• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hankintaketju... Mita varustetta hankit viimeksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja s&s
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eilen laitoin tulemaan fc-moton alesta Schubert C3 Pron valkoisena. Saa laittaa vanhan Marushinin eläkkeelle. Lauantaina tarttui öljynhaku reissulla mukaan myös Revitin Pandora hanskat kesäkelejä vartomaan

Kenkäpuoli ei mennytkään kuin strömssössä kun viime syksynä hommattu Sidi mag 1 airit ei vaan pidemmän päälle sovi lättäjalkaan ja jää nyt käyttämättä.
Stormilta lähti vähän kevyemmän kastin XPD XP3-S kengät. Noissa on räpylän mukava olla ja toiminee ratapäivilläkin.
Healtechin shifterikin tuli hommattua kun talvella lapsetti vähän rajummin.

Kerberos sanoi:
Kenkäpuoli ei mennytkään kuin strömssössä kun viime syksynä hommattu Sidi mag 1 airit ei vaan pidemmän päälle sovi lättäjalkaan ja jää nyt käyttämättä.
Stormilta lähti vähän kevyemmän kastin XPD XP3-S kengät. Noissa on räpylän mukava olla ja toiminee ratapäivilläkin.

Supertechit ovat menneet aika ankan räpylöihin.

Onhan ne aika turistit Daytonoihin verrattuna, mutta niitä ei missään saa sovitettua. Toisekseen Supertechejä on kaksi paria. ... tu.

Kahdet erikokoiset lukkorengaspihdit ja tuubin tiivisteliimaa edulliseen 70€ hintaan... Vielä tarvii pussillisen perkeleitä koska niitä todennäköisesti kuluu melkoinen määrä kun räjäytän Benellin lootan uudelleen, tällä kertaa hiluiksi...

Kaj sanoi:
Muuten olis aika kivat, mutta vetoketju puuttuu, moisten nauhojen kans plärääminen ei innosta...

Sujahtavat jalkaan muutaman päivän jälkeen. Ne ketjut pettävät yleensä juuri silloin kun tarvitaan tiiveyttä.

Kerberos sanoi:

Pitänee ilmeisesti itsekin hommata toiset kun uudet tuntuu kovasti ahdistavan paksua paksupohkeista kaveria.
https://www.eurobiker.fi/gianni-falco-fenix-wtr.html

Vanhat daineset tuntuu sopivan jalkaan paljon paremmin mutta pitäis varmaan vetoketju vaihdattaa toisesta saappaasta.

Rupes kohtalaisesti ärsyttämään Shoei GT Air II odotteleminen ja D-lenkki rahastus siinä sivussa niin, tuli sitte hommattua kuvan mukainen NXR sopivalla tarjous hinnalla Helmetcitysta :)

s-l640.jpg

No tuli sitten vielä kiellon päälle tilattua Snellin E-1 XLMoton tarjouksesta, jotta saa kuunneltua musiikkia ajaessa. Ja jotta ei tarvitse maksaa postikuluja, niin tilasin myös sadehousut ja -takin märkiä kelejä varten.

Nyt on kaikki mahdollinen ja vähän enemmänkin useaksi vuodeksi. :)

pejuko sanoi:
No tuli sitten vielä kiellon päälle tilattua Snellin E-1 XLMoton tarjouksesta, jotta saa kuunneltua musiikkia ajaessa. Ja jotta ei tarvitse maksaa postikuluja, niin tilasin myös sadehousut ja -takin märkiä kelejä varten.

Nyt on kaikki mahdollinen ja vähän enemmänkin useaksi vuodeksi. :)

Oon miettiny tota et ois ehkä kiva kuunnella musaa kun ajaa vähä ku autolla mut toisaalta tykkään olla enemmän skarppina ku hytissä? Koetko ite et on mitää haittaa? Miten jengi kokee ton? en oo kyl varma saako tohon mun ruukkuun ees kovin kauniisti mitään korvien päälle sen verran tiukka sovitus on.

asfalttipaikkaus sanoi:
Oon miettiny tota et ois ehkä kiva kuunnella musaa kun ajaa vähä ku autolla mut toisaalta tykkään olla enemmän skarppina ku hytissä? Koetko ite et on mitää haittaa? Miten jengi kokee ton? en oo kyl varma saako tohon mun ruukkuun ees kovin kauniisti mitään korvien päälle sen verran tiukka sovitus on.

No itsellä ei kokemusta tuosta mutta tarkoitus on kuitenkin kuunnella aika rauhallisella volyymilla. Ja kyllähän moni ajaa myöskin korvatulpat päässä, joten samalla tavallahan sekin vaikuttaa liikenteen seurantaan. Itse en tulpista diggaa, joten mieluummin sitä musiikkia tilalle. Ja tosiaan siten, että olisi muutakin kuunneltavaa kuin pyörän pakoääni ja maltillisella voimakkuudella.

pejuko sanoi:
No itsellä ei kokemusta tuosta mutta tarkoitus on kuitenkin kuunnella aika rauhallisella volyymilla. Ja kyllähän moni ajaa myöskin korvatulpat päässä, joten samalla tavallahan sekin vaikuttaa liikenteen seurantaan. Itse en tulpista diggaa, joten mieluummin sitä musiikkia tilalle. Ja tosiaan siten, että olisi muutakin kuunneltavaa kuin pyörän pakoääni ja maltillisella voimakkuudella.

Ainakin itsellä nakussa tulee pakoääniä ja suhinoita sen verran että käytän tulppia lyhyissäkin ajoissa. Pidemmillä lenkeillä on tosiaan tulppamalliset bt-kuulokkeet tarjoamassa musiikkia.
Mietinnässä on myös tuo sama tarjous, että pystyisi antamaan sirille tarvittaessa äänikomentoja. Uskoisin kuitenkin pukevani silti jotku tulpat myös tuon Snellin kanssa, leikkaamaan tiettyjä mökiä pois.

lahtito sanoi:
Ainakin itsellä nakussa tulee pakoääniä ja suhinoita sen verran että käytän tulppia lyhyissäkin ajoissa. Pidemmillä lenkeillä on tosiaan tulppamalliset bt-kuulokkeet tarjoamassa musiikkia.
Mietinnässä on myös tuo sama tarjous, että pystyisi antamaan sirille tarvittaessa äänikomentoja. Uskoisin kuitenkin pukevani silti jotku tulpat myös tuon Snellin kanssa, leikkaamaan tiettyjä mökiä pois.

Tulppa bluetoothit olis kivat, mutta kun ne painaa korvia :(

Helvetin tärkeitä mukavuusvarusteita:

Humppalieriö ja parempi kylmälaukku varikolle. Mukava raapia kylmää heinäkengän nollaa kurkusta alas varikon helteessä, kun rokki pauhaa ja moottorit jytisee.

Jonezi sanoi:
Noh, noin moni on sanonu ennenkin. Mukaan lukien allekirjoittanut. :D

Kiitos sinulle Jonezi vinkistä sen erillisen selkäpanssarin kanssa. Tuli eilen ja itse asiassa todella mukava ja istuva päälle myöskin. Bonuksena tietysti parempi suojaus.

Ja vielä piti ostokiellon päälle laittaa tilaukseen Booster Plug. Milloinkohan tämä mun kielto alkaa oikeasti pitää. :D

pejuko sanoi:
Kiitos sinulle Jonezi vinkistä sen erillisen selkäpanssarin kanssa. Tuli eilen ja itse asiassa todella mukava ja istuva päälle myöskin. Bonuksena tietysti parempi suojaus.

Ja vielä piti ostokiellon päälle laittaa tilaukseen Booster Plug. Milloinkohan tämä mun kielto alkaa oikeasti pitää. :D

Sitä kun aikansa käyttää, niin ilman osaa edes ajaa. :thumbup:

Back