HuomennaOnkos ajelulle lähtijöitä joku ilta jos sattuis sää suosimaan?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HuomennaOnkos ajelulle lähtijöitä joku ilta jos sattuis sää suosimaan?![]()
Mitäs minä silloin sanoinkaan (lue: kirjoitinkaan)Kyllä se "kevät" tulee Jennillekki.Anteeksi tämä itsekeskeisyyteni, mutta jotenkin, "kun me ollaan silleesti niin kuin ystäviä, ja mä tiedän ettette te voi mua niinku koskaan silleesti niinku rakastaa.. niin":
http://www.myrsky.com/gallery/album66/PICT0079i
Ja äskeinen selostus oli lähinnä lainaus eräästä huippuleffasta, kuka lie tietää?
Nyt taidan jättää tämän itseni esittelemisen kun eihän tämä nyt sentään mun blogi ole, vaan piti oleman moottoripyöräilijöiden näkemisen haluamisen ilmoitus.
Älkää siis hermostuko, tajuan jokseenkin omat rajani, innostuin vain tuosta mökistä ja pyssystä ja kajakista.![]()
iskee, jos ei muuhun niin pyörään.![]()
![]()
![]()
Ennustajan lahjoja...Topo68, Olit ihan oikeassa, mutten vain käsittänyt mistä ihmeestä sen olisit voinut aavistaaEn meinaan aavistanut minäkään, tuli niin sokeasta kulmasta tämä.![]()
kava10, Hän lupasi mulle oman pyörän![]()
Ohhoh jo on ollut kiirusta, aikaisemmista viesteistä päätellen tapaaminen ja kihlautuminen on tapahtunut alle kuukaudessaSABER, Ollos hyvä ! Miellyttävää kuulla, että olen saanut olla avuksi!
kava10, Olisihan tuo hienoa nähdä täällä Pohjois-Karjalan maisemissa![]()
Jos Äksjiiärrä kaikkoaa, niin kuka minnuu kuskaa jos Tuksakin huitoo missä lie?
Ja tämä ei edelleen ole treffihaku, sattuipa meinaan niin, että meni eräskin kihloihin juhannuksena... Niin se taika-aika vie, mielen ja kielen. Hän ei harrasta mopoja, mutta haluaa minun harrastavanNäkee kuinka nautin.![]()
Mutta. Tämä häähässäkkä muine elämänjärjestelyine vie niin paljon energiaa ja maailmankatsomuksen uudelleenjärjestelyä, ettei minulla taida riittää aika elokuussa.