Oon varmaan väsyny mutta tälle joutu repeämään, sori!Olemme kumpikin niitä surusilmäisiä haaveilijoita, moottoripyörien rakastelijoita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon varmaan väsyny mutta tälle joutu repeämään, sori!Olemme kumpikin niitä surusilmäisiä haaveilijoita, moottoripyörien rakastelijoita.
Täähän on pitkä kuin "kännissä" ketju.Vaikuttaa hieman erikoiselta kyllä ajatella, että omissa oloissaan viihtyminen viittaisi jollain lailla heikkoon itsetuntoon.
Eihän joku moottoripyörän omistaminen (viittaan joihinkin aikaisempiin postauksiin tässä säikeessä) voi merkitä sitä, että omistajat tulisivat automaattisesti toimeen keskenään ja olisivat samalla aaltopituudella. Yhtä hyvin voisi ajatella, että kaikki keilaajat, tenniksen pelaajat tai vaikkapa vaimonkantoa harrastavat olisivat automaattisesti ylimpiä ystäviä keskenään tai edes jollain lailla kiinnostuneita toistensa persoonista. Ehkä sama harrastus tai kiinnostuksen kohde voi parhaassa tapauksessa hieman nostaa sitä todennäköisyyttä, että henkilöt ovat samalla aaltopituudella.
Pointtina se, että ehkäpä niitä sliipattuja kavereita ei vain kiinnostanut tällä kertaa alkaa turisemaan satunnaisen motoristin kanssa. Tai ehkä oli kiire lounaalle kotiin tms.
Sori![]()
JihuuMutta, sitten siihen päivänpolttavaan kysymykseen, eli eikö entisessä kotikaupungissani, Mikkelissä, ole muita orggilaisia kuin Katyanna?? Olen kyllä pariakin siellä asuvaa motoristi (ja muutenkin) -kaveria (*) yrittänyt tänne houkutella, mutta heikoin tuloksin. Joka tapauksessa itsekin aion vierailla Mikkelissä äitienpäivää seuraavan viikonlopun ja siitä alkavan toukokuun viimeisen viikon alun keskiviikkoon asti, joten jos porukassa ajelu kiinnostaa, niin tässä olisi yksi osallistuja, ja varmasti ainakin toisen noista kavereista saan messiin. Tekniikasta tiedän suunnilleen riittävästi, eli sen, että kun oikeasta kädestä vääntää alkaa vihellyttämään ja että jarru on vauhdin surma.![]()
Ison maailman aikaan mulla oli kaveri, joka oli lennonopettaja.Varoituksen sananen: en oo paljoa ajanu ja aristelen vääntää kaasua, kuten arvata saattaa. Toivottavasti vauhti ei ole itsetarkoitusLetkeetä ajoa porukassa???![]()
Argh! Tarkoitus ei ole missään tapauksessa järkyttää ihmisiä / laittaa paremmaksi / pahemmaksi missään suhteessa.sanoi:Tuksa, Sie oot ärsyttävä siinä mielessä, että kun sulle heittää pahinta läppää, katsot sinä tyynenä takaisin ja vastaat "Ai, mulle taasen kävi niin että..." ja heität vastapalloon vähintään yhtä pahan - syö naista moinen
sanoi:Hypähdin jo sydän pompsahdellen, että Tuksa olisi myös tullut (joo, no kukapa ei häneen ihastuisi...) mutta se olikin joku muu.
no, minä taidan ensimmäisenä näihin vastataJatketaas seuraavasta aiheesta.
Mikä on elämän tarkoitus?
Onko iso mopo haaveissa, vai onko pienempi mopo jostakin syystä parempi? Onko värillä väliä, vai riittääkö vain mopo olemukseltaan, ääneltään, tuntumaltaan?
Yksinviihtyvä ei voi olla ihminen.Näin mano o mano. Moottoripyöräilystä en tiedä mitään, mutta ihmisiä kai tekin olette, te, jotka olette siellä mielellään yksinään. Ymmärrän sen kyllä, sen yksinäisyyden, mutta älkää sentään epäkohteliaita olko ja sitä oikeuttako.
Ei oteta kettuiluna, mut tarkotit varmaan "Pirsig" ja "Zen ja moottoripyörän kunnossapito"On siis epäkohteliasta jos ei halua laumaan liittyä. Jos jotain haluat mopoilusta ymmärtää lue vaikka Pizigin Zen ja moottoripyörän korjaus tai Mika Mannermaan Matkalla.
Jep, Puumalassa olen käynyt Mikkelistä käsin monasti, sekä autolla että pärrällä, eikä siitä pätkä paljoa parane, varsinkin about 20km Anttolan jälkeen Mikkelistä mennessä on oikein mukavat järvimaisemat, ja ainakin yhdellä levähdysalueella, joka on kaikkein parhaalla paikalla, on ollut kesäisin jäätelökioskikin..JihuuMutta, sitten siihen päivänpolttavaan kysymykseen, eli eikö entisessä kotikaupungissani, Mikkelissä, ole muita orggilaisia kuin Katyanna?? Olen kyllä pariakin siellä asuvaa motoristi (ja muutenkin) -kaveria (*) yrittänyt tänne houkutella, mutta heikoin tuloksin. Joka tapauksessa itsekin aion vierailla Mikkelissä äitienpäivää seuraavan viikonlopun ja siitä alkavan toukokuun viimeisen viikon alun keskiviikkoon asti, joten jos porukassa ajelu kiinnostaa, niin tässä olisi yksi osallistuja, ja varmasti ainakin toisen noista kavereista saan messiin. Tekniikasta tiedän suunnilleen riittävästi, eli sen, että kun oikeasta kädestä vääntää alkaa vihellyttämään ja että jarru on vauhdin surma.
Kavereita!!!!!!!!!![]()
![]()
Toki toki, porukka-ajot!! Vois käydä vaikka Puumalassa ajelemassa, kun en itse siellä ole koskaan käynyt (olen kotoisin e-pohojanmaalta!!) ja maisemat on kuulemma aika vaikuttavat!?? Varoituksen sananen: en oo paljoa ajanu ja aristelen vääntää kaasua, kuten arvata saattaa. Toivottavasti vauhti ei ole itsetarkoitusLetkeetä ajoa porukassa???![]()
Se sama kirja, minustakin aika tylsä, lukuunottamatta mopoilua koskeva osa. On siinä kaksi varsin erilaista mopoilijaa, tai oikeastaan neljä, kun kyytiläiset lasketaan mukaan. Lähtökohta näillä on erilainen, mutta silti suvaitaan toisen ajatuksia.Ei oteta kettuiluna, mut tarkotit varmaan "Pirsig" ja "Zen ja moottoripyörän kunnossapito"On siis epäkohteliasta jos ei halua laumaan liittyä. Jos jotain haluat mopoilusta ymmärtää lue vaikka Pizigin Zen ja moottoripyörän korjaus tai Mika Mannermaan Matkalla.
Ja sit saa ottaa vaikka kettuiluna, mutta tuo kirja on vaan yhden ihmisen näkemys moottoripyöräilystä. Eikä itseasiassa edes siitä vaan muistaakseni koko kirja keskittyi lähinnä ihmettelemään jotta mitä ihmettä "laatu" oikeasti tarkoittaa. Ihan sivistävää ja hauskaa luettavaa, vaikkakin vähän pitkäveteinen kirja minun mielestäni, eikä todellakaan sen hehkutuksen väärti mitä siitä on kuullut.
Maailmassa on noin kuusi miljardia mielipidettä moottoripyöräilystä, eikä niistä liene syytä tuomita yhtäkään, eihän?