Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan kesyltä ja kiltiltä Jenni tuntuu, syö varmaan kädestä jos kiltisti kohtelee.Jeps, sain kunnian tavata BlackCatin, ja ihailin pyöräänsä tovin pihalla. Hän ehkä huomasi, että vaikka olenkin hullu ja laulan asiakkaiden kanssa, olen silti melko vaaraton.
Nyt pisti Jenni pahan... tai hyvän...BlackCat![]()
Pikku lenkki kyllä maistuisi, lähdetään ensin Ahvenanmaalle, käydään Norjan vuonoilla, ollaan siellä ainakin viikonloppu, kalastetaan lohia ja otetaan valokuvia, käydään Saksassa, ajetaan Ranskaan, sieltä Espanjaan...ja jonakin päivänä palataan Suomeen jos tielle sattuu. Sellainen pieni lenkki kiitos!
No, nyt sitten toimeksi pojat. Täällähän aina kysellään matkaseuraa sinne ja tänne ja välille.Pikku lenkki kyllä maistuisi, lähdetään ensin Ahvenanmaalle, käydään Norjan vuonoilla, ollaan siellä ainakin viikonloppu, kalastetaan lohia ja otetaan valokuvia, käydään Saksassa, ajetaan Ranskaan, sieltä Espanjaan...ja jonakin päivänä palataan Suomeen jos tielle sattuu. Sellainen pieni lenkki kiitos!
Jollekin Iron Buttille haastettaNyt pisti Jenni pahan... tai hyvän...BlackCat![]()
Pikku lenkki kyllä maistuisi, lähdetään ensin Ahvenanmaalle, käydään Norjan vuonoilla, ollaan siellä ainakin viikonloppu, kalastetaan lohia ja otetaan valokuvia, käydään Saksassa, ajetaan Ranskaan, sieltä Espanjaan...ja jonakin päivänä palataan Suomeen jos tielle sattuu. Sellainen pieni lenkki kiitos!![]()
Mene paikalliseen Lidliin, jos semmoinen on, ja hanki sieltä edullinen kypärä. Jos vielä sattuu olemaan.En ole saanut kypärää hankittua![]()
![]()
Mutta hyvät ihmiset, tehän sulatatte minut vallan kokonaan !!
Aivan mahtavaa sakkia !!![]()
![]()
Ja kyllä, olen saanut myös naisimmeisiltä kontaktia, joka sekin on ollut vähintäänkin yhtä hyvää - olen sanaton![]()
Kiitos![]()
Tätä viestiketjua on ollut hauska seurataFJ20, Olet ihan oikeassa, mutten hurjimmissakaan unelmissani osannut odottaa pääseväni kyytiin. Täten kypärän osto ei ole ollut ajankohtainen missään vaiheessa.
Mutta minäpä sen hankin jostakin![]()
Nyt siihen olisi syy![]()
... eli renttujaKatteleppa sitten tarkasti, Jenni, nuo XJR-miehet yleensä ovat semmossia joihin naiset yleensä kovasti ihastuvat...![]()