Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkäs merkkiset molemmat,passaskos hyvin...kiroilemattaSain sopivat kaatumaraudat Louisilta ja korkeamman pleksin
Ostin viime kesänä Saksasta Louisilta pyörää hakiessani kromatun takatelineen ja takalaukun, teline kävi paikoilleen ongelmitta, hintaa en muista, katso Louis.deItsekkin olen tuota nokkaketjua pähkäillyt, minusta se kun pitää vähäistä enemmän ääntä kylmänä...
Niiiii I! Ihmeen lyhyeksi G:n valtakausi jäi. No, eipähän tule jokapäivä samanlaisia vastaa. Ja minkä helevetin takia gsx1400 on vitjalla?
Ei kai sitä moottoripyörään katteita laiteta, eihän se ole sitten enää oikean moottoripyörän näköinen, eikä tuule vastaan![]()
Mutta mistä löytyis G:hen peräteline![]()
Se hihamerkki asia kiinnostaa kovasti. Kysyinkin niitä gsx1100g.com sivuston kautta, mutta ei kuulema tällä hetkellä ole. Pyysin lähettämään jos onnistuu paremman kuvan hihamerkistä (sivuilla olevan tarkkuus tuskin riittää) jos tehtäisiin omat samanlaiset tai samankaltaiset. Tästä voisi pitää vaikka hep äänestyksen ketkä ovat mukana. Ensimmäinen hep huudettu.
Mites tietääkö kukaan onko bantiitissa samat mittarit ja etenkin mittarin kuvut kuin G:ssä?
Raudat oli yleismalli (69 euroa), kävivät pienellä sovittelulla, pleksi säädettävä (5 cm korkeutta), kävi hyvin, tuntuukin hyvältä ajossa.Minkäs merkkiset molemmat,passaskos hyvin...kiroilemattaSain sopivat kaatumaraudat Louisilta ja korkeamman pleksin![]()
Korjauskirjaa saa sekä Saksan että Englannin kielisenä Suzukin edustajilta, hinta n. 60.Moro vaan, G-miehet! Olis tarkotuksena hommata tollanen keppivetomopo itelle ja kiinnostais tietää, että oletteko löytäneet jostain korjauskirjaa Englannin tai vaikkapa Saksan kielisenä? Olen selaillut ahkerasti noita tästä ketjusta löytämiäni linkkejä ja löytänyt monenlaista tietoa, mutta lisä ei ole koskaan pahaksi. Jos löytyy lisää hyviä linkkejä, otan vihjeitä kiitollisena vastaan.![]()
Molempien osapuolien kuulustelut on suoritettu ja nyt odotellaan 2-4 viikkoa päätöstä. Olen noin 60-40 suhteessa toiveikas voittamaan jutun koska itse toimin liikenteen pelisääntöjen mukaan mutta vastapuoli ei.Noh gsx1100g,mitenkä kolarin syyllisyysasiat edistyypi vai taitaa tälläsessa tapauksessa yleensä tulla salomonin tuomio.
Varmaan et vielä setvinyt,mutta kiinnostas jos mopostasi sais jotain varaosia ostaa(jos jäi mitään ehjäx)......
Täytyykin hommata sellainen, vaikka toivottavasti sitä ei milloinkaan tarvitseKorjauskirjaa saa sekä Saksan että Englannin kielisenä Suzukin edustajilta, hinta n. 60.Moro vaan, G-miehet! Olis tarkotuksena hommata tollanen keppivetomopo itelle ja kiinnostais tietää, että oletteko löytäneet jostain korjauskirjaa Englannin tai vaikkapa Saksan kielisenä? Olen selaillut ahkerasti noita tästä ketjusta löytämiäni linkkejä ja löytänyt monenlaista tietoa, mutta lisä ei ole koskaan pahaksi. Jos löytyy lisää hyviä linkkejä, otan vihjeitä kiitollisena vastaan.![]()