Siksi se niin sielukas onkin. Etenkin XB12X on riemukas laite jolla voi menna sorallakin aika loikkaa.Ulysses on kyllä aivan kaamea, menee jopa ducatin vanhan multistradan edelle. Tuonkin suunnittelija on kyllä 100% varmasti syönyt sieniä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siksi se niin sielukas onkin. Etenkin XB12X on riemukas laite jolla voi menna sorallakin aika loikkaa.Ulysses on kyllä aivan kaamea, menee jopa ducatin vanhan multistradan edelle. Tuonkin suunnittelija on kyllä 100% varmasti syönyt sieniä.
Noita mäkin olisin ehdottanut, isoissa pitkä-iskuisissa v-twineissä on kyllä outoa imuaMt01 on pakko testata ja jos vastaan tulee xb12...
Näitä olisin ehdottanut itekin. Mt-01 on hieno pyörä, hyvä ajaa, Buellin XB 12r/s on kanssa aika "sielukkaita" mun mielestä ja astetta parempia ajaa mun mielestä kuin tuo MT-01. Buellit ehdottomasti vähän avarammalla putkella.Tiedän, että yhtälö on lähellä mahdotonta ja minuakin mietityttää, että minkä ihmeen loppujen lopuksi hommaan.Pitää vain yrittää olla vaipumatta epätoivoon.![]()
Mt01 on pakko testata ja jos vastaan tulee xb12 tai tuono, on nekin käytävä tyyppäämässä. Fxr:n plussat ovat tiedossa, on vain hirvittävän hankala löytää hyvää yksilöä yli 20v vanhoista pyöristä. Mt01 on edelleen vahvin ehdokas, mutta ei innosta lähteä katsomaan sellaista useiden satojen kilometrien päähän jos se ei olekaan yhtään sellainen kuin ajattelin. Odotellaan josko 100-200km säteellä tulisi joku liikkeeseen myyntiin, hengenhätä tässä ei ole.
Mäkin ajattelin tota V-Maxia. Frendillä on sellainen vanhempi 90-luvun versio, ja ihan räyhäkkään oloinen se ainakin on.kaverilla on toimistossaan V-Max joka vois olla myytävänä...![]()
![]()
-00 täystehoinen, älysiisti, carbonlook ,ajettu muistaakseni 18tkm...
seissyt siinä toimistopöydän takana jo monta vuotta, käynyt viimeksi viime kesänä kun se kerran sillä kävi kahvilla...![]()
Oon tainnu joskus kouluaikoina olla työharjottelussa kyseisen hemmon konepajalla ja ihaillu sitä sielläkaverilla on toimistossaan V-Max joka vois olla myytävänä...![]()
![]()
-00 täystehoinen, älysiisti, carbonlook ,ajettu muistaakseni 18tkm...
seissyt siinä toimistopöydän takana jo monta vuotta, käynyt viimeksi viime kesänä kun se kerran sillä kävi kahvilla...![]()