Vanha ketju mutta kirjoitetaan
Valitettavasti monessa asiassa ulkonäölläkin on jotain tekemistä itselle. Löytyy kunnon ajopuku joka on hemmetin hyvä, mutta tätä tulee käytettyä lähinnä todella pitkillä reissuilla. Muuten mennään enempi "tyyli edellä".
Aina tykännyt käyttää farkkuja. Nyt sitten löysin 2 pajaa jotka tekee oikeasti vedenpitäviä farkkuja.. Tai ainakin näin mainostavat

.En oikein ikinä tykännyt tuosta että roudaa mukana vielä erikseen sadekamat..
Rokkerin farkut olisi silmää miellyttävämmät, mutta varmaan 3-4kk kytännyt ja saatavuus nolla..
Nyt sitten tilasin Merlin Mason II farkut. Ei nyt niin mieleisen näköiset, mutta katsotaan kun tulee. Plus olen heidän valikoimasta löytänyt mieleisen uuden takin jonka päivittelen piakkoin jos farkkujen laatu vaikuttaa hyvältä.
Tuossa aikani myös tappelin korvatulppien ja kuulokkeiden kanssa. Mulla on todella pienet korvat ja kokeillut h*lv*tin monet napit ja yhdetkään ei ole pysyny korvissa ja vielä vähempi voinut käyttää kypärän kanssa..
Nyt sitten löyty sellaiset kuin westend little marvel. Nämä sitten oikeasti on korvan sisällä ja ei revi korvia kypärää laittaessa/pois ottaessa. Sopivan kokoset sovittimet niin vaimentaa just sopivasti tuulen suhinat, mutta silti voit kuulla sireenit ym. (tietty jos musiikit täysillä niin...)
Ja kypäränä mulla h*lv*tin meluisa John Doe One. Testattu 600km päiväajolla eikä korvia ole v*t*ttanut.
Myös tovi sitten hankin kuljetusvälineeksi Boblbee 25L repun. Selkeesti mukavempi kuin edellinen "mp-reppu" pitkillä reissuilla