• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan vaan uteliaisuudesta:
Tapasiko Jenni sitä hopeanharmaata eläintä milloinkaan?

Ei ihan jaksanut lukea kaikkia sivuja, mitä topicissa on
biggrin.gif

No mutta, täällähän on herätty henkiin!
062802jumpie_prv.gif

Harmillista, että Jennillä ei ole mennyt putkeen viime aikoina, mutta eiköhän tästä selvitä??! Kesä on vasta tulossa, Jenniseni!
tounge.gif
Se moottorin möyrästys on vasta edessä! Sille me eletään! Rock!

buttrock.gif

No mutta missäs jensku kun ei ole vähään aikaan ollu ilahduttamassa röpinöillään? Lueskelin tuosa eiliselä tään viesti ketjun ja se jäi tämmöstä puolilappalaista heinähattua  
lookaround_orig.gif
mietityttään sen verran kun tuosa mukuloita päikkäreile nukutellesa ajattelin että kyllä sitä narisee pienistä asioista täsä hektisesä nyky maailmasa. Ei sitä vissiin ossaa iloita niistä asioista mitä on. Elämähän joskus potkii päähän ja kun sitä ollaa maasa nii sieltähän ei ole kuin yksi suunta YLÖSPÄIN!. Ja ihiminenhän oppii! niin seuraavala kerrala kun sitä lopoa tullee ossaa kattoa vähän pehemiämmän paikan mihin kellahtaa  
tounge.gif
. Olipas taas tekstiä
blush.gif
. Pitäis ottaa tuosta jennistä vähän mallia tuosa asiasa. Kiitos että annat vähä ajattelemisen aihetta meile joskus juroilekki motoristeile
bowdown.gif
. Jos ois kesäloma niin tulisin moikkaan täältä napapiirin tuntumasta mutta on aika pitkä matka päivän reissuksi
sad_orig.gif
. Mutta orggilaiset ajellaan, moikataan ja röpissään!!!
buttrock.gif

Ei olisi Joensuussa päin suunnitteilla mitään ajelua/kahvittelua tms. tulevana viikonloppuna?
Kun sattuu olemaan pidennettykkin, millaistahan säätä luvassa.
nixweiss.gif

Tarkoitus olisi lähteä vähän samoilemaan, jos saa setin kasaan tässä lähipäivinä.....

Olipas vauhdikas viestiketju, mutta sitten se loppui kuin kanan lento...oli mukava seurata, kuinka toisilleen tuntemattomat ihmiset löysivät toisistaan sielunkumppanuutta ja pysyivät tukemaan toisiaan. Aina löytyy myös niitä, jotka haluavat mieluimmin hajottaa kuin rakentaa, sekin tuli matkan varrella huomattua.

Kaikkea hyvää Jennille! Elämä murjoo usein, mutta tuhkasta noustaan kuin Fenix-lintu, jälleen uutta kokemusta rikkaampana ja ehkä jopa viisaampanakin.

Olet varmaan sellainen ihminen, joka elää tunteillansa aina täysillä, niin iloiten että surren. Useat luovat ihmiset ovat juuri sellaisia. Toivon kuitenkin, että jaksat kevään muuttuessa kesäksi jälleen alkaa iloita monista asioista, kuten niistä tien varrella käsiään vilkuttavista lapsista. Tai miksi ei vaikka mustarastaan laulusta kuulaassa kesäyössä...monista kauniista asioista.

Moottoripyöräily on yksi asia, mistä iloita elämässä. Myös minulle se on antanut paljon, kuten mahdollisuuden liikkua helpommin paikasta toiseen ja rentoutua joko yksin tai yhtenä muiden joukossa. Toivottavasti jaksat vielä nauttia myös moottoripyörien antamasta tunne-efektistä sinäkin.
pftroest.gif

Ei oo jennistä näköjään kuulunu vähään aikaan taas mitään. Elämä kouluttaa, äidin sanoin "kaikella on tarkoituksensa".
lookaround_orig.gif

No ei.. onhan tämä ollut viihdyttävää/surullista/ja kaikkea siltä väliltä luettavaa välillä. Parempaa kuin mikään tosiTV monin paikoin. Tsemppiä Jennille
smile_org.gif

Ps. hakusessa [lisää paikkakunta tähän]täälläkin.
tounge.gif

Sillähän tuota omaakin viestiä tarkoitin, josko tällä porukalla olisi ollut aikeita ajelulle, sädehtivän johtotähtensä kanssa.
Mutta taitaa olla aika hiljaiseloa.

Olipas vauhdikas viestiketju, mutta sitten se loppui kuin kanan lento...oli mukava seurata, kuinka toisilleen tuntemattomat ihmiset löysivät toisistaan sielunkumppanuutta ja pysyivät tukemaan toisiaan. Aina löytyy myös niitä, jotka haluavat mieluimmin hajottaa kuin rakentaa, sekin tuli matkan varrella huomattua.

Kaikkea hyvää Jennille! Elämä murjoo usein, mutta tuhkasta noustaan kuin Fenix-lintu, jälleen uutta kokemusta rikkaampana ja ehkä jopa viisaampanakin.

Olet varmaan sellainen ihminen, joka elää tunteillansa aina täysillä, niin iloiten että surren. Useat luovat ihmiset ovat juuri sellaisia. Toivon kuitenkin, että jaksat kevään muuttuessa kesäksi jälleen alkaa iloita monista asioista, kuten niistä tien varrella käsiään vilkuttavista lapsista. Tai miksi ei vaikka mustarastaan laulusta kuulaassa kesäyössä...monista kauniista asioista.

Moottoripyöräily on yksi asia, mistä iloita elämässä. Myös minulle se on antanut paljon, kuten mahdollisuuden liikkua helpommin paikasta toiseen ja rentoutua joko yksin tai yhtenä muiden joukossa. Toivottavasti jaksat vielä nauttia myös moottoripyörien antamasta tunne-efektistä sinäkin.
pftroest.gif
Pitäkää Jenni-tytsystä huoli.

Sillähän tuota omaakin viestiä tarkoitin, josko tällä porukalla olisi ollut aikeita ajelulle, sädehtivän johtotähtensä kanssa.
...jospa päätetään hiljaiselo lauantaina? Joensuu miittaa -ketjussa ehdolla ajelureissu huomiselle lauantaille, viimeisin kellonaika klo 15 ja kokoontumispaikka Marjalan ABC.

Ei kun mukaan vaan - ja pitäishän se Jennikin saada messiin
omg.gif

...jospa päätetään hiljaiselo lauantaina? Joensuu miittaa -ketjussa ehdolla ajelureissu huomiselle lauantaille, viimeisin kellonaika klo 15 ja kokoontumispaikka Marjalan ABC.

omg.gif
Tiettävästi Jennillä ei ole pyörää. Jos hänet mukaan haluatte, lähtö varmaan sais olla jossakin ihmisten ilmoilla.
En kyllä tiedä sitäkään missä se tytsy asuu.
Itse olen 200...400 km Joensuusta päivästä riippuen. Just nyt se reilu 400.

Toivottavasti Jenni lukee näitä.

Tytsy tarakalle.

omg.gif
En sitten saanut viikonlopuksi uusia ajovermeitä.
confused_orig.gif

Mutta eihän tässä ole kun 150 +/- km välissä, kyllähän tuo menee vielä farkuilla. Jos saadaan kaverille laminaatti lyötyä lattiaan, niin sinne siis.

Joo, ja tyttö tarakalle, ilmanmuuta!
thumbs-up.gif

Hyvät ihmiset
033102beer_1_prv.gif

Tahdon kiittää teitä tästä mitä olen saanut.
Sydämeni on ollut häkeltynyt teidän kyvystä vastaanottaa tämä rikkinäinen pieni sielu näin kauniisti.

Tämän viestiketjun ansiosta tapasin miehen, johon olen syvän rakastunut. Hän on minuun. Katoan Joensuusta, sekä katoan tältä foorumilta ainakin tässä formaatissa. Moottoripyörän päällä minut näkee, mutta tuskin kukaan tunnistaa - ja parempi niin.

Nauttikaa elämästä, minä kumarran teille, morjestan tiellä kun nähdään, sydämessäni lämpö
sport05.gif

Muistan hyvyytenne aina
inlove.gif

VetreäTulinenRatsu,
en tavannut. Olisi se kai ollut hienoa, mutta aika aikaa kutakin. Nyt olen varsin tyytyväinen tähän tulevaan. Mulla on tulossa oikeudenkäynti Joensuussa, ja pakko lähteä muualle pakoon ihmisiä jotka eivät ole kilttejä.

Hyvät on näkymät, ja se on tämän foorumin ansiota.
Jos nyt hengitän, on kiitokseni tänne.

Palaan kyllä, mutta toisella tavalla, kun en enää etsi Joensuulaista motoristia
smile_org.gif

Trinity ,

Kiitos, ja olet ihan oikeassa.

Täyttä elämää, paikoitellen liikaakin.
Mutta jokainen löytää kultaisen keskitiensä itse, omalla tahdollaan.

bowdown.gif

Hyvä, että Jenni palannut, vaikka vain hyvästejä kertomaan?
Pääasia on, että likalla on asiat nyt paremmin. Rakkaus parantaa, ja toivottavasti sitä kestää...

Tervetuloa takaisin minun puolestani valitsemanasi ajankohtana. On ollut ilo lukea vilpitöntä ja aitoa tajunnanvirtaa: tuntuu siltä, että tässä nykyajan laskelmoidussa maailmassa sellaiset ihmiset nujerretaan...

062802moto_prv.gif

Back