Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ÖÖÖÖÖhhh olikos kyseessä suzuki...?hyvältä kuulostaa.
miten ne on voinu tehdä noin surkeat noista alkuperäisistä??
Aika radikaali virhe suunnittelussa ainakin mun mielestä. Iskarissa oleva tiiviste on "näkyvissä" ja paska, pöly, hiekka yms. moska pääsee suoraan tiivisteen kanssa kosketuksiin ylhäältä päin ja ajan myötä tiiviste varmaankin rikkoutuu/jumittaa. Homman kyllä huomaa, kun vähän tutkii kohtaa, josta öljyt tuuppaa pihalle. Lisäksihän tuo esijännityksen säätö jumittuu totaalisesti. Saa nähdä hajoaako tänä vuonna omastani...hyvältä kuulostaa.
miten ne on voinu tehdä noin surkeat noista alkuperäisistä??
Voishan niitten kans ainakin neuvotella, luulis että mieluummin laittavat yhdellä kerralla toimivat osat takuuna kuin kolmeen, neljään kertaan semmoiset jotka ei toimi. No, eipä noista byrokratioista silti tiedä, voi olla että se on mahdotontakin...joo toissap. kävin mopotin vaihtamassa. liikkeestähän tuo, että onhan niillä kai jonninmoine takuukin?
itessään mopotti 15tkm ajettu 03:n, että noiden iskareiden pitäisi noista km:sta mksikään mennä.
liikkeessä kurkistelin paikat läpitte, mutta tänään ajelulla menin koskemaan säätönappuloihin (jäykensin), niin jo töräytti öljyt ulos.
sikäli tuuri että satuin huomaamaan, kun ne valu suoraan takarenkaan päälle ja mutkapätkällä menossa.
ei vaan viittisi enää noita alkuperäisiä siihen vaikka saisi takuuseenkin. ei ne ole kuulemma kovin hyvin toimineet ensinkään.
tiedä näissä 06 malleissa ovatko jo saaneet päivitettyä iskarit??
jos laittaisi jotki harrikan iskarit??
tai tekisi jäykän koko perästä??
Säädettävät iskarit, joita ei saa säätääAvain sana on ettei koske niihin säätöihin. Kerralla kuntoon, jos uutena ostaa siis. Itse en ole koskenut mutta ei kyllä ole ollut ajo-ominaisuuksissa valitettavaakaan.
Tää on tätä Suzukin ajattelutapaa, hienot säädettävät iskarit joita ei saa säätääSäädettävät iskarit, joita ei saa säätääAvain sana on ettei koske niihin säätöihin. Kerralla kuntoon, jos uutena ostaa siis. Itse en ole koskenut mutta ei kyllä ole ollut ajo-ominaisuuksissa valitettavaakaan.On siinä tehtaalla hyvä motto
Ainakin esijännityksen säätöön joutuu koskemaan, kun ottaa esim. emännän kyytiin.![]()