Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmanputsari alkuperäinen maksaa 40,-.Mistähän mahtaa löytyä ilmanputsaria? Stormilta ei löydy, eikä Allrightin nettikuvastokaan sellaista tunnistanut.![]()
Valvoline 10w40 mp-öljyä olen käyttänyt niin kauan kuin muistan. Synteettisiä en edes oo kokeillut kun (urbaani)legenda kertoo että märkälevykytkin voi alkaa luistamaan.Mitä öljyjä olette käytelleet.
Itsellä on nyt pari vaihtoväliä ollut Total 20w50
moottoripyöräöljyt.
Mielestäni käy hiljaisempana kun noilla synteettisillä.
Parituhatta on rullailtu tänä keväänä.Hyvin on taas mennyt ilman
murheita.Polttoaineen kulutus on jostain ihme syystä pudonnut
joku tankillinen mennyt 6:lla litralla, johon viime kesänä ei päässyt kertaakaan.
Laitoin puigin säädettävän pleksin (Louisilta), olen ollut suht tyytyväinen (parempi ainakin kun entinen minipleksi)Ilmoitan vaan etten ole hävinnyt mihinkään, enkä ole vaihtanut pyörää. Täällä pohjois-kurjalassa ei vaan tuo ilmojen herra ole suosinut konepyöräilyä juurikaan. Räntääkin on tullut.
Kuitenkin muutama sata on tullut vedettyä tuolla lehmän painoisella vehkeellä. Edelleen ihmettelen miksi pyörään on laitettu niinkin loiva keulakulma joka tekee ohjauksen varsinkin hitaassa vauhdissa äkkinäiseksi. Ominaisuuden kanssa oppii tietysti elämään ja vakaahan se on muuten kulkemaan, mutta kuitenkin tälläisiä ajatuksia kevään ensikosketus tuo.
Pensaa menee 6.5 lukemilla. Alle kuuden en ole päässyt ikinä. Keulassa 15W öljyt 560ml täytöllä ja luissin progressiivisilla jousilla. On ainakin parempi kuin alkuperäinen. Moottorissa Teboil 10w-50 täyssynteettinen öljy. Ei syö öljyä ja pitää koneen todella puhtaana. Suosittelen. Metzeler Z6 tulossa alle. Seisontatuen alle pitäsi sorvata jonkilainen lätkä, muuten lehmä painuu suohon vähänkään asfalttia pehmeämmillä paikoilla. Toiset kaasuttimien kannet pitäisi hommata niin saisi sorvata tehorajoitteet pois ja korkeampi pleksi. Onko kukaan kokeillut Puigin säädettävää mallia?
Lopuksi linkki mitä vääränlaisista sienistä tehty ja syöty kastike voi aiheuttaa G pyörän kohdalla.
Tappelija G
Tuli sitten ostettua uudet luistin neulat ja seossäätöruuvit yht. 100e.Olen yrittänyt ratkaista mustan tulpan ongelmaa eli pari selkeästi tummempia kuin toiset. Bensapinta (kohojen korkeus) on kohdallaan ja seosruuvitkin pitäis nyt olla OK (pari oli jummittanut ja liikaa auki). Tämän takia tuli synkkalaitteistokin rakenneltua, joten säätöjä voi rauhassa hakea kohdalleen aina kun aikaa ja intoa piisaa. Ilmoittelen jos keksin jotain.
Niin joo,tuo mun mittarinäytön oikeellisuus mittailu on suoritettu mailimittarilla,joka silloin oli paikallaan ja kun siinä nuo nopeus/km on kyllä aikas pienellä merkattuna,saattaa kyllä pientä "katsomis"virhettäkin olla,nyt oon laittanut banditin tuliterän km mittarin-G;hen jota en ole kyllä sen tarkemmin tarkastanut,muuta kuin että näyttää mitatun matkan kyllä täysin oikein,nopeus näyttöä en ole tarkastanut ja en pääse vieläkään ajeleen kun se tankki vieläkin maalauksillaJoopas, kyllä omassani sen verran mittarin näyttöä olen vertaillut,kun ajelin -G;LLÄ satasta muija kotilolla perässä niin sammaa näyttivät(volvo v70 d5-05),ja kun tom tom;illa volvon mittaria vertasin niin näyttää 5km liian vähän nopeutta,taitaa olla että nuo mittarit on tarkoituksella kalibroitu näyttämään vähemmän,
jotta kyllä -G;n mittari näyttö on se normaali viis/km alempi kuin todellinen,jotta normaalia on,tosin etu renkaan kuluneisuus vaikuttaa hetikin myös näyttöönkin,samoin kuten takarenkaankin kierrosluvun vertailuun,mutta erot ovat minimaalisen pieniä,jotta ois merkitystä,,,vähällä Stenju pääset kun kulutus kuuden pinnassa...
Voisit joskus tsekata että paljonkos sulla ne seos ruuvit on pyöriteltynä......
Eikun kyseessä on vs800 intruder,mutta samoja periähän nuissa on,kyllä tuo intikan perä tosissaan vuotanut kun öljyä oli nimeksi (ja altakin aivan öljyssä/mustaksi pinttynyt)kun sen muijalle ostin,syykin selvisi,perän ja kepin välinen stefa ei ollut kunnolla paikallaan,parani ainakin kun nyt kokeilin pelkällä valutus kikalla,kasailen sitä parhaillaan,selviää kohta vuotaakos ajossa/paineessa,,,,ei ehkä oo kerennyt pyöriä kuivana,laakerit ym rattaat ok...tämä nyt-G palstalla,,,vs800,n asiaa mutta samojahan ongelmia voi olla myös -G;ssä.... joo vuoto loppui,stefatkin pitääpi olla kohdallaan/paikoillaan....Mun mittari näyttää 100 nopeudessa 50, että tarkkoja on muilla. KeppiGeellä lieni ongelmia sen VX:n perän kanssa? Omassa G:ssäni tein havainnon, että, jos öljyä hiemankin liikaa, se huohottaa ja koska huohotus on sisäpuolelle, näyttää aivan siltä kuin perä vuotaisi. Ongelma siis korjautui laittamalla oikea määrä öljyä. Aiemmissa kardaanikoneissani olen myös huomannut, että mineraaliöljyt ovat kylmänä sen verran jäykkiä, että lämmettyään perä huokaisee ja taas omistaja pelästyy. VX:säsi perä ei siis välttämättä vuoda.