Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pari työkaveria on jättänyt auton korjaamolle tyyliin: laittakaa kuntoon... Ja autoa noudettaessa onkin sitten alkanut päässä kilisemään... ei kuitenkaan siitä syystä että remppa olisi ollut erityisen huokeaSiitä olen samaa mieltä, että asiakkaalle pitää kertoa huollon hintaluokka etukäteen jos mahdollista.
Vaikka eteen levitettiinkin "roadstarin mankan pura ja kokoa ohje" niin ei se poista sitä tosiasiaa että laskutus on eri putkan omille renkaille ja kainalossa tuoduille.Tarkistapa ketjun ensimmäinen viesti. Lue se ajatuksella, ja sitten voidaan keskustella oudoista heitoista...Ite maksoin viimeks kympin kun nostin auton takakontista vanteen ja renkaan ja vaihdatin halvalla muualta saadun takarenkaan...
Meni joku 15min ja pinnavanne custoomiin... Alta alle voi olla eri hinta mut siitähän tässä topikissa ei ollu kyse. Eli outo heitto Beeffiltä??
Ihan normi tilanne jos kyseessä on vaikkapa 3B Passat, 8D tai 8E A4, Laguna II, ym eurooppalainen kulkupeli, jossa on aina kaikki pallonivelet väljät, jne, jolloin huolto + korjaus = 2000+ eurPari työkaveria on jättänyt auton korjaamolle tyyliin: laittakaa kuntoon... Ja autoa noudettaessa onkin sitten alkanut päässä kilisemään... ei kuitenkaan siitä syystä että remppa olisi ollut erityisen huokeaSiitä olen samaa mieltä, että asiakkaalle pitää kertoa huollon hintaluokka etukäteen jos mahdollista.![]()
Mutta jos taas kerrotaan noin hinta, niin yleensä se pitää ja kerran jopa itseltä jätettiin laskuttamatta ylim. työstä![]()
Tämänlaiset kokemukset saavat palaamaan samaan liikkeeseen.
Sen verran vielä tähän aiheeseen että tämän muutaman vuoden motoristi-uralla olen törmännyt ihmellisiin asenteisiin, joita ei muissa erikoisliikeissä kohtaa... Johtuuko siitä että puljuja on sen verran harvassa, vai mistä lie.Tälläisestä olen ennenkin lukenut tällä foorumilla. Mopopajoja on moneen junaan, toiset tekee halvalla ja toivovat saavansa hyvällä palvelulla houkuteltua asiakkaita. Sitten on niitä jotka ajattelevat että "prkl oppii poika ostamaan renkaat seuraavan kerran liikkeestä". Loput valitsevat kauniin keskitien.
Joo. Mulla on kans yskuolinen swingi mut tarvii 46 hylsän jossa ei oo viisteitä reunoissa ollenkaan, toi fillarin mutteri on niin matala että helposti pyöristyy ilman väärää hylsyä ja monentit on aika kovat et pulttipyssy olis kiva...Yksipuoliseen swingiin renkaanvaihto on helpompaa kuin autoon. Ei tartte avata/tiukata kuin yksi mutteri...
Jep, ei oo Öljy-Hetken hinnat näköjään viimevuodesta noussu.Maanantaina pinnavanteelta vanha pois/uusi tilalle ja tasapainoon hintaan 10€.
Rengas oli ostettu "ei tästä kaupasta".
Eikä pidä unohtaa mitä kaikkea roipetta sitä pitää ensin purkaa pois että siihen pulttiin pääsee edes käsiksi - juuri skodaan renkaan vaihtaneena, 58e munkki + 16e duuni autorengasliikkeessä. Tässä irroitus-mielessä Honda NTV 650 oli aika onnistunut - putki niin lyhyt että rengas mahtui nätisti välistä sen kuin vain "formula-mutterin" aukasiEt ei sekään ole aina helpoin vaihtoehtoYksipuoliseen swingiin renkaanvaihto on helpompaa kuin autoon. Ei tartte avata/tiukata kuin yksi mutteri...![]()
aloitti työn 10.50 ja meni ruokatunnille 11-12 ja lopetti työn 12.20 ja veloitukset täysien tuntien mukaanVarmaan ollu sällillä minimi veloitus 1h...eli siis jos työhön mennyt aikaa esim. 1,2h = lasku 2h![]()
tuppaa vaan olemaan hieman enemmän tuo säästö kuin "muutama euro".Uutta rengasta tarvittaessa soitan ensin Kuva MP:lle,että onko heillä sopivaa nakkia ,otan vanteen irti ja vien sinne ja hinta on aina irtovanteelle asennettuna,ei ole ongelmia ja homma pelaa kuin junan vessa.Eikä tarvii laskea,jos muutaman euron säästäisi,tai tuntitolkulla istua netin ääressä etsimässä sitä samaa muutaman euron säästöä.Helppoa ja nopeaa ja siistiä.![]()
Kuvalle ei kukaan täysjärkinen kyllä mene. Vittuilevat vaan, ja kun tuntee ko. paikan huoltohenkilökuntaa, niin morjesta vaan!tuppaa vaan olemaan hieman enemmän tuo säästö kuin "muutama euro".Uutta rengasta tarvittaessa soitan ensin Kuva MP:lle,että onko heillä sopivaa nakkia ,otan vanteen irti ja vien sinne ja hinta on aina irtovanteelle asennettuna,ei ole ongelmia ja homma pelaa kuin junan vessa.Eikä tarvii laskea,jos muutaman euron säästäisi,tai tuntitolkulla istua netin ääressä etsimässä sitä samaa muutaman euron säästöä.Helppoa ja nopeaa ja siistiä.![]()
Ei mulla muuta, jatkakaa..
- P
Mulle ne ainakin vaihto uuden kumin tosi nopeesti ja ei ollu edes kallista. Alta alle 20€ ja meni 20 min. Muutamat eurot tai kympit, ihan sama kuhan homma pelaa. Toisin kun Bike Forumilla, huollon piti olla valmis 2päivässä ja se nyt on ollu siellä kuukauden! Homman piti maksaa n.150€ nii mitä nyt eilen siellä pyörähin nii oli hinta kivunnu jo yli 1000 euroo. Kuukauden huoltoajat on liian pitkät ja sitä puljua en enää käytä vaikka aina oon siellä asioinu ja ollu hyvä palvelu nii nyt riitti...Kuvalle ei kukaan täysjärkinen kyllä mene. Vittuilevat vaan, ja kun tuntee ko. paikan huoltohenkilökuntaa, niin morjesta vaan!tuppaa vaan olemaan hieman enemmän tuo säästö kuin "muutama euro".Uutta rengasta tarvittaessa soitan ensin Kuva MP:lle,että onko heillä sopivaa nakkia ,otan vanteen irti ja vien sinne ja hinta on aina irtovanteelle asennettuna,ei ole ongelmia ja homma pelaa kuin junan vessa.Eikä tarvii laskea,jos muutaman euron säästäisi,tai tuntitolkulla istua netin ääressä etsimässä sitä samaa muutaman euron säästöä.Helppoa ja nopeaa ja siistiä.![]()
Ei mulla muuta, jatkakaa..
- P![]()
Uutta rengasta tarvittaessa soitan ensin Kuvan MP:lle, että onko heillä sopivaa nakkia, ajan pyörän sinne ja hinta on aina alta alle asennettuna ja alle OVH:n, ei ole ongelmia ja homma pelaa kuin junan vessa. Samalla voi juoda kahvit sisällä eikä tarvitse laskea josko muutaman euron säästäisi kun itse irrottelisi ja kiinnittelisi vannetta, vaan voi senkin ajan käyttää omaan ammattiin ja/tai vapaa-aikaan.Uutta rengasta tarvittaessa soitan ensin Kuva MP:lle,että onko heillä sopivaa nakkia ,otan vanteen irti ja vien sinne ja hinta on aina irtovanteelle asennettuna,ei ole ongelmia ja homma pelaa kuin junan vessa.Eikä tarvii laskea,jos muutaman euron säästäisi,tai tuntitolkulla istua netin ääressä etsimässä sitä samaa muutaman euron säästöä.Helppoa ja nopeaa ja siistiä.![]()