• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
FJ20, Se selittää paljon tuosta persoonasta minkä olen näkevinäni tekstin läpi. Täällä Joensuussa on mielestäni harvinaislaatuisia ihmisiä.

Joensuu on pistänyt sieluni soimaan. Tein muutamat instrumentaalikappaleet rakkaudesta Isänmaata kohtaan.

Minunmaani

Lapsi se minäkin, enkä taida koskaan kasvaa vaikka haluaisinkin. Siksi laulan pellon pientareella, juttelen linnuille ja tuoksuttelen kukkia. Odotan kesää jo kovasti. Varaahan mulla ei ole mihinkään muuhun kuin silmien käyttämiseen ja kuuntelemiseen, ilman nuuskutteluun ja lauluun.
033102beer_1_prv.gif
jää vähemmälle.

biggrin.gif
Vanhoja kiimaisia ukkomiehiä liehittelemässä Joensuun Elliä
smile_org.gif
Se vasta säälittävyyden huippu
omg.gif
Täyttäis ehkä tietyissä olosuhteissa hyväksikäytön kriteerit
wink.gif
Jos joku äijä täällä valittelis niin kyseiset hemmot paskat nakkais
kaboom.gif

Tiiä siitä liehittelystä. Lähinnä pelottavaksi minut on koettu kautta eloni.

Mitäs tuohon sanoisi, ahistaa ajatuskin että joku mua liehittelisi. Satun pitämään moottoripyöristä, mutta ei se sitä kuskia ihmisenä paranna, ovatpahan vain mukavan näköisiä etäältä katsottuna. Esko Valtaoja kävi justiinsa täällä Joensuussa, ja kuolattiin yhdessä ohi ajavien pyörien perään. Ei siitä sen kummemmasta asiasta ole kyse - ja luulis teidän sen ymmärtävän, kun itse näillä ajatte, mikä siinä kiehtoo. En mä teistä miehistä ole kiinnostunut, mulle on ihan sama onko kuski nainen vai mies vai avaruusolento vai koulutettu jänis, kunhan se ajaa moottoripyörällä ja mä saan ihailla sitä kaukaa omasta rauhastani.

LaMasquerade
biggrin.gif

Mahtava jänö!!

Ehkä se sihtailee ihmiskuskeja kun se on katkeroitunut kun sille ei myydä pyörää liikkeestä: "Mee puputtamaan siitä muualle, eikös me sovittu että mä en koske sun rehuihin jos sä et koske mun pyörään!"

Ja näin alkoi katkeruus ihmislajin ja jänöjen välillä, sota, verinen sota jonka loppua emme ole vielä nähneet...

Kossit vain kajehtii,ite oon aatellu ettäkö ois niin kokenu ja vanhan ihmisen viisautta omaava että vois itteensäki kehua hyvällä omalla tunnolla,nuorena luulee tietävänsä ja hallihtevansa ja osaavansa kaikki, mutta ku ikää ja "VIISAUTTA"tulee ,niin kummasti sitä nöyräxi pieni ihimine menee....
baaa.gif

Kossit vain kajehtii,ite oon aatellu ettäkö ois niin kokenu ja vanhan ihmisen viisautta omaava että vois itteensäki kehua hyvällä omalla tunnolla,nuorena luulee tietävänsä ja hallihtevansa ja osaavansa kaikki, mutta ku ikää ja "VIISAUTTA"tulee ,niin kummasti sitä nöyräxi pieni ihimine menee....
baaa.gif
Selviskö sulle mitä ne kossit kajehtii.
omg.gif
tounge.gif

baaa.gif
Selviskö sulle mitä ne kossit kajehtii.
omg.gif
tounge.gif
Jos se on sitä kun jutut menee elämän filosofoinnix,elikkäs ku jollain on sellasta elämän viisautta mitä ei ymmärrä ku vaikeuksien ja kokemuksen tai vastoinkäymisten kohdattua,elämä opettaa,jolloin myös näkee kun toisella on jotain vinossa ,yleensä ylä ja alamäet opettaa kulkemaan tasaisesti ja ylimääräiset temput jäävät myös iän myötä vähemmälle,kokemus antaa anteeksi ja viisaalla on vara antaa periksi......jos se sitä ois .....
withstupid.gif

withstupid.gif

Mulla ei ole hajuakaan mistä te puhutte.
Ja muka olen kulttuuriantropologi...
ghostface.gif

Just kuulin, että elämänviisaus saattaa joskus kerääntyä vyötärölle
bowdown.gif

tenhula,
tounge.gif
kai se oli savolaismainen heitto, tuumailu ylenmääräiseen filosofointiini, että minkä voi tehdä huomenna voi tehdä ensviikolla, ja minä voi tehdä ensviikolla voi tehdä kuukauden päästä, ja minkä voi tehdä kuukauden päästä niin ei o niin väliks jos ei toinna ruvetakkaan
cool.gif

Pohtia toki kannattaa, ajatella omia vaikuttimiaan ja yrittää oppia virheistään, mutta tietty löysäily on aina paikallaan, ja se on minulta vielä oppimatta, olen turhan tosikko.

Elämänviisautta suoraan radiokanavilta:

"Kipu lähtee huutamalla, alastomana lattialla"

Tarttee kokeilla auttaako...
tounge.gif

tenhula,
tounge.gif
kai se oli savolaismainen heitto, tuumailu ylenmääräiseen filosofointiini, että minkä voi tehdä huomenna voi tehdä ensviikolla, ja minä voi tehdä ensviikolla voi tehdä kuukauden päästä, ja minkä voi tehdä kuukauden päästä niin ei o niin väliks jos ei toinna ruvetakkaan
cool.gif

Pohtia toki kannattaa, ajatella omia vaikuttimiaan ja yrittää oppia virheistään, mutta tietty löysäily on aina paikallaan, ja se on minulta vielä oppimatta, olen turhan tosikko.
no menee juuri noin
biggrin.gif

tänään pääsin ajoissa ku piti autoo remppaa mut en saanu aikaseks
tounge.gif

withstupid.gif

Mulla ei ole hajuakaan mistä te puhutte.
Ja muka olen kulttuuriantropologi...
ghostface.gif

Just kuulin, että elämänviisaus saattaa joskus kerääntyä vyötärölle  
bowdown.gif
Jos et kerro kenellekään, ei mullakaan ole hajua.
tounge.gif

Sielläkö sitä viisautta olisi. Siis jos vyötäröllä on jotain, se on viisautta. Hmm, asia täytys tutkia.
wink.gif
biggrin.gif

biggrin.gif
Hyvän ruuan nauttiminen on aina viisasta!

Eräs elämäniloinen pullakka nainen sanoi kerran minulle, että hänellä on mennyt niin paljon rahaa niiden herkkujen syömiseen, että kyllähän sen pitääkin näkyä !
Loistava asenne !

Noh, kohta tulee Matrix, joten mukavaa iltaa itsekullekin "viisaalle" joihin vyötärön puolesta kuulun
tounge.gif

biggrin.gif
Hyvän ruuan nauttiminen on aina viisasta!

Eräs elämäniloinen pullakka nainen sanoi kerran minulle, että hänellä on mennyt niin paljon rahaa niiden herkkujen syömiseen, että kyllähän sen pitääkin näkyä !
Loistava asenne !

Noh, kohta tulee Matrix, joten mukavaa iltaa itsekullekin "viisaalle" joihin vyötärön puolesta kuulun
tounge.gif
juu kuulut juu
smile_org.gif

Kaikki viime kesäiset ketjussa mukana olleet herätys. Pois talviunilta. Ja uudet yksilöt samaten.
Myönteinen viestiketju Jennille ja Jennin kanssa liikkeelle.
Alku on ollut jo hyvä, mut tehdään nyt pieni kansanliike, niin tytsy ei ole yksin.

hop hop

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Pöhkö
wink.gif

Pitäkää nyt ensisijaisesti itsestänne huolta. Mitä enemmän tulee viestiä, sitä suuremmaksi käy riski että joku heittää jotakin joka satuttaa minua, ja sitten mennään alas ja lujaa. Mä mielelläni nautiskelen hyvistä fiiliksistä näin pikkuhiljaa, joten säästelkää sanojanne ja lahjoitelkaa niitä vain rippusina.

Olen kyllä sydämestäni kiitollinen, mutta tiedän:
Nihil est ab omni parte beatum:
Mikään ei ole kaikilta osiltaan onnellista.

Ottakaa siis nyt vain ihan rauhassa ja nautiskelkaa elämästä, ja kun jotakin sanottavaa tulee, mielellään jokseenkin kohteliasta kun olen tällainen herkkänassu, niin kuuntelen kyllä.
033102beer_1_prv.gif

Back