Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko vielä kokeillu kolmesylinteristä trumppaa, vaikka daytona. Aika lähellä edellisten risteytystä. Ehkä...Itsellä on alla 750gsxr ja aina välillä tekee mieli vaihtaa ärrä tellervoon. Jotenkin kun saisi kummankin.
Joo.. ratalaitteeks saatta gixxu olla "helpoin," mutta luonne löytyy Tellusta. Ärrää en lähtis suosittelemaan. Kokeile kaikkia, niin tiedät. Tellu vaatii ohjausiskarin.Itse ostaisin 00- gixun, jos etsit radalle kyvykästä pyörää. Jos taas ajelet enemmän kadulla, niin osta TL S. Äänet ja alavääntö on ihan toista luokkaa. TL R on vähän kompromissi noiden välillä.
No niin, nyt se hyvin palvellut menopeli ois myytävänä... Osta pois?!Jokaisella on mieltymyksensä. Se vaan täytyy itse kokeilla ja päättää kummasta itse tykkää. Itse en kylläkään omalla pyörällä (enkä edelliselläkään) käynyt koeajolla ennen ostopäätöstä. Mulla on 750R K1 ja olen ollut siihen tooosi tyytyväinen. Se vois olla ehkä jopa myynnissä...Mun nimittäin tekis mieli ostaa K6 750R... *huoh*![]()
Juu, rajoitin sais olla hiukka ylempänä. Nyt se iskee kesken parhaan vedon.Itselläni oli Tellu ärrä edellinen pyörä.Aluksi oli kiva peli, mutta kyllästyin lopulta kaikkiin pikku vikoihin ja kuin seinään katkeavaan yläpään tehoon.Nykyinen pyörä on 1000 Gsx-r ja nautin pyörästä suunnattomasti joka suhteessa.
Eli kyllä rivikoneella on mukavampi ajaa.