Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt oli pakko vielä hommata uusi kypärä, kun vanhan potan väritys ei käynyt alkuunkaan uuteen mopoon. Posti toi eilen mustan Shoei XR-1100 kotiin Saksasta (FC-Moto) hintaan 386eur. Odotan uutta kautta todella kovasti...
Sytky sanoi:Bikeworld Espoon loppumyynnistä Rukka Armas ajopuvun.
Loppu Eurobiker-puvuissa kastumiselle ja palelulle.
Subastar sanoi:Armas-puku hankittu Heinolta.
Kärsiikö kysyä paljon oli alennus-% BW:ssä? Vantaalla oli ainakin melko nuivaa suhtaumista myyntisuoritetta kohtaan, niin jäi Espookin väliin. Mutta luulen, että sain hyvän tarjouksen Heinolta.
.BadToThe Bone sanoi:Onhan se Armas ihan OK kampe...... mutta onko hinta ylipäänsä "oikea" ?
Ainoa rehellinen vastaus... koskien kaikkia "teknisiä tekstiilejä".... ei edes tältä linnunradalta!
Sitä sopii suhteuttaa siihen, mitä "muuta" saa samalla rahalla.... kun kostyymin joka ei oikeasti ole
kuitenkaan mikään avaruuspuku.
Subastar sanoi:Armas-puku hankittu Heinolta.
Kärsiikö kysyä paljon oli alennus-% BW:ssä? Vantaalla oli ainakin melko nuivaa suhtaumista myyntisuoritetta kohtaan, niin jäi Espookin väliin. Mutta luulen, että sain hyvän tarjouksen Heinolta.
Sytky sanoi:Maksoin puvusta 1390€. Eli kohtuu alennus tuli.
Vaihteita olen tottunut käyttämään reversseinä. Hondan vivustoja ei voinutkaan kääntää samalla tavoin kuin busassa tai kiksussa. Ostin siihen BikeWorldin kautta sarjan, jolla sai reverssit toimimaan hintaan 150eur.Henry67 sanoi:Tammikuun alussa päivitin wanhan Kiksun uuteen Honda CBR1000RR Fireblade eABS:n Repsol-väreillä...Nyt oli pakko vielä hommata uusi kypärä, kun vanhan potan väritys ei käynyt alkuunkaan uuteen mopoon. Posti toi eilen mustan Shoei XR-1100 kotiin Saksasta (FC-Moto) hintaan 386eur. Odotan uutta kautta todella kovasti...
![]()