Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämäpä on lohduttava tieto, minähän olen sitten todella viisas.Just kuulin, että elämänviisaus saattaa joskus kerääntyä vyötärölle![]()
Kiitoksia tiedosta, Jokiasemalla vois käydäkin, mutta keskusta on sen verran lähellä että voi tulla terassille samantien fillarilla jaEipä taida olla Joensuussa vastaavaa kuin esim. Kuopiossa Puijon tiistai tapaamiset.
Kunhan mie tulen ensin jollain tapaa tutuksi tuon vehkeen kanssa, niin sitten ehkä uskaltaa tarjota kyytiäkin, mutta toistaiseksi ajokilometrejä "uudella" lelulla takana n. 40 km ja nekin viime kesän testilenkiltä, eli kyytiin ei kannata tulla jos oma henkikulta on kovin armas. Edellinenkään pärrä (XT 350) ei ollut mikään matkapyörien kuningas, eli mieluusti vielä kartutan kilometrejä ja kokemusta itsekseni ja yritän olla vaarantamatta sivullisia.Jennillä on kypärä ja sadeasu mut ei prätkää. Vois tulla kyytiin kun pyytäs.
![]()
Jenni.Tuksa! Mukava tietää että hegissä vielä velmuilet![]()
Juu, minä, kypäräni ja sadeasuni ollaan melkein kuin yksi moottoripyörä yhteensä.
En mä tätä oikeasti aloittanut minkään kyydityksen takia, vaan kun moottoripyörät on kauniita. Satuin sitten kyydissä ollessani kastumaan taivaalta tulevasta vedestä, ja päätin hankkia asun joka seuraavalla kerralla vähentäisi sitä hypotermista tilaa. Kypärä nyt poliisien iloksi. En kuitenkaan siksi, että olisin tyrkyllä kyytiin, tai että jonkun on velvollisuus tätä rääpälettä kuskata.
Rauhassa vaan siis, ajelkaa ja nauttikaa, mie ihailen, se on jo kylliksi !