Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän se koeajo kannata aina. Mistäpä sitä tietää mikä on itselle mieleinen ennenkuin ajaa kyseisen vehkeen. Aika raakaa touhua ostaa mopo pelkästään nettijuttujen perusteella.ihan hyvä perus pyörä se on, eli ei kannata olettaa että busa olisi jotenkin täydellinen pyörä, (vaikka useat niin sanovat) painava, pitkä, ja kankea käsitellä hitaissa nopeuksissa,(esim. parkkipaikalla) sekä etujarru on naurettavan huono vakiona - tunnoton ja vaatii paljon voimaa. mutta moottori on tehokas ja helppo - vetää tyhjäkäynniltä rajottajalle kuminauhamaisesti, mutkiin sillä saa myös taitettua ihan hyvin vaikkakin kovemmassa kanttailussa painon tuntee, penkki äärettömän hyvä, perse ei puudu pidemmälläkään matkalla, ajoasento yllättävän pysty - matkaajoon sopiva,
niin ja itse olen 190 pitkä ja hyvin pystyy ajamaan pitenpääkin matkaa vaikka mittaristosta ei näe kuin puolet vakio pleksillä, tankin syvennykset hyvin suunniteltu eli luulisin että pidemmällä kaverilla ei ole mitään ongelmaa mahtua kyytiin, tosin polvi kulma saattaa muodostua ongelmaksi.
oma busa on -03 enkä ole muita vuosimalleja kokeillut, iselleni busa oli lievä pettymys, luulin että pyörä josta kaikki puhuu on hyvä - olin väärässä, mutta jos ketjun aloittaja välttämättä tarvitsee matkapyörän joka kulkee +300 ei vaihtoehtoja juurikaan ole, itselleni tämä busa on ensimmäinen ja todennäköisesti myös viimeinen, eli jos kiinnostaa voisin myydä omani, 20tkm ajettu, hopea, täysin vakio, 10500e
Laitoin omaani joitakin vuosia sitten Helibarsin kahvat, nostaa ja tuo kahvoja sopivasti taaemmas. Vakiona tuppasi mun ranteille käymään. Parinsadan sijoitus ajomukavuuteen, helppo modi. Myös holkeilla ja pidemmillä yläkolmion pulteilla noita on nostettu, helppoja ja halpoja modeja.Muu ei bussissa askarruta kuin se, että kestääkö ranteet näin vanhalla ukkelilla. En ole ajellut yhtä soittoa yli 50 km pätkää laitteella.
-hh-
Koiranluut taakse muutaman kympin, pultti-holkkisarja eteen about saman. Busanistien sivujen kautta löytyy, ainakin kyselemällä, samoin internetin ihmemaassa on tarjontaa.Paljonkos tollaset madallussarjat maksaa? Mistä niitä kannattaa haeskella?![]()
Piuhat sun muut letkut piisas orkkiksina?Laitoin omaani joitakin vuosia sitten Helibarsin kahvat, nostaa ja tuo kahvoja sopivasti taaemmas. Vakiona tuppasi mun ranteille käymään. Parinsadan sijoitus ajomukavuuteen, helppo modi. Myös holkeilla ja pidemmillä yläkolmion pulteilla noita on nostettu, helppoja ja halpoja modeja.Muu ei bussissa askarruta kuin se, että kestääkö ranteet näin vanhalla ukkelilla. En ole ajellut yhtä soittoa yli 50 km pätkää laitteella.
-hh-
Samoin satulan etureunaa on helppo nostaa muutama milli, vaikuttaa yllättävästi istumamukavuuteen. Buellin jalkatappeja ovat jotkut pitkäkoipiset asennelleet, pudottaa tappeja alemmas muutaman sentin.
joko kylmät on heitettymut ei oo mitään tietoo ko.pyörästä noin käytännön tasolla.
Opetteles iha ekana se oikea ajoasento.Pakko tunnustautua samaan joukkoon. Onneksi ei ole rahaa vaihtaaMuu ei bussissa askarruta kuin se, että kestääkö ranteet näin vanhalla ukkelilla. En ole ajellut yhtä soittoa yli 50 km pätkää laitteella.![]()
Tottapa pakiset. Sitä vaan kun jyystää tunti toisena perään 80 kmt tunnissa suoraa tietä, niin väkisin meinaa nukahtaa ja paino valuu koko ajan enemmän käsille.Opetteles iha ekana se oikea ajoasento.Pakko tunnustautua samaan joukkoon. Onneksi ei ole rahaa vaihtaaMuu ei bussissa askarruta kuin se, että kestääkö ranteet näin vanhalla ukkelilla. En ole ajellut yhtä soittoa yli 50 km pätkää laitteella.![]()
Jos nojaa käsiinsä koko ajan ni eiköhä ne ranteet pauku itse kullaki pitkän päälle. Jaloilla puristusta pyörästä ja selkää suoremmaks ja oho, eihä se käynykää ranteiden päälle.
Rek.otteen mukaan suurin sallittu kokonaismassa 449kg (kun omamassa on 260kg).Paljos K8-bussissa on kantavuus?
terv. kaksi läskiä ja ihan liikaa tavaraa.
Tuu hakeen tuosta valmiksi laskettu.do diih, eli siis haavenani olis Busa, mut ei oo mitään tietoo ko.pyörästä noin käytännön tasolla. Eli kertokaahan kokemuksianne, hyviä ja huonoja.![]()
Toisena vaihtoehtona on hondan 1100XX eli jotain tietoo tarttis jotta vois vertailla![]()