Just kun manasin eilen h-linnantietä et "jengi ei vaan osaa" niin nyt meinas ittelle kolahtaa.
Olin tulossa kehä 1 ja huomasin että edessäni ajoi pikku kotterolla kiharatukkainen täti (ei ole sitten tätejä vastaan mitään, nehän on varsin viehättäviä
)... kelasin siinä et täytyy varoo... no tulin sitten tädin perässä kiidytyskaistalle h-linnantiele ja päätin että meen suoraan laitimmaiselle kaistalle kun ei näkynyt sopivasti tulevan ketään "takaa"... käänsi tuppea ja (lasissa oli joku 90-95km) olin valmistautumassa ohittamaan "tätiä" muutaman metrin päässä, niin tämä täti sitten ajatelikin lähteä kanssa ohittamaan edellä ajavia.
... liinat kiinni ja väistöä katiteisiin päin... huh... ei ollut paljosta kiinni et tämä äijä ois ollut "tädin" ja kaiteen välissä...
Tajus vasta tilanteen vakavuuden, kun alko kelaa...
että lasissa lähes 100km ja "lukkojarrutus" (etupyörä ravisti snadisti, ei tainnut pahemmin mennä ainakaan lukkoon), hitto mitäs oliskaan käynyt jos:
a) ois jäänyt tädin ja kaiteen väliin
b) tai kaatanut pyörän ja likunut kaiteisiin yms. yms.
be careful.. there are "tätejä" and "lippalakki-äijiä" out there!
Olin tulossa kehä 1 ja huomasin että edessäni ajoi pikku kotterolla kiharatukkainen täti (ei ole sitten tätejä vastaan mitään, nehän on varsin viehättäviä
... liinat kiinni ja väistöä katiteisiin päin... huh... ei ollut paljosta kiinni et tämä äijä ois ollut "tädin" ja kaiteen välissä...
Tajus vasta tilanteen vakavuuden, kun alko kelaa...
että lasissa lähes 100km ja "lukkojarrutus" (etupyörä ravisti snadisti, ei tainnut pahemmin mennä ainakaan lukkoon), hitto mitäs oliskaan käynyt jos:
a) ois jäänyt tädin ja kaiteen väliin
b) tai kaatanut pyörän ja likunut kaiteisiin yms. yms.
be careful.. there are "tätejä" and "lippalakki-äijiä" out there!