Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OT:ksi menee, mutta kuinka moni ostaa asunnon muulla kuin velkarahalla?Näinhän se menää joka hommassa, paitsi nykyajan nuorilla jotka hommaa sen sata-sataviiskyt neliöisen kämpän ekaksi kämpäksi ja velalla.Joo,toi on aika hupaisaa kun aluksi "säästetään" ajokamppeissa,ja parin halpapuvun jälkeen ostetaan sitten se ns. kunnon pukuJa taaaas säästy pitkä penni asuntolainaa varten![]()
![]()
Oletko joskus matkaillut mopollasi Hämeenlinnaa pidemmälle?Nyt menee vähän aiheesta ohi...minulla ei edes ole Hanxin ajovarusteita, mutta kuitenkin: ihme itq ja vinq jos vähän kastuu ajoreissulla. Sokeristako olette?
Oma mp-asun blade + rider yhdistelmä on toiminut muuten ok, mutta tällä hetkellä on molemmat povitaskujen vetoketjut rikki ja toisesta hihansuusta ja lahkeensuusta vetoketjun vetimet rikki.Tuossa joku moitti MP asun pukuja. Itsellä ja vaimolla MP.t ja tosi hyvin toimii sateella.
Biken testissä 400 e MP oli vesitestissä yhtä hyvä kuin 1500 e Rukka.
Ei se märkä haittaa mutta siitä seuraa kylmä ja märkä + kylmä alkaa olemaan yhtä kuin vitutusNyt menee vähän aiheesta ohi...minulla ei edes ole Hanxin ajovarusteita, mutta kuitenkin: ihme itq ja vinq jos vähän kastuu ajoreissulla. Sokeristako olette?
Hyvän vaihdon teitOli mulla Hanxin ajotakki piti veden muttei hengittänyt yhtään.... Vaihdoin jaloviina pulloon.![]()