• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkos ajelulle lähtijöitä joku ilta jos sattuis sää suosimaan  
sport05.gif
 ?
Huomenna  
062802moto_prv.gif
?

Ne ei taija nuo töissäolijat siihen neljään ihan ehtiä. Pitäskö niitä ootella vaikka viiteen? Ehtiihän sitä kesäiltana sitten vielä.

Mikähän se olis sopiva iltakahvikohde tällä kertaa?

Töissäpä tässä itsekin mutta kyllä se viisi käy lähtöajaksi. Mites tällä kertaa kahvittelupaikaksi esim. Kuutoskuppi Kiteellä tai Liperin satama?

No nii, mie nyt sitten vähän kyselin tielle lähtijöitä. Kiirettä tuntuu riittävän, ja torstaita ehdoteltiin paremmin sopivaksi ajeluillaksi. Taitaisi tuo paremmin sopia itellekin. Joten mitäs siitä tuumitaan?

Ja näkyy tuo sateitakin illaksi enteilevän...

Kuutoskuppi kuulostaa hyvältä, sehän on nätillä paikalla. Pitäiskö sinne ajella Niittylahden seudun kurvitietä pitkin?
Mutta torstaina siis ilmeisesti mieluummin...

No torstai on kyllä hieno päivä ajella. Itse olen lähdössä puolen päivän jälkeen kohti Alastaroa. Lähden kesälomaa aloittelemaan Nitrokisoihin.  Mutta mihinkäs te minua siellä tarvitsette pitäkää hauskaa ja  
sport05.gif

Sitten illalla muutama  
033102beer_1_prv.gif

SABER, Ollos hyvä ! Miellyttävää kuulla, että olen saanut olla avuksi!

kava10, Olisihan tuo hienoa nähdä täällä Pohjois-Karjalan maisemissa
sport05.gif

Jos Äksjiiärrä kaikkoaa, niin kuka minnuu kuskaa jos Tuksakin huitoo missä lie?

Ja tämä ei edelleen ole treffihaku, sattuipa meinaan niin, että meni eräskin kihloihin juhannuksena... Niin se taika-aika vie, mielen ja kielen. Hän ei harrasta mopoja, mutta haluaa minun harrastavan
062802moto_prv.gif
Näkee kuinka nautin.

Äksjiiärrä, Kiitos, vähän huimaahan tämä on kun paasasin mitä paasasin silloin kerran...
lookaround_orig.gif

Mutta ne vietit, ne vietit...
ghostface.gif

Vietähän hyvä kesäloma!

Anteeksi tämä itsekeskeisyyteni, mutta jotenkin, "kun me ollaan silleesti niin kuin ystäviä, ja mä tiedän ettette te voi mua niinku koskaan silleesti niinku rakastaa.. niin":

http://www.myrsky.com/gallery/album66/PICT0079i

Ja äskeinen selostus oli lähinnä lainaus eräästä huippuleffasta, kuka lie tietää?

Nyt taidan jättää tämän itseni esittelemisen kun eihän tämä nyt sentään mun blogi ole, vaan piti oleman moottoripyöräilijöiden näkemisen haluamisen ilmoitus.

Älkää siis hermostuko, tajuan jokseenkin omat rajani, innostuin vain tuosta mökistä ja pyssystä ja kajakista.
Kyllä se "kevät" tulee Jennillekki.  
wink.gif

inlove.gif
iskee, jos ei muuhun niin pyörään.  
062802jumpie_prv.gif

062802moto_prv.gif
Mitäs minä silloin sanoinkaan (lue: kirjoitinkaan)
cool.gif

Onnea vaan täältäkin.
033102beer_1_prv.gif

Topo68, Olit ihan oikeassa, mutten vain käsittänyt mistä ihmeestä sen olisit voinut aavistaa
omg.gif
En meinaan aavistanut minäkään, tuli niin sokeasta kulmasta tämä.

kava10, Hän lupasi mulle oman pyörän
inlove.gif

SABER, Ollos hyvä ! Miellyttävää kuulla, että olen saanut olla avuksi!

kava10, Olisihan tuo hienoa nähdä täällä Pohjois-Karjalan maisemissa
sport05.gif

Jos Äksjiiärrä kaikkoaa, niin kuka minnuu kuskaa jos Tuksakin huitoo missä lie?

Ja tämä ei edelleen ole treffihaku, sattuipa meinaan niin, että meni eräskin kihloihin juhannuksena... Niin se taika-aika vie, mielen ja kielen. Hän ei harrasta mopoja, mutta haluaa minun harrastavan
062802moto_prv.gif
Näkee kuinka nautin.
Ohhoh jo on ollut kiirusta, aikaisemmista viesteistä päätellen tapaaminen ja kihlautuminen on tapahtunut alle kuukaudessa
eek.gif
Lämpimät onnittelut.

Oooooh! Minä näen, minä näen ... sieluni silmin ... tulevaa on:
Ja tämä ei tapahdu siellä vanhainkodin Jenni-ajoissa
wink.gif
Tapaamis-kihlautumisnopeudesta päätellen syksyn Jenni-ajoilla on päätös, joka puhuttaa Joensuun kaupungissa vielä pitkään. Päätöspäivänä nuori pari posket hehkuen ja ääni väristen sanovat tahdon ja astuvat ulos kirkosta (ai niin, sinä et tainnutkaan arvostaa ko. instanssia) eli astuvat ulos maistraatin ovesta, kulkevat läpi kaukoputkista muodostettua kunniakujaa, Jennillä yllään kokovalkoinen nahkapuku ja puolisolla musta. Urkujen sijasta jylisee kymmenet jopa sadat kokoontumisajojen moottoripyörät, kapellimestarina Tuksa tai Äksjiiärrä. Nuoripari kulkee kohti harrikkamiesten muodostamaa ympyrää, jonka keskellä seisoo uutuuttaan kiiltevä hopeinen ratsu. Jennin käynnistäessä pyörän, putkistoista lähtee soundi, joka on kuin äänitohtorin virittämä vain kyseistä käyttäjää varten, ääni joka tuntuu luissa ja ytimissä. Samalla hetkellä Tuksa (Äksjiiärrä) nostaa kuoronsa desibelit pauhinaksi, joka saa lähiympäristön rakennusten lasit helisemään ja koko joukkio lähtee hopeisen ratsun perään ja katoaa taivaanrantaan . . . vain ääni jää soimaan sivustakatsojien korvaan vielä pitkään ja he kertovat tätä vielä lapsilleenkin
buttrock.gif

Ramos
inlove.gif
Aivan oikein
biggrin.gif

Näitä mun viestejä on näemmä luettu aidosti, sillä olette analysoineet minut ihan oikein
blush.gif

Pelottavaa sakkia, kun luette toisen sielua tuolnoinvissiin
smile_org.gif

Maistraatista kyllä. Ajateltiin tehdä oma levy samaan syssyyn, kun kummatkin ollaan muusikoita. Ei kutsuta juuri ketään itse leimaus tapahtumaan, mutta myöhemmin tulee levyn myötä kutsut bileisiin.

Uhh, elämäntapasinkku kirjoittaa tällaista tekstiä ?
omg.gif

Elämä näemmä yllättää
sport05.gif

Hei Jenni, onnittelut täältä Nurmeksesta, vaimolta ja minulta.
Näin se elämä aina toimii, ei tiedä minkä nurkan takaa se yllättää.
Kaikkea hyvää Sinulle toivottaapi Marpii+Eukko

Tässä vähän mietiskelin aihetta.

Säilön sydämeeni teidän kaikkien hyvät sanat, teidän kaikkien kauniit aikeet. Tulen pitämään omalta osaltani huolta sen puoleen, ettei kukaan aliarvioi motoristeja.

Mutta. Tämä häähässäkkä muine elämänjärjestelyine vie niin paljon energiaa ja maailmankatsomuksen uudelleenjärjestelyä, ettei minulla taida riittää aika elokuussa.

Te todella yllätitte minut lempeällä vastaanotolla, enkä minä sitä tule koskaan unohtamaan. Tulen sydämessäni huokaisemaan jokaisen kauniin moottoripyörän ja kuskin kohdalla, heidän vaeltaessa loppumattomia teitä maailman kaarilla.

Minä varmaan palaan seuraavana vuonna, kun hankin oman kortin ja pyörän. Nyt on elämä täynnä muita suuria asioita.

Kiitos tästä matkasta, kiitos kyydistä,
Te olette hyviä ihmisiä.

Tervehtikää jatkossakin niitä tien varrella ihailevia lapsia, ehkä minun lapseni on yksi niistä...

Hyvä viisas Jenni!

Mutta. Tämä häähässäkkä muine elämänjärjestelyine vie niin paljon energiaa ja maailmankatsomuksen uudelleenjärjestelyä, ettei minulla taida riittää aika elokuussa.

Maailmassa on aikaa saman verran kuin mahtuu auringonnousun ja auringonlaskun väliin. Enempää ei ole eikä tule. Aikaa riittää aina siihen mihin sen haluaa riittävän. Velho Gandalf Harmaa sanailee fiksusti elokuvatrilogiassa "Taru Sormusten Herrasta": "All you have to do is to decide what to do with the time given to you." ( Lähde )
smile_org.gif

Back