• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hälyyttävä jarrulevylukko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja busai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä olen vaihdellut paristoja sekä koko laitteen Tokimotossa kahteen kertaan, ei vaan toimi. Tai siis toimii, mutta ei silloin kuin pitäisi, vaan hälyttelee omia aikojaan. Ei jaksa enää leikkiä, takuuaikakin meni laitteen reistaillessa. Ei muuta kun paristot veke, ja meillä on hyvä tavallinen lukko. Ammatiltani olen elektroniikka-asentaja, mutta pilipalivehkeiden kanssa en viitsi leikkiä. Enkä sitä Xenaa kenellekään suosittele.
Käsittämätöntä valitusta.
Käyttö vaatii vain ohjekirjan mukaan toimimista.
Olen saanut muutaman motoristin verenpaineen laskemaan, kun on käyty perusasiat läpi Xenan käytöstä. Yleensä asia on korjaantunut.
Toki olen kohdannut myös yhden viallisen yksilön. viallinen uudekseltaan. Purki akut välittömästi ja huusi alijännitettä.
Huomioitavat asiat:
Vaihda paristot keväällä.
Puhdista optiikka ja peili ja pidä ne puhtaana (säilytä omassa pussissaan).
Asenna levyyn kita ja optinen pää (jos peli sivutuella) alaspäin, ettei sadevesi virtaa heti levyn ja optiikan väliin.
Jos on terveet rantteet, (kuten motoristeilla yleensä) poisotettaessa ei ehdi kuin inahtaa.
Yleenä kannattaa ensin analysoida tilannetta, ennenkuin puhkeää ylettömään valitukseen ja parkumaan pahaa maailmaa, joka pahoinpitelee virheetöntä yksilöä.
Kymmenes kesä lähdössä Xenan kanssa. Vain muutama virhehäly, jotka korjaantuneet kun olen korjannut puuttyeet (ks. edellä).
Ihan hyvä peli.

Back