• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eihän me nyt sentäs rahasta, vaan ihan vain puhtaasta ilosta
wink.gif

Bluesman
cool.gif

Mulla ei ole jarruja rullaluistimissa, eikä kai niillä oikeastikaan mitään tee
blush.gif

Olen reikäpäiden isoäiti, vaikken lapsia omaakkaan. Mun koira on huomattavasti järkevämpi näissä vauhtikysymyksissä, ja lähdenkin lenkille sen kanssa että se pitäisi vauhtini sopivana.

Newtonin lakeja mukaellen, nopeuden on oltava kiihtyvyyttä, sillä tasainen nopeus on pysähtynyt inertiaalikoordinaatisto
ghostface.gif

Jeps, sain kunnian tavata BlackCatin, ja ihailin pyöräänsä tovin pihalla. Hän ehkä huomasi, että vaikka olenkin hullu ja laulan asiakkaiden kanssa, olen silti melko vaaraton.
Ihan kesyltä ja kiltiltä Jenni tuntuu, syö varmaan kädestä jos kiltisti kohtelee.
Jennin kannattaisi avata motoristikuppila - siellä taitaisi tänä kesänä riittää asiakkaita.
Viekää nyt joku Jenni ajelulle, sattaisi ihan mielellään istua pikku lenkin kyydissä.

BlackCat
thumbs-up.gif

Pikku lenkki kyllä maistuisi, lähdetään ensin Ahvenanmaalle, käydään Norjan vuonoilla, ollaan siellä ainakin viikonloppu, kalastetaan lohia ja otetaan valokuvia, käydään Saksassa, ajetaan Ranskaan, sieltä Espanjaan...ja jonakin päivänä palataan Suomeen jos tielle sattuu. Sellainen pieni lenkki kiitos!

Ja tuosta vauhdista pitää sanoa vielä sen verran, kun näitä juttuja kuulema lukee nuoremmatkin: Vietin viikon koomassa nuoruudessani liian suuren nopeuden takia. En suosittele, jos vain järki päässä pitää nopeudet kohtuullisina. Uutta päätä ei saa tilalle, ja sitten tulee tällaisia kuin minä
ghostface.gif

BlackCat  
thumbs-up.gif

Pikku lenkki kyllä maistuisi, lähdetään ensin Ahvenanmaalle, käydään Norjan vuonoilla, ollaan siellä ainakin viikonloppu, kalastetaan lohia ja otetaan valokuvia, käydään Saksassa, ajetaan Ranskaan, sieltä Espanjaan...ja jonakin päivänä palataan Suomeen jos tielle sattuu. Sellainen pieni lenkki kiitos!
Nyt pisti Jenni pahan... tai hyvän...
biggrin.gif

No, nyt sitten toimeksi pojat. Täällähän aina kysellään matkaseuraa sinne ja tänne ja välille.

BlackCat  
thumbs-up.gif

Nyt pisti Jenni pahan... tai hyvän...  
biggrin.gif
Jollekin Iron Buttille haastetta
tounge.gif

Jenni.
Onko sulla kypärä? Siis prutkua varten.
Se tarvitaan kyytsäämistä varten.

Poijaat, nyt sanoista ja haaveista tekojen puolelle. Jennin luo siitä chop chop tai tsop stop ja mars mars.

nixweiss.gif
En ole saanut kypärää hankittua
sad_orig.gif

Mutta hyvät ihmiset, tehän sulatatte minut vallan kokonaan !!

Aivan mahtavaa sakkia !!
thumbs-up.gif

inlove.gif

Ja kyllä, olen saanut myös naisimmeisiltä kontaktia, joka sekin on ollut vähintäänkin yhtä hyvää - olen sanaton
blush.gif

Kiitos
033102beer_1_prv.gif

nixweiss.gif
En ole saanut kypärää hankittua  
sad_orig.gif

Mutta hyvät ihmiset, tehän sulatatte minut vallan kokonaan !!

Aivan mahtavaa sakkia !!  
thumbs-up.gif

inlove.gif

Ja kyllä, olen saanut myös naisimmeisiltä kontaktia, joka sekin on ollut vähintäänkin yhtä hyvää - olen sanaton  
blush.gif

Kiitos  
033102beer_1_prv.gif
Mene paikalliseen Lidliin, jos semmoinen on, ja hanki sieltä edullinen kypärä. Jos vielä sattuu olemaan.
Sä et oikein kyytiin voi tulla kenellekään, jos päästä puuttuu potta.

Eiks olis aika noloo, kun kyyti olis eikä voi tulla. Tai sit lainaa joltakin.

FJ20, Olet ihan oikeassa, mutten hurjimmissakaan unelmissani osannut odottaa pääseväni kyytiin. Täten kypärän osto ei ole ollut ajankohtainen missään vaiheessa.

Mutta minäpä sen hankin jostakin
sport05.gif

Nyt siihen olisi syy
inlove.gif

FJ20, Olet ihan oikeassa, mutten hurjimmissakaan unelmissani osannut odottaa pääseväni kyytiin. Täten kypärän osto ei ole ollut ajankohtainen missään vaiheessa.

Mutta minäpä sen hankin jostakin  
sport05.gif

Nyt siihen olisi syy  
inlove.gif
Tätä viestiketjua on ollut hauska seurata
smile_org.gif
Tuosta kypärästä sen verran, että tietysti kannattaa kysellä saisitko joltakin lainaan kypärää ? Jos oikein innostut moottoripyöräilystä ja olet päivittäin jonkun kyydissä niin oma kypärä kannattaa siinä tapauksessa hankkia. Lainakypärän istuvuuteen kannattaa myös kiinnittää huomiota (ei saa pyöriä päässä)
smile_org.gif

Luulisi nyt, että teiltä häiskät löytyisi varastosta yksi ylimääräinen kypärä ?

LeenaM, sitä se minäkin alunperin olen aina tuuminut, että kyllä yhden varakypärän aina jostakin löytää sellainen, joka oikeasti moottoripyöräilee. Kaveripiiri on asenteen omaavilla sen verran laaja - olettaisin - että löytyy kypärä melkein koirallekin
wink.gif

Jos sattuu ja tapahtuu, niin ostaisin kaikkein mieluiten asiallisen kypärän ja tämän yliseksikkään ajoasun
tounge.gif

Grr, katselisin itseäni peilistä ja ihailisin näkymää...

Noh, vitsi vitsi. Mutta ajoasut on hemmetin komeita, ja jos vaan syytä kylliksi saan, niin hankin hyvät kamat itselleni.

Mutta alkuun olisi tosiaan, niin kuin LeenaM asian ilmaisi, varmaankin lainakypärä paikallaan
sport05.gif

No voe tokkiinsa nyt minä vasta tämän aiheen huomasin.
062802jumpie_prv.gif

Jos olet huomenna iltapäivästä töissä niin täytyy tulla töiden jälkeen jätskit ostamaan.
Jos saat kypärää jostain lainaan niin sekin ajelu järjestyy. Tosin valitettavasto hieman lyhyempi kuin tuolla aiemmin ehdottamasi reitti. Jos käytäisiin vain kattomassa ne vuonot Norjassa.
tounge.gif

Äksjiiärrä, OK, tulehan neljän jälkeen pyörähtämään Papinkadun kioskilla, niin vallan kätellään tämän Norjan vuonoreissun sopimuksen hyväksymiseksi
sport05.gif

Pittee tosiaan hankkia se kunnon kypärä sitten, ja ajoasu kanssa, ettei mene hyvä reissu hukkaan. Se kyllä passaa kuskata tällaista kisua sellaisessa nahka-asussa ...
lookaround_orig.gif

Renttuuden suhteen ei tarvitse olla huolissaan, harvempi mies minua juuri muuna kuin jätkänä on pitänyt kun on päässyt tutustumaan. Pyöristä tässä ollaan kiinnostuneita
062802moto_prv.gif

Huomenna käyn Tuksan kanssa kahveella kolmelta (?), ja illemmalla näen Äksjiiärrän... hmm
blush.gif

Nyt kun homma näyttää hiljalleen käynnistyvän, niin sällit, toverit ja aateveljet raporttia taululle, jotta voidaan seurata kehitystä. Jenni samaten. Raportit tarpeen, olethan "yhteistä omaisuutta".

Minä jo tuossa kerkisin miettiä eli huolestuakin. Orgissa (foorumissa) on jäseniä esim. ehkä 6000. Osa semmoisia nössöjä, pullamössöjä ja suunsoittajia kuin minäkin. Mut silti porukkaa pitäisi olla riittävästi tyydyttämään yhden tytsyn prutkukiinnostus. Oltais kohta järjestetty pienimuotoinen, ehkä parin tuhannen prutkun kokoontumisajo Jokensuuhun nimeltä "Jenni". Oltais ilostettu vaikkapa Linnunlahden leirintäaluetta samalla, jos siellä semmoinen vielä on.

biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif

FJ20, No järjestetäänpäs se. Minä, kun sattumoisin olen esiintyvä artisti, voisin tulla sitten vaikka jotakin sinne soittamaan. Siihen kioskille ottaisin mielelläni vain vähän ihmisiä käymään kerralla, kun menee laskut sekaisin kassalla. Viimeksikin kun BC kävi, sai asiakkaat odotella että täti pääsee kassan taakse. He ottivat asian huumorilla, kun pihalta joku huutaa että itsepalvelu
blush.gif
Mutta se ei pidemmän päälle ole hyvä juttu. Ohi saa ajaa ihan pyynnön kanssa, käydä saa ja jutella saa, mutta jos enemmän tulee, menee mulla pää sekaisin - menee jo yhdestä pyörästä.

Mutta Linnunlahden leirintäalue on erittäin käyttökelpoinen, ja minä olen enemmänkin kuin paljon hommassa mukana. Tapahtumasta ei tule kuvia puuttumaan, eikä se varmasti olisi ekana unohtumassa vuosien saatossa.

Hyvä hyvä - tästähän näyttää kehkeytyvän hyvä idea!

Mutta hei - saakos mimmit tulla Jenni-ajoihin
wink.gif
biggrin.gif
omg.gif

Back