• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hanskat kylmälle ja märälle kelille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja s&s
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
röti sanoi:
Tulee tämmönen virhe kun koitan sulle laittaa yv:tä:
The following users were not found:

Pistä mulle yv:nä sun @posti niin laitan yht tiedot sinne kun joku tässä nyt tökkii.

Laitoin yv:tä.

Käväisin koeajolla rukkan marsien kanssa, mutta jotenkin eivät ole mun makuun, vuori on liian pehmeä tai jotain, vaikea selittää... Eli etsintä jatkuu. Jos joku kokee tarvetta niin laitan marsit kiertoon omakustannushintaan eli 45e posteineen.

s&s sanoi:
Käväisin koeajolla rukkan marsien kanssa, mutta jotenkin eivät ole mun makuun, vuori on liian pehmeä tai jotain, vaikea selittää...

Minusta Rukan mars -hanskojen valmistus pitäisi lopettaa, tai ainakin todeta että ne ei sovellu moottoripyöräilyyn. Tai no ehkä just suoraa tietä kruisailua, mutta jos sitä moottoripyörää pitää ohjata, niin nillä hanskoilla se ei kyllä onnistu.

s&s sanoi:
Käväisin koeajolla rukkan marsien kanssa, mutta jotenkin eivät ole mun makuun, vuori on liian pehmeä tai jotain, vaikea selittää... Eli etsintä jatkuu. Jos joku kokee tarvetta niin laitan marsit kiertoon omakustannushintaan eli 45e posteineen.

Kokoahan ei tietenkään kannata mainita lainkaan.

toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä, mut mulla ainakin rukkan mars ollut ihan ookoo.. ei vielä vesi ole tullut läpi. ja ohuemmilla paleltaapi kylmemmällä kelillä eli ainakin vielä näillä ilmoilla ja syksyllä..

s&s sanoi:

Yv ei toimi sullepäin , mutta onko hanskat vielä sulla ? ostaisin ne

Rukkan R-starit mullakin. Ekat hanskat mitkä oikeasti pitäny koko päivän kädet kuivana ja lämpimänä. Vahinko vaan että ekana vuonna meni 3 paria. Ensimmäisistä irtos vuori sormenpäästä. Toisista puuttu vuori kokonaan peukalosta. Kolmansista lähti suojien ompeleet kävelemään. Neljännet nyt menossa ja toistaseksi ok.

Takuu toimii hienosti ja kävinkin 3. parin valkkaamassa ite korjauspisteellä. Valitettavasti vaan tehtaalta ei oikeen tasalaatua näköjään saada aikaiseksi.

Hieman off topicina, mutta huomasin ettei ns. Toppahanska mallinen hanska jossa on myös eristettä kämmenpuolella enään toiminutkaan kahvalämppäreiden kanssa. Eriste kämmenpuolella esti myös lämpöä siirtymästä kahvoista käsiin ja lopulta kädet oli enemmän jäässä kuin ohuella nahkahanskalla kahvalämppärit päällä.

Ale laarista löysin rukka raptor gorehanskat joissa kämmen puolelta johtuu vielä lämpö hyvin sisään ja niillä on hyvin pärjätty pari kesää. Ilman kahvalämppäreitä nuo raptorit ei kylmemmillä keleillä saa sormia pysymään lämpöisenä.

s&s sanoi:

Ok,

Yv tuli perille eli palaillaan asiaan :)

Back