• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli enpä taida uskaltaa tulla täältä Kuopijosta sinne miitinkiin, kun siellä käsitykseni mukaan vaan juopotellaan koko ajan!! Ja joudutaan Suinuusseen hoidettavaksi!!              =)
Tule vain! Ei sitä nyt koko aikaa juopotella. Välillä käydään mopolla ajelemassa, kaljan ostossa tuossa jennin ärpällä...
033102beer_1_prv.gif

Ja tuo suinuulle joutuminen on ihan omasta itsestänsä kiinni, hyvässä tapauksessa pääsee sieltä jo tunnin sisällä pois. "Yläjuoksu" on sit pahempi, mut viedään aina sinne semmosessa pitkähihasessa paidassa, jossa ne hihat on liian pitkät ja vielä solmussa selän takana. Sit siellä pari viikkoa pitäävät ja antavat nappeja ja ryhmäterapiaa, jossa joka kerta tehdään vessapaperirullista joulutonttuja tai muita hirviöitä. Uloskaan ei pääse, vaikka olisi kuinka hyvä ilma, koska jos ei oo ryhmäterapiaa, niin sitten on jotain muuta yhtä vihmerää tekemistä. Viimeviikollakin mulle laitettiin suuhun sellanen kumijuttu ( voin vaan arvata mitä te mietitte, mutta ei, se ei ollut se ) ja muutama valkoisiin pukeutunut setä piti minusta kiinni, kun se pääheebo teki mulle pikapermanentin semmosella jutskalla joka sattuu ihan helkkaristi ohimoihin, eikä se permanentti edes kestä. Ens kerralla leikkaan letin pois ennen kun meen tonne..

Muutama tuttukin tuli vastaan siellä käytävällä, ainakin kaksi tunnistin edelliseltä sunnuntaiajolta (olivat tehneet ihan hiton hienot motoristijoulutontut niistä vessapaperirullista ja kreppipaperista ) ja yhen töistä ( se ei tehny mitään, niinku ei töissäkään ). Eli tuu vaan tänne ajoihin, retki voi olla antoisampi kun kuvitteletkaan!  
buttrock.gif

PS. Ota huoltoauton kuskille tuliaisiksi muutama viinerimunkki, tai se murjottaa kaikille ja saattaa syödä kostoksi pyörästä esim. eturenkaan...  
crazy.gif
Voi helevettiläinen!! Sano ens kerralla että laittavat lisää watteja siihen masinaan, jotta saat vastetta niistä volteista, ja kyllä se siitä......huolet karkoittaa... Ja tuleehan niitä busseja, jolla voitte tulla takaisin sieltä "yläjuoksulta" tuonne kylän pintaan, koko porukka. Mutta jättäkää ne saadut pitkähihaiset paidat pusikkoon, että ette herätä NIIN paljon huomiota...

Ps: ja kirjoita se os nro lapulle ylös, jotta pääset takaisin, jos tarvetta tulee..

Keli, eli ilmaston tila on mulle tällä hetkellä sopiva, eli oon ärpällä kolomelta, katon sit siinä et tuleeko muita.

Äksjiiärrälle otan mukaan finrexiniä mukillisen ja viskiä, eiköhän niillä kuume rupee laskemaan. Jos ei laske, niin sitten suinuulle.

Ottaa päähän....
veryangry.gif

Ajelut jää mun osalta tänään väliin...
bawling.gif
Ai selittelyt? No ne vanhat vakiot... LAPSENVAHTIA VAILLA!!! ÄKSJIIÄRRÄ, tuu sie vaipanvaihtoon, nii mie pääsen....
wink.gif
Ei se kakka pahalle haise, jos sulla vaik olis nenä ees vähäsen tukossa.
tounge.gif

Siis tosiaan, keli ois ihan jees, mut isäntä lähtee just sillo kolmelta töihin ja mun pitää viedä se sinne et saadaan auto käyttöön tytön kans keskiviikkoon asti. Sit on kai maleksittava jonnekin, etten vaan törmäisi teihin... SAATTAISI tulla "vahinko" ja ohjauspyörä lipsahtaa, kun olisin siinä vaiheessa jo niiiiiin katkeroitunut siitä etten pääse mukaan...
kaboom.gif

No ei. Pettymys on nieltävä ja toivottava uusia kokoontumisia... Vaikkapa viikottain...tai päivittäin.... tai entäs joka toinen tunti?!?!
thumbs-up.gif

PITÄKÄÄ HAUSKAA!!!
sport05.gif
murrrr....

Ametisti-79,
confused_orig.gif

Olen pahoillani, mutta se menee ihan oikeaan suuntaan se aikasi, jos näin saan sanoa
blush.gif
Lapset on hieno juttu kaikenkaikkiaan, aarteita.

Onnittelen siis
thumbs-up.gif

Kerkeät vielä ajelulle meidän kaikkien kanssa
sport05.gif

Kiitos Jenni lohdutuksesta.
pftroest.gif

Tuli tarpeeseen... Vaik kyllähän toi ilmojen herra näyttää olevan taas bipolaarisella päällä... Taas sataa kuin Esterin... kastelukannusta!
biggrin.gif

Ottaa päähän....
veryangry.gif

Ajelut jää mun osalta tänään väliin...
bawling.gif
Ai selittelyt? No ne vanhat vakiot... LAPSENVAHTIA VAILLA!!! ÄKSJIIÄRRÄ, tuu sie vaipanvaihtoon, nii mie pääsen....
wink.gif
Ei se kakka pahalle haise, jos sulla vaik olis nenä ees vähäsen tukossa.
tounge.gif
Juu, kaikenlaisiin hajuihin olen tottunut Mutta sinä saisit varmaan syytteen lapsen heitteillejätöstä, jos ne minun hoivassa olisivat

Ja teille muille, ajelkaapasitten minunkin puolesta, aurinkokin näyttää jo paistavan.
shaun.gif

Meillä oli ihan mieletön letka sakkia !

Siinä oli Joulupukki, Jesse, Ahmed Ahne, Prinsessa Ruusunen ja Pinokkio perheineen.

Tuksan kanssa viihdyttiin näiden persoonien parissa pitkään, käytiin lenkki lievässä sateessa, ja sitten suunnattiin kahveelle Jokiasemalle. Siellä riehuttiin ja mekastettiin aikamme.

Mietittiin sopivia visiirejä, kuten esim kärpäspaperia. Mopon koneen vieressä on hyvä käristää makkaraa, penkin alla muhii paksuun visiiriin henkensä menettänyt metso sopivan mureaksi.

Näytin hemmetin komealta.

Tuli sitten mieleen, että olisiko mahdollista saada lisävarusteena näihin ajoasuihin pippeliä?

Se joka nauraa, ei tiedä miltä tuntuu, kun on juuri saanut kypärää myöten varusteet päälle, ja huomaa sitten , että olisi pikaisesti käytävä vessassa
sad_orig.gif

Nyt vasta löysin tämä topicin...

Tuli oikein onnellinen olo, kun yövuoron kuluksi tätä lueskelin, ihan onnen kyynel kihahti silmäkulmaan...
inlove.gif

Että vielä löytyy sitä Vanhaa Hyvää Motoristihenkeä, johon pikkukimmana isukin takana matkustaessani ja Suomea kierrellessä tutustuin, ja joka nykyään tuntuu olevan niin kateissa ainakin täällä PK-seudulla.
062802jumpie_prv.gif

Täytyy katsoa, jos sitä loppukesästä löytäisi itsenkin tiensä sinne itärajan tuntumaan käymään...
062802moto_prv.gif

Lisäys edelliseen:

Jenni, vaikutat aivan mahtavalta tyypiltä... Sun juttuja on ILO lukea. Itsellä kun tuo sanallinen ulosanti ei ole niin kovin helppoa.

Ai kehveli...  
confused_orig.gif
  jäi Jenni-ajot tällä kertaa väliin...kas kun venyi nuo euroviisuvalvojaiset vähän pitkäksi  
tounge.gif

Tarkoitushan oli lähteä peräti neljällä pyörällä ja yhdellä huoltoautolla ajoihin, mutta oltiin koko sakki sunnuntaina varsin väsyneitä Hard rockaamisesta...ja kun satoi vettä ja vaikka mitä... (okei, selityksen makua)...

Mutta kyllä myö parannetaan tapamme!

-Cat- Vilkuilin puhelintani vähän väliä, jos olisit sinne viestin laittanut kysyäksesi missä mennään tämän mielikuvitusletkamme kanssa.

Mutta onneksi kesää riittää vielä, ja minulla saattaa olla teille yllätys, mistä en nyt kerro yhtään mitään.

Cajza  
inlove.gif
Minusta tuntuu vähän siltä, että täällä olevat tyypit ovat mahtavia, ja minä olen niin sanottu indikaattori sen ilmenemiselle  
blush.gif

Mutta otan vastaan nuo sanasi kaikella vakavuudella, ja kiitän  
033102beer_1_prv.gif

*korjasin väärän sanan oikeaksi*

-Cat- Vilkuilin puhelintani vähän väliä, jos olisit sinne viestin laittanut kysyäksesi missä mennään tämän mielikuvitusletkamme kanssa.
...
sad_orig.gif
(istuu nurkassa korvat luimussa ja naama punaisena)

Tarkoitus oli kyllä asiantilaa tiedustella, mutta jotennii se iltapäivä siinä luiskahti...
Korvaukseksi taijan minäkin tässä yhden sortin yllätystekijää käydä suunnittelemaan - josko tässä vaikka tulisi järjestettyä kahvittelutilaisuus kauniilla maaseutupaikalla joku kesäinen lauantai...

-Cat-
pftroest.gif

Keliä ja kesää riittää vielä
sport05.gif
Naatiskellaan kaikessa rauhassa!

Saber, sen mitä en kerro, niin en kerro edes vihjatun korjauksella.
wink.gif

Ehkä kuitenkin vaihdan sukupuoleni voidakseni pissiä ajokamppeet päällä? Jos se on se yllätys? Kyyditset sie Tuksa minnuu senkin jälkeen? Mie lupaan että se on pienempi sitten kun kenenkään, ei tule kateutta...pissiminen on se pointti.

(Jenni kirurgin haastattelussa ennen leikkausta: "No niin, Holopainen, miten olette tunteneet itsenne mieheksi, tuntuuko elämä raskaalta, oletteko aivan kuin väärässä elimistössä? Luuletteko, että tämä sukupuolenvaihdos muuttaa henkistä tasapainoanne?" "Ei, ei tässä ole ollenkaan identiteetistä kyse" Parahtaa Jenni: "Mie vaan olen niin turkasen kyllästynyt siihen, kun AINA kun saan haalarit päälle, ajohaalarit nyt vaikka esimerkkinä, niin huomaan että pissittää. Siinä asussa olisi se mukava aukko, mutta enhän mie millään ossoo siitä pissiä, herra ylilääkäri! Kaiken logiikan mukaan olisi hyötyä pippelistä tässäkin, joten saisinko sellaisen? Saisinko pienen, että ei tarvihe kyydistä jäädä? Juu, se viisi senttiä riittää, kiitos - ai värivalikoimaa..." )

Säästän teidät lopulta kuvaukselta.

Sattuisko kukaan teistä olemaan töissä siinä raatekankaan pajassa?
Mistähän Raatekankaan pajasta on kyse?
Itse olen siellä lukkopajalla.

Taitaa minulta tämän päivän ajelut jäädä valiin, kun puskee kuumetta päälle. Mutta katsotaan jos tuolta lääkevarastosta löytyisi jotain kivan väristä pilleriä
wink.gif
No just siitä pajasta on kyse. Pitääpä selailla kurssi listaa, josko vielä jotain ois käymättä..
tounge.gif

Ehkä kuitenkin vaihdan sukupuoleni voidakseni pissiä ajokamppeet päällä?
crazy.gif
bawling.gif
bawling.gif

Eeeih!! Se olisi sitäpaitsi aivan turhaa.
Ei se kuule ole aina niin helppoa äijilläkään. On erilaista henkselihousua, selkäpanssaria, paitaa ja kalsaria neljässä kerroksessa päällekkäin. Täytyy kaivaa uutterasti, ennen kuin sen pienenpienen "letkunpätkän" lopulta löytää. Ja kun ei sitten kuitenkaan jaksa hyppiä ojan yli näkösuojaan, niin autoilijat tuijottavat, eikä hommasta tule mitään, sillä tosimiehen pissa on tunnetusti ujo. Siinä vaiheessa on visiiri jo huurtunut ja hanskat tippuneet kainalosta lätäkköön.
mad.gif

Back