• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GTS1000 Treffen 2010?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tx750
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyykö tänne lähtijöitä...

Einladung zum 12. GTS1000 - Treffen 2010

vom 27. - 29. August 2010 in Stiege/Harz

T:Jari

pari kesää tuumaillu että oils kyllä hieno lähtee gts-treffeneille..tullu kuitenkin gtsclub.org"in kautta jo tutuksi aktiivi kaverit euroopasta...ei oo uskallusta yksin moiseen reissuun lähtijäksi...mutta nythän olis tilaisuus jos on muitakin gts harrastajia suomessa..että kyllä minä voisin lähtee..

smile_org.gif
olen luullut,että muita gts omistajia ei olekkaan täällä orgissa.
Omani tällä hetkellä aivan atomeina tallissa,toivottavasti pääsisi edes juhannuksena ajelemaan.
062802moto_prv.gif

smile_org.gif
olen luullut,että muita gts omistajia ei olekkaan täällä orgissa.
Omani tällä hetkellä aivan atomeina tallissa,toivottavasti pääsisi edes juhannuksena ajelemaan.  
062802moto_prv.gif
olisko tallista tulossa tuommoinen ulos... http://suchen.mobile.de/fahrzeu....lang=en
lumien sulamista ootellessa..
062802jumpie_prv.gif
onhan tuo makeen näköinen,mutta ei sentään tuollaista tallista tule.Ajattelin näin talvenaikana käydä pyörän läpi samalla kun vaihdan takalevyn,mutta siinähän kävi niin,että nälkä kasvaa syödessä joten nyt purettu koko takapää.Pääsihän tarkastamaan iskarin,takasvingin yms.Tässä odotellaan osia jotka piti vaihtaa niin sitten pääsee kasaamaan.Joten ei kiirettä vielä ajokelellä
smile_org.gif
.

aika hiljaista ollu vaikka yv.laitettu....
sad_orig.gif

noh...oisko intoa tulevana viikonloppuna 5-6.6 järjestää jokin pieni ajelu/kokoontuminen??kelit lupaili ainakin kohdalleen...

no niin. suomen ensimmäinen(tietääkseni)gts-meeting olisi aika lyhyellä varoitus ajalla:sunnuntaina 6.6-10 klo:12.00 paikka:kuortti abc
pyöriä tulossa ainakin 2kpl.
jos haluat nähdä joskus toisenkin gts"än niin nyt olisi tilaisuus.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back