• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSXR 750 vai TLS/R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taas uusi ääni sille SV:lle.
smile_org.gif

Ja allekirjoittanut luopuu sopivaa korvausta vastaan omasta, yhden kesän ajetusta SV:stä, jossa sopivasti lisäkilkettä kiinni. Ja ajettukin vasta 10000 verran.

Laita yv / meiliä jos kiinnostaa.

Itse ostaisin 00- gixun, jos etsit radalle kyvykästä pyörää. Jos taas ajelet enemmän kadulla, niin osta TL S. Äänet ja alavääntö on ihan toista luokkaa. TL R on vähän kompromissi noiden välillä.

Itse ostaisin 00- gixun, jos etsit radalle kyvykästä pyörää. Jos taas ajelet enemmän kadulla, niin osta TL S. Äänet ja alavääntö on ihan toista luokkaa. TL R on vähän kompromissi noiden välillä.
Joo.. ratalaitteeks saatta gixxu olla "helpoin," mutta luonne löytyy Tellusta. Ärrää en lähtis suosittelemaan. Kokeile kaikkia, niin tiedät. Tellu vaatii ohjausiskarin.

Tellu ehdottomasti. Itselläni ollut aikaisemmin myös gikseri, onhan sekin ihan "kiva" mutta Twineissä on munaa!  Ärrä tellu olisi mahdollisesti myös kaupan jos kiinnostaa...

Toissa kesänä näin ja kuulin tommosen TLR:n huoltoaseman pihassa,Hyvän näköinen laite ja ne äänet kun se lähti siitä ajamaan 5-tietä pohjoiseen päin....
bowdown.gif
Noista kahdesta päätyisin kyllä ton twinin puoleen,noita Gixxuja on miltei kaikilla.

Jokaisella on mieltymyksensä. Se vaan täytyy itse kokeilla ja päättää kummasta itse tykkää. Itse en kylläkään omalla pyörällä (enkä edelliselläkään) käynyt koeajolla ennen ostopäätöstä. Mulla on 750R K1 ja olen ollut siihen tooosi tyytyväinen. Se vois olla ehkä jopa myynnissä...  
wink.gif
Mun nimittäin tekis mieli ostaa K6 750R... *huoh*
No niin, nyt se hyvin palvellut menopeli ois myytävänä... Osta pois?!
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=325822

Itselläni oli Tellu ärrä edellinen pyörä.Aluksi oli kiva peli, mutta kyllästyin lopulta kaikkiin pikku vikoihin ja kuin seinään katkeavaan yläpään tehoon.Nykyinen pyörä on 1000 Gsx-r ja nautin pyörästä suunnattomasti joka suhteessa.
Eli kyllä rivikoneella on mukavampi ajaa.

Itselläni oli Tellu ärrä edellinen pyörä.Aluksi oli kiva peli, mutta kyllästyin lopulta kaikkiin pikku vikoihin ja kuin seinään katkeavaan yläpään tehoon.Nykyinen pyörä on 1000 Gsx-r ja nautin pyörästä suunnattomasti joka suhteessa.
Eli kyllä rivikoneella on mukavampi ajaa.
Juu, rajoitin sais olla hiukka ylempänä. Nyt se iskee kesken parhaan vedon.

JepJep,

Taas yksi ääni TL1000R:lle. Vaikkakin hiukan puolueellinen. (itselläni ko kikotin.) Aikaisemmin oli 1000 fzr... En kyllä enää vaihtais takas rivinelkkuun. Ko. pyörä ei ehkä oo kaikkein tehokkain, mutta tunnetta siitä löytyy sitäkin enemmän. Huomio myös kohillaan. Suorilla vaimentimilla tulee myös huomatuks. Toinen mikä on, niin noita kiksuja on joka nurkilla. Tellu ei ihan yhtä yleinen.

Mitä ajo-ominaisuuksiin tullee, ainakin Fatzeriin verrattuna taittuu mutkaa kuin unelma ja oikeilla renkailla myös pitää suuntansa. Ainoa missä jää fatzerille on katteen tarjoamassa suojassa. 200 jälkeen alkaa tuuli vähän riepoon, tätä ei fatzerissa huomannut. Eipä tuosta tellusta mitään negatiivista sanottavaa ainakaan itsellä ole.

Ens kesäx vielä voimakomentaj kiinni, ja avot
062802moto_prv.gif

Back