Oliko ihan valtuutettu Suzuki huolto? Mikä tämmönen firma on ja mistä se löytyy?Mulla makso tonnin huolto 90€ ja ei ole mitään suhteitase ei ole tyhmä joka pyytää vaan..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko ihan valtuutettu Suzuki huolto? Mikä tämmönen firma on ja mistä se löytyy?Mulla makso tonnin huolto 90€ ja ei ole mitään suhteitase ei ole tyhmä joka pyytää vaan..![]()
Onneks olkoon pyörästäMoro itsekkin ostin vastikään k7 kusiaisen niin jonkin verran on jo kerinnyt kokemuksia kertyä.Epäilen että huolto ei ole muistanut joko nollaa vikakoodeja tai se ei ole tarkistanut ollenkaan. Uudet suzukin kyykyt pitäisi käsittääkseni aina huollon yhteydessä käydä testereissä kiinni,tai tällaista ainakin
väitti rm-heino.
Ei ole "virallinen"..vaan kumitassu, yhtä hyvää jälkeä, puuttuu vaan se virallinen kiskonta hinnoistaOliko ihan valtuutettu Suzuki huolto? Mikä tämmönen firma on ja mistä se löytyy?Mulla makso tonnin huolto 90€ ja ei ole mitään suhteitase ei ole tyhmä joka pyytää vaan..![]()
Radalle en ite vielä uskalla lähteä, vaikka ei varmaan harjoittelu olisi pahitteeksi, mutta vähän yli viikon ajokokemuksella taidan vielä harjoitella teillä köröttelyä ja kun vähän enemmän tulee kokemusta voisin kanssa radalle uskaltautuaKiitos!Olen kyllä tykännyt kuin hullu puurostaensiviikolla![]()
olisi tarkoitus mennä ahvenistolle kokeilemaan miltä se tuntuu
radalla.Kaverini mikä on yamaha mies henkeen ja vereen totesi
koeajettuaan että paras pyörä mitä hän on ajannut ikinä.
Toivottavasti saat pyörän kuntoon jo tänään.
Eilen vaihtui k4 kusiainen ihan tuliterään k7:aan ( gsx r) ja voi että on upea peliOnneks olkoon pyörästä, ootko ollut tyytyväinen? Meikä ainakin enemmän kuin tyytyväinen tähän pyörään
.![]()
Onnea valinnallesi hieno pyörä kerta kaikkiaan!Onko kellään kokemusta kaatumatattien laitosta?Toinen puoli on simppeli,mutta mitenkä toisen puolen laita?Mulla puigin tatitEilen vaihtui k4 kusiainen ihan tuliterään k7:aan ( gsx r) ja voi että on upea peliOnneks olkoon pyörästä, ootko ollut tyytyväinen? Meikä ainakin enemmän kuin tyytyväinen tähän pyörään
.![]()
.![]()
Ei vois kuvitella miten suuri ero noiden välillä voi olla. Kyllä tekniikka on kehittynyt. Ajoasentokin on mahtava mulle!
Suosittelen lämpimästi mikäli joku miettii kyseisen pyörän ostoa .
Nyt tekis mieli olla kokoajan![]()
![]()
![]()
kiitos kiitosOnnee yellow uuesta pyörästä. Joko on paljon huristeltu? Minkä värisenä otit? Mä oisin halunnut ton pyörän musta/sinisenä, muttei kuulemma saa finskiin tolla värillä, piti sit tyytyä tohon valko/siniseen.![]()
m.e: Ei oo ainakaan mulla kaatumatatteja. Kun oot saanu asennettua, niin kerro säästääkö ne tatit sitten kaatuessaan oikeesti katteet, eikös se niiden tattien tehtävä oo?
Moottorin "posket" ja kahvat yleensä ottavat ne suurimmat kolaukset mahdollisen lipan sattuessa.....kyllä noi crash padit oikeesti on säästänyt monet katteiden uusimiselta.m.e: Ei oo ainakaan mulla kaatumatatteja. Kun oot saanu asennettua, niin kerro säästääkö ne tatit sitten kaatuessaan oikeesti katteet, eikös se niiden tattien tehtävä oo?
Kiitos vastauksesta.Täytyy yrittää saada kiinni ne tatit,Moottorin "posket" ja kahvat yleensä ottavat ne suurimmat kolaukset mahdollisen lipan sattuessa.....kyllä noi crash padit oikeesti on säästänyt monet katteiden uusimiselta.m.e: Ei oo ainakaan mulla kaatumatatteja. Kun oot saanu asennettua, niin kerro säästääkö ne tatit sitten kaatuessaan oikeesti katteet, eikös se niiden tattien tehtävä oo?
Asennus K7 kusiaiseen on vaihteiden puolelta hiukan työläs eli koko sivukate on irroitettava jotta saa kiinnityspultin näkyviin...itse tatissa on pari rautatappia, mitkä asetetaan runkoon kiinni. Alempi tappi on säädettävä.
Kate kannattaa irroittaa kokonaan, jotta säästyy turhilta kiroamisilta (muovien sisästä löytyy kohtalaisen isolla muovilla suojattu sähköliitin) ja muovien vääntymisiltä takaisin laittaessa kannattaa
Toisella puolella kiinnityskohta näkyykin katteita irroittamatta.
Jos mahdollista, niin voisitko ottaa muutamia kuvia asennuksen aikana sekä tietty kun tatit on paikallaanKiitos vastauksesta.Täytyy yrittää saada kiinni ne tatit,
jotta pääsisi maanantaina ahvenistolle.
Moronnääs sinne Mansen reunamilleMitä kuuluu Rapi äRRälle ja muille k7 kusiaisen omistajille? Onko pyörä pelittänyt hyvin ja onko tullut oltua paljon tien päällä? ootteko olleet tyytyväisiä pyöräänne vai joko mieli halajaa isompaa?
Itte oon ollut ERITTÄIN tyytyväinen pyörääni. Eka huollossa korkeutta tiputettiin hieman ja se helpotti pyörän käsittelyä entisestään. Kilometrejä ei ole tullut ihan kauheesti , ( työ haittaa vapaa-aikaa) toivottavasti ajokelit säilyy, et sais ajella vielä.![]()
Eikä mieli halaja isompaa eikä pienempää.![]()
Varoen!!!!!!!![]()
Vai menit ahnehtimaan. Tuo rumempi puoliskoni ( jolla myös uus kilonen) huutelee ohjeeksi, että yritä säätää etupumppuja alemmaksi (hiukan). Ja sit mauserilla varmistus jotta ovat samalla korkeudella.Itseasiassa en tiedä, mutta jotenkin kusiaisen etupään tuntuma tiehen oli mukavampi. Jotain kai tarvis säätää tosta kilosesta, muttei hajuakaan että mitä.![]()
Siis täysi kymppi kyseiselle huolto firmalle parempaa saa todellakin hakea.6000 km huollon yhteydessä pesi vielä pyörän ilman että pyysin.Vie Lehmuskoskelle : http://www.metura-motors.fi/index.htmlKumpi näistä parempi, näihin saisin huollon ajallaan:
- Helsingin pyörä ja mopo
- JL Bike
Kumpaan itse veisit?
vapaita aikoja hyvin, valtuutettu Suzuki/Honda -huolto. Suosittelen, hain oman XX:ni tänään huollosta.