• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
-Cat- Jos ilma on tosiaan kylmä, niin kuin Äksjiiärrä pääsi todistamaan paikallisen sääennustaja-Topin ennusteen lumesta, niin ehkä parempi jättää seuraavalle viikolle?

Eiköhän tätä kesää riitä? Mutta sanokaa te! Minä olen kyllä mukana, minä ja kamera.

xjrrrrräyh Tuossa iltarentoutumisena kävin kasvien taksonomiaa läpitte, ja törmäsin hauskaan detaljiin liittyen rukkasten antoon: "Valkopeipin (Lamium album) ojentaminen kosijalle on hienotunteinen tapa antaa rukkaset."

Kannatan ajatusta siirtää Jenni-ajot viikon päähän. Sen verran viileältä vaikuttaa tuo sunnuntainen ajosää. Ei kai sit muuta kuin miettimään jotta LAUANTAI vai SUNNUNTAI? Tälle käy molemmat, mieluiten miten vaan
sport05.gif

JIPPII! Jenni on takas....!
062802jumpie_prv.gif

Ootte muuten aika ahkeria kirjoittamaan... Laitoin aiheen seurantaan ja maili oli likipitäen tukossa...  
tounge.gif

Mä haluun kans Ä.P.P.J.J.A-ajoihin...!
sport05.gif
Saahan sinne kammeta vaikka väkisin?
cool.gif

LIVETORIDE, lähdetkö kyytiin?

Mä kampean kans itteni viikonloppuna ajoon, HARMI ettei ole Jenni maisemissa, olisin minäkin tullut sinua kiusaamaan....
biggrin.gif
Jos siellä jokiasemalla näkyy punapäinen (hiuksista, ei niinkään kasvoista...) emäntä sinisellä ZZR:llä, tule vaan räpättämään... Voi olla, ettet kyllä pääse sitten muutamaan tuntiin minusta eroon...
wink.gif

Hyvä Jenni!
Sinun kirjoitustesi ansiosta tänne olen minäkin uskaltautunut
biggrin.gif
Uusi (käytetty) mopotin alla, ihan ikiomaksi hankittu elämäni ensimmäinen... Eikä mennyt kuin 22 vuotta siitä unelmoidessa, mutta nyt se on totta
062802jumpie_prv.gif

Niin että kun täältä naapurista lähden liikkeelle, niin taatusti tulen käymään. Kyytiin en kyllä uskalla ottaa kun olen niin vihreä vielä näissä ajohommissa, enkä oikein mistään mitään ymmärrä, mutta entäs sitten?
tounge.gif

No jopas tämä nyt meni " peippailuksi "
biggrin.gif

Mie en oo enää selvillä et onko nyt vkl:nä se Ä.P.J.J.A vai räntäsateen niin yllättäessä ajetaan se sama lenkki avustuskotilolla ? Mahtuukos siihen niin monta immeistä kun lähtijöitä ? Mitenkäs, onko matkan aikana mitään tarjoilua ? Onko apukuljettaja pukeutunut lentoemoksi / stuertiksi ( Toivottavasti ei, ainakaan se edellinen apukuski, ainakaan lentoemoksi
crazy.gif
) ?

Vaihtoehto b: Ei ajeta millään, ollaan kotona ja käydään moikkaamassa Äippää. Sitten seuraavana viikonloppuna ajetaan J.A.T.K.U.M.O. ( Jennin AjeluttamisTapahtuma. Kuukausittainen Uudenlainen Moottoripyörien Ohjastuspäivä, Tai JenniAjot - Tulkaa Katsomaan Uskaliaasti Muita .Orgilaisia )

Vai Ajetaanko myö ollenkaan ennee ? ?
bawling.gif

Vaihtoehto b: Ei ajeta millään, ollaan kotona ja käydään moikkaamassa Äippää. Sitten seuraavana viikonloppuna ajetaan  J.A.T.K.U.M.O. ( Jennin AjeluttamisTapahtuma. Kuukausittainen Uudenlainen Moottoripyörien Ohjastuspäivä, Tai JenniAjot - Tulkaa Katsomaan Uskaliaasti Muita .Orgilaisia )

Vai Ajetaanko myö ollenkaan ennee ? ?
bawling.gif
Kannatan tätä B-vaihtoehtoa
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Juodaan kahvia ja syödään kakkua äipän kanssa ihan kaikessa rauhassa ja odotellaan josko ensi viikonlopuksi osuisi yhtä mairea sää kuin viime ajojen aikaan
cool.gif

Saat siekin Tuksa ne mullat ja vehkaparat maahan ihan ajan kanssa
tounge.gif

ja ehtii karvat kasvaa niin paljon että huoltoauton väki saa niitä ihan urakalla trimmailla sit seuraavalla kerralla
blush.gif
(varsiterä löytyy jo huoltopakista)...

Nyt tänään Snellmanin päivänä haluan viitata Hesarissa olevaan lauseeseen, joka kuvasi tätä suurmiestä:

"Kansanhengen luominen oli vain välietappi matkalla kohti universaalia ihmisyyttä".

Meidän .orgilaisten oma Snellman on saapunut keskuuteemme.

Eilen aamu-tv:ssä joku professori peräänkuulutti suomalaisilta yhteisöllisyyden kasvattamista ( aiheessa käsiteltiin tapausta, missä äiti löytyi asunnostaan pieni juurisyntynyt vauva vierellään menehtyneenä, kuukauden  olivat kenenkään kaipaamatta asunnossa olleet, kun huoltomiehet olivat käyneet tarkastamassa jotain ).

Hengen luominen ja hyvän yhteisöllisyyden rakentajan tehtävä on vaativa, mutta Jenni on monta patoa murtanut, monen yksinäisyyttä lieventänyt, antanut iloa ja voimaa. Avannut silmiä näkemään, ettei tarvitse kasvattaa muuria ympärilleen, vaan voi mennä mukaan kokemaan aitoa ystävyyttä omassa harrastepiirissään. Ei me sittenkään pääosin olla niitä egoistisia sinkkumotoristeja, minkä kuvan saatamme ulospäin itsestämme antaa. Me kaikki saamme tuntea olevamme hyviä kavereita tämän hienon moottoripyöräharrastuksemme piirissä.

Vaihtoehto b: Ei ajeta millään, ollaan kotona ja käydään moikkaamassa Äippää. Sitten seuraavana viikonloppuna ajetaan  J.A.T.K.U.M.O.
Kannatetaan, silloin taitas olla aikaakin lähteä.
Jep, ja jos siihenmennessä ehtisi saamaan uudet ketjut/rattaat notta pääsisi messiin.
Yleensä paketti seuraavana päivänä postissa. nytten venyy ensiviikolle....taitaa mennä viikonloppu mopotta, kun pitänyt mennä kuluttamaan nuo vanhat viimeiseen piikkiin.
bawling.gif

Tai no, eikös tänään ollut se suomi-usa peli??
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Taitaa olla romanssin tuoksua ilmassa...    
wink.gif
Vanhan on kiva kattoa, kun nuoret alkaa tehdä treffejä ORG!:n palstoilla näin kesän kynnyksellä. Ihan vallattomia, mutta iloisia, ovat monet kundit.

Muitakin treffipalstoja alkaa foorumilla olla kuin tämä.
Pian kait on pakko koota ne yhden otsikon alle. Esim. salasanalla suojattu Treffipalsta tms. Ja sitten treffikoordinaattorilta saa tunnuksen
wink.gif
.

Rupeeko muilla laulattamaan Karkkiautomaatin Yeah yeah Jenniä tätä topiccia seuraillessa?? Kuopio - Kolinportti vaivaiset 144km; vois tulla sivummalta ihmettelemään teidän karnevaaleja.
blush.gif

Sen kummemmin kommentoimatta itse asiaan tarviiko tästä prätkällä ajosta tehdä jotain yli-inhimillistä jumalanpalvontaa ja nostaa se johonkin ihme yli-sfääreihin?? Jokaisella olkoon oma vakaumuksensa, kunnioitetaan niitä, oli sitten yksin tai ei.  
033102beer_1_prv.gif
062802moto_prv.gif

tarviiko tästä prätkällä ajosta tehdä jotain yli-inhimillistä jumalanpalvontaa ja nostaa se johonkin ihme yli-sfääreihin?? Jokaisella olkoon oma vakaumuksensa, kunnioitetaan niitä, oli sitten yksin tai ei.  
033102beer_1_prv.gif

062802moto_prv.gif
Juurikin näin. Toisaalta ei tässä varmaan edes ole tarkoitus edellyttää, että kaikki ovat intohimoisia tai yhteisöllisiä. Ihan kiva kaiketi on rohkaista niitäkin, jotka ajattelevat: muuten...mutta...kun...miten...missä jne.

Antaa kaikkien kukkien kukkia, kenenkään ei ole pakko, mutta jos on halua, voisi rohkaista mielensä ja osallistua.

Jaah, niin, minulla on tämä runollinen sielu kirouksena niiden ihmisten edessä, jotka eivät lue sitä mitä kerron, vaan lukevat sen mitä kirjoitan. Sille minä en oikeastaan mahda mitään, minä vain kuvailen tunteeni sellaisena kuin ne tunnen, joskus musiikilla, joskus maaleilla, joskus puulla kivellä ja teräksellä. Joskus käyn aikidoa vääntämässä, saadakseni sieluni tasapainoon. Se, että hymyilen rakastavasti vauvan kuplivalle naurulle, että siitä herää sisälläni laulu, ei se sitä lasta ylennä jumalaksi, minä vain rakastan elämää. Minulla ei ole jumalaa, rakastan elämää juuri nyt, tässä hetkessä, näillä kudoksilla. Kunnes kuolen, väreeksi linnun lauluun, kantavaksi ilmaksi perhosten siipien alle, tuoksuksi ruusuun, kyyneleeksi kaipaavan silmään.

kava10, Haluan tavata sinut jos jatkat tuohon malliin
smile_org.gif

xjrrrrräyh, Olet tehnyt minuun vaikutuksen, yllättänyt.

Ja kevättä rinnassa? Kenellä? Minä olen vain kyynelsilmin liikuttunut tästä kaikesta, mutta ehkä te puhutte jostakin muusta tapauksesta jota minä en ole pilvistäni huomannut
blush.gif

Tuksa
inlove.gif
crazy.gif
062802moto_prv.gif

Saan sinun takia keuhkosyövän, ensimmäinen diagnosoitu naurusta aiheutunut keuhkosyöpä sitten Rooman Keisarin.

Tässä alkaa olla suuren urheilujuhlan eikun kansanliikkeen tuntua. Hyvä hyvä. Tämä orgin kaikinpuolin myönteinen ilmapiiri tarvitsikin vissiin tämmöisen piristysruiskeen.

Jenni.
Kyselepä RRRÄYHiltä sen kissoista ja koirista. Muistaakseni hänellä niitä on ja on eläinystävä kuten tässä moni muukin.

062802jumpie_prv.gif

Jonkin verran päivitystä:

Olen täällä siksi, että satun pitämään teknisistä laitteista, pidän aerodynaamisista muodoista, jotka kaikki pohjaavat voimaan käytännössä(minun näkemys minun kontekstualisoimalla alueella). Tekniset ratkaisut ja hiottu tietämys tekevät minuun vaikutuksen. Olin viisi vuotta teollisen muotoilun linjalla, ja osaan suunnilleen kuvitella sen panostamisen ja tietotaidon mitä moottoripyöriin liittyy.

Moottoripyöräilyyn ei minun mielestä liity mikään ihmisyyden muotti. Tämä vastaanotto on saanut minut itkemään onnen kyyneleitä monesti, mutta ne ovat teidän antamia onnen kyyneleitä, ei minun luuloa mistään. Tämä viestiketju kertoo, että kontaktia ottavista moottoripyöräilijöistä melkoinen osa on joviaalia symppistä avarakatseista sakkia. Ne, jotka ovat hiljaa, saavat myös minun sydämessäni äänensä kuuluville. Ei tässä olla Mooseksen kiviä hakkaamassa. En ole syyttämässä enkä muutakaan, ei minulla siihen ole varaa, minä yksinomaan ihailen näitä moottoripyöriä, en ensisijaisesti ihmisiä ollenkaan. Mutta nyttemmin myös useampaa teistä katson kunnioitus sydämessäni. Riippumatta mitä olette elämässänne, mitä olette sukupuoleltanne, mitä teette tai jätätte tekemättä, olette te ainakin yhdessä kohdin rakentaneet maailmaa hyvällä tavalla. Ei maailma tähän lopu eikä tästä ala, vaan nämä tekstit, nämä kommentit, nämä ajatukset liikkuvat solutasolla mukana jokaisella joka nämä on lukenut läpi. Se on tärkeää, ja se alkaa juuri siitä yhdestä, josta tulee toinen, hymystä, joka estää väkivallan jossakin toisalla jonakin toisena aikana. Maailma ei ole kuplissa, vaan jokainen asia lopulta vaikuttaa, varsinkin ne pienet asiat.

Jos olet yksinäinen moottoripyöräilijä ja pidät siitä, ihailen minä pyörääsi hiljaa katseellani kun ajat ohitseni keskittyneenä pyöräsi liikkeisiin, ohi kulkeviin maisemiin. Jos olet letkassa riemuitseva kuski, ihailen minä moottoripyörääsi silmilläni, sekä niitä perässä ja edessä tulevia.

Back