röti sanoi:Tulee tämmönen virhe kun koitan sulle laittaa yv:tä:
The following users were not found:
Pistä mulle yv:nä sun @posti niin laitan yht tiedot sinne kun joku tässä nyt tökkii.
Laitoin yv:tä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
röti sanoi:Tulee tämmönen virhe kun koitan sulle laittaa yv:tä:
The following users were not found:
Pistä mulle yv:nä sun @posti niin laitan yht tiedot sinne kun joku tässä nyt tökkii.
s&s sanoi:Käväisin koeajolla rukkan marsien kanssa, mutta jotenkin eivät ole mun makuun, vuori on liian pehmeä tai jotain, vaikea selittää...
s&s sanoi:Käväisin koeajolla rukkan marsien kanssa, mutta jotenkin eivät ole mun makuun, vuori on liian pehmeä tai jotain, vaikea selittää... Eli etsintä jatkuu. Jos joku kokee tarvetta niin laitan marsit kiertoon omakustannushintaan eli 45e posteineen.
tonttuj sanoi:Kokoahan ei tietenkään kannata mainita lainkaan.
röti sanoi:Mulla olis myydä sulle rukka merkkiset muistaakseni mallia mars Takuulla lämpimät.. koko 11.
Makso mulle 90e uutena niin oisko 45 paha posteineen? Todella vähän käytetyt.
s&s sanoi:Jos hanskat on kunnossa niin kaupat tuli... Laitan PM:ää niin sovitaan detaljit.
s&s sanoi:Käväisin koeajolla rukkan marsien kanssa, mutta jotenkin eivät ole mun makuun, vuori on liian pehmeä tai jotain, vaikea selittää... Eli etsintä jatkuu. Jos joku kokee tarvetta niin laitan marsit kiertoon omakustannushintaan eli 45e posteineen.
KaWainen sanoi:Yv ei toimi sullepäin , mutta onko hanskat vielä sulla ? ostaisin ne