• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minä en ole mitään muuta kuin silmillään moottoripyörän ja kuskin rakastelija.

...tuli valtavan kauniilla pyörällä lähes orgastisen ylväänä pihaan.

Värisen - en kylmästä, en suinkaan...
eek.gif

Miksei kaikki naiset puhu noin meidän harrastuksesta?
biggrin.gif

Niin se vaan tämäkin ketju meni sitten ilkeilyn puolelle.
Monikos näistä kirjoittajista on Jennin tavannut ?
Minä olen ja olen sitä mieltä, että likka on ihan vilpittömästi kiinnostunut moottoripyöristä ja pyöräilystä ja tämä ketju on ollut yksi ilopilleri tällä foorumilla.
Mielestäni on tyhmää tyrmätä jonkun innokkuus hauskan harrastuksemme pariin.

Tuskin kaikilla asia etenee sillälailla, että ensiksi ostetaan pyörä, luetaan pari opusta ja "ruvetaan" oikeaksi motoristiksi.

Lukematta on minullakin nuo edellä mainitut oppikirjat, en nähtävästi ole sitten oikea motoristi, mut ajellaan eukon kanssa silti lähes kaikki vapaa-ajat, ihan kuin muinoin 70-luvulla, ihan ilman kirjaviisautta.

Älä Jenni pienistä heitoista lannistu, kesähän on vasta alussa

Jerry Cotton, Siksi ne ei puhu kun ne on sanattomia ihastuksesta.

Ihan oikeasti, mulla on lihakset hyytelöä ja kuola valuu niin että dalidomina vievät sairaalaan aina joka kerta kun olen moottoripyöriä seurannut. Mulle on sinänsä yhdentekevää kuskin ikä ja muut muotoseikat. Vaikka olisi sitä massuakin, niin pyörän päällä taitavalla kuskilla on näky aina ja poikkeuksetta sykähdyttävä. Mulla kääntyisi silmät nautinnosta päässä ellen haluaisi pitää niitä fokusoituneina itse pyörään liikenteessä.

Enkä minä kehu, perhana !! Kerron vain aidon tunteeni.

Elämän tarkoitus on tosiaan 42, niin kuin BlackCat tuossa sanoi. Se taas sisältää oman ajatusmaailmansa, mikä vallan hyvin sopii motoristeille sen enempää asiaa filohsoimatta. Allekirjoitan myös sen, että elämän tarkoitus on elää niin, että voipi keinustuolissa hymistä ja kertoa varsin värikkäitä tarinoita nappisilmäisille kuuntelijoille.

marpii,
033102beer_1_prv.gif
smile_org.gif

Mä olen vaan herkkä ihminen, mutta onneksi täällä suurin osa ymmärtää mitä höpisen, ilman että ryömin kenenkään jaloissa anteeksi pyydellen olemassaoloani.

Olenkin tästä huomiosta erittäin onnellinen.

Anteeksipyynnön paikka olis ihan muulalla kuin Jennillä.

Mutta eipä taida olla olla kanttia moiseen herrasmiesmäisyyteen...

Kävin Maunulan majalla kaffella. Siellä oli VMPK:n eli Veteraanimoottoripyöräklubin kokontuminen.
Laitetta oli joka lähtöön, upeita puunattuja koneita ja upeita, todellisia ja aitoja ihmisiä, -oikeita motoristeja. Kyllä aidon motoristin aistii ja tuntee kun hänet vain tapaa. Ei hänen tarvitse paukutella henkseleitään sillä asialla eikä nostella omaa häntäänsä. Menttaali puoli on kunnossa ilman asian erikoisempaa esillenottamista tai todisteluakin.
Olisi todella upeaa, jos voisi joskus lukea itsensä näiden motoristien joukkoon.

Jenni, ei muut tai muiden mielipiteet tee sinusta sen parempaa tai huonompaa motoristia. Se tunne on sisälläsi, eikä muiden mielipiteet silloin tuntemuksiasi minnekkään hetkauta.
Sitä paitsi rätkämimmit ovat kovia ja kestäviä naisia niin luonteeltaan kuin mieleltäänkin.
Eli ryhti suoraksi ja leuka ylös taas ja liity emännöimään upeaa ja mielenkiintoista topiikkiasi.

Mulla on vähän sellainen ongelma, että otan ihmiset vakavasti. Jos minulle sanotaan hyviä asioita, minä otan ne sydämeen, jos minulle sanotaan pahoja asioita, otan ne sydämeen. Tällä kertaa siellä on enemmän hyviä kuin pahoja asioita, joka on yksinomaan teidän ansiota. Ihan oikeasti. Tämä yksi, joka vähän riehaantui minun pohdinnoistani, ei varmaankaan ole tottunut siihen että hänet otetaan vakavasti. Tätä en tarkoita loukkauksena, mutta haluan uskoa häneen siinä mielessä, että jos hän olisi tiennyt satuttavansa, ei hän sitä olisi tehnyt. Minun puolesta hän saa olla ihan rauhassa oman mielensä kanssa, mutta toivoisin hänen vastedes antavan minulle vähän enemmän tilaa, nyt kun tietää kuinka hento olen mieleltäni. Minä vain pohdin asioita, enkä aina osaa ottaa kaikkia maailman ulottuvuuksia huomioon. Sanoja on helppo laittaa peräkkäin, mutten tarkoita niitä niin jyrkästi juuri koskaan. Ottakaa se huomioon, minä kuuntelen mielummin kuin määrittelen. Opin enemmän kun pidän mielen avoinna, ja annan teidän kertoa. Nyt vain vahingossa halusin auttaa ujoja, sillä olen itsekin ollut ujo. Käytin siihen vääriä sanoja jotka ärsytti muutamaa. Olen pahoillani. Se ei ollut tarkoitus, paitsi että ilkeyttä en tule koskaan ymmärtämään. Ketään ei saa kiusata. Kiusia kylläkin
wink.gif

Minun puolesta siis rauha maassa, en katoa täältä mihinkään.

Oikein!!  
062802jumpie_prv.gif
 Jenni muuten onnistui rohkaisemaan allekirjoittaneenkin...noh, ainakin kokeilemaan tuota kimppa cruisailua. Läksin melkeimpä parhaimmista parhaimman tyypin(joka 'by thö wei' on sattumoisin 20 v vanhempi) kisälliksi tämän kevään "korkkaukselle". Ja aukeni millainen se sosiaalinen puoli on....
idea3.gif

Ja oikeasti: 10 v moottoripyörien parissa, ja 3 omistettua ajokkia tarvittiin tähänkin. Minäkö ennakkoluuloinen....??
withstupid.gif

Joten tarkastan kantani!!
bowdown.gif

SABER,
inlove.gif
033102beer_1_prv.gif

Ilo kuulla, vaikka on se myöskin ilo kuulla jonkun yksikseen ajelevan ihmisen mahtavasta kokemuksesta moottoripyörän päällä, jos vaikka karhu meni tien yli ja hän uskalsi jäädä sitä katsomaan.

Tämän viestiketjun kauniit piirteet ovat tasan tarkkaan jokaisen yhteistyötä, joten sille
033102beer_1_prv.gif

Moikka Jenni

Ittelläni alkoi harrastus kun pääsin kaverin kuussatasen cebarin kyytiin ja mentiin motarille hurjastelee
tounge.gif

Oli pakko mennä ajamaan prätkäkortti ja hommata pyörä.

Olet mielestäni oikein miellyttävän tuntuinen ja asioita kauniillatavalla syvällisesti ajatteleva henkilö, kirjoituksistasi päätellen. Olet todella piristys ollut täällä orgin keskusteluissa. Äläkä välitä jos täällä jotkut jauhaa paskaa tai loukkaa sinua. Netissä se on helppoa anonyymisti, naamatusten vähän eri juttu.
Jostain luin että povataan vuoden loppuun mennessä Suomessa olevan 177000 rekisteröityä pärrää. Olen sitä mieltä että eiköhän tosta määrästä löydy sulle aikas monta kaveria.
Ei muuta kuin aja kortti (ellei sulla ole jo). Saahan noita pyöriä alkaen 2000€ joilla kehtaa ajella
smile_org.gif
Kovasti tsemppiä sulle uuden harrastuksen pariin ja oikein hauskaa kesää
062802moto_prv.gif

Ron Jeremy ,
062802moto_prv.gif

Katsellaan, miten käy. Olen ihan alusta aloittamassa, eikä mulla ole hajuakaan mistä voisin pitää eniten, kun jokaisessa pyörässä on omat ihanat piirteensä: pidän jopa noista crossi-mopista, kun niillä pääsee kikkailemaan
tounge.gif
Ihan ensimmäisenä kokeilisin kiivetä kerrostalon seinää, se jotenkin kiehtoo
shaun.gif
Sitten lähtisin stunttihenkilöksi maailmalle
idea3.gif
Kaikista reikäpäisimmät stunttaukset olisi mun
kaboom.gif

Mutta mutta, kokeilen nyt ensin asetella pyllyäni näiden taitavien kuskien selän taakse, ja kuuntelen miltä moottori kuulostaa
sport05.gif

Eikös pitänyt järjestää se "Jenni-
062802moto_prv.gif
" 2. Taitaa viikonlopuksi olla vähän viileä kelia ajella sinne -Cat-:n ehdottamelle Juuan ST1:lle?  
nixweiss.gif
Seurataan sääennusteita, näkyvät muuttuvan joka päivä. Eilen ennuste lupaili sunnuntaille +9, nyt jo +13 - eli jos hyvin sattuu niin ajeluilimat voikin olla sunnuntaina ihan kohillaan
sport05.gif

Kattellaas ny siis vielä
cool.gif
Ja ellei sakki jaksa Juukaan asti niin perinteiset iltapäiväkahvit Kolinportissa...tai siis ei sillä tavalla 'perinteiset' vaan Jenni-kahvit
tounge.gif
biggrin.gif

Anteeksipyynnön paikka olis ihan muulalla kuin Jennillä.

Mutta eipä taida olla olla kanttia moiseen herrasmiesmäisyyteen...
Eipä varmaan ole kanttia. Jotka alemmuuttaan kohottavat ilkeilyllä, eivät usein edes ymmärrä mitä toisille aiheuttavat puhumattakaan, että olisi kanttia pyytää anteeksi.

Siinä tarvitaan hiukan oikeaa kanttia.

Tuossa tuumin sellaista, että jos käyn kokeilemassa kypärien ja moisten ostoa, niin täytyyhän ne testata jotenkin. Ajattelin, että rullaportaat on aika hyvät, kun ne juoksee täysillä alas, tulee nääs vähän vauhdin tuntua. Sitten voisin istua kärryissä ja pyytää henkilökuntaa ajeluttamaan mua pitkin markettia: tulee ne aerodynaamiset puolet testattua. Sitten, mun varmaan pitää testata vessassa käynti niiden kamppeitten kanssa, ja muutenkin ottaa huomioon monet erilaiset tilanteet, esimerkiksi melukestävyys: voisin koostaa henkilökunnasta kuorollisen pärisyttämään siihen ympärille pärrä-äänillä, ja katsotaan miten antiakustiikka toimii.

Ei hitto, en ole edes kokeillut vielä, ja kauhee työ suunnitella kokeilua  
omg.gif

_Niin, ja pakastimeen pitää tietenkin mennä, pakastinaltaaseen tarkoitan ! Hyvänen aika, olenpa hölmö kun en eka postauksessa tätä tajunnut, mutta nyt tajusin! Tässäkin voimme testata muuta kestävyyttä, kun aulis henkilökunta heittelee minua pakasteherneillä!! No, hyvinhän tämä testirata tästä urkenee! Tulee varmasti ostettua se sopivin asu !

Back