R2-D2 , Sinä edustat sitä mielipidettä jonka oletin kohtaavani heti ensimmäisenä, mutta näiden satojen ihmisten joukosta oletkin ainoa. Olet siis harvinaislaatuinen.
Kyllä, aiheutit minulle pahan mielen tuolla, onneksi olkoon.
Nauti nyt siitä. Löit ihmistä joka ei tapa kärpästäkään.
Tuntuuko hyvältä? Uskon, että tuntuu, et muuten olisi noin kirjoittanut. Noh, kukin tavallaan. Minä nuolen hetken haavojani, ja tiedän täällä olevan 99% sakista ymmärtäviä myös kaltaisiani wannabeita kohtaan.
Ja Tuksa
Yritin vain saada huomiotasi
Ei ole tarvetta anteeksipyydellä sitä, että omaat erittäin hyvän kuuloisen elämän minun silmin katsottuna.
-Cat- Olet niin oikeassa, elämäntarkoitus on yksi maailman muuttuvimmista käsitteistä
Hyvältä kuulostaa, että Katyanna saa omaa porukkaa siellä mukaan ajoon, tämä oikea moottoripyöräilijä
Hyvä hyvä, sinulla on minun korville oikea asenne kaiken kaikkiaan.
elluska, Kiitos
LiveToRide, Hyvä kun vastasit, ja aika hyvin vastasitkin !
Kyllä, aiheutit minulle pahan mielen tuolla, onneksi olkoon.
Nauti nyt siitä. Löit ihmistä joka ei tapa kärpästäkään.
Tuntuuko hyvältä? Uskon, että tuntuu, et muuten olisi noin kirjoittanut. Noh, kukin tavallaan. Minä nuolen hetken haavojani, ja tiedän täällä olevan 99% sakista ymmärtäviä myös kaltaisiani wannabeita kohtaan.
Ja Tuksa
-Cat- Olet niin oikeassa, elämäntarkoitus on yksi maailman muuttuvimmista käsitteistä
Hyvältä kuulostaa, että Katyanna saa omaa porukkaa siellä mukaan ajoon, tämä oikea moottoripyöräilijä
Hyvä hyvä, sinulla on minun korville oikea asenne kaiken kaikkiaan.
elluska, Kiitos
LiveToRide, Hyvä kun vastasit, ja aika hyvin vastasitkin !