• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R1000 K6 ongelmia..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rodney
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sellasta vaivaa olisi että on viime aikoina sammunut itsestään hiljaisessa vauhdissa ja mittaristossa lukee chec...Ja toinen vaiva mitä on ilmaantunut on että ei meinaa löytyä vaihteita ollenkaan.Eilenkin olin risteyksessä niin ei menny ykköselle millään eikä kyllä muilekkaan vaihteille joten jouduttiin hakemaan auton kyytiin.Soitettu maahantuojalle ja sanoivat että ei ole kuullukkaan vastaavasta ja sitten vielä sanoivat että pitäisi viedä takuukorjaukseen sinne mistä on ostettu??Voiko pitää paikkansa että en voi lähemmäs sitä viedä kun ei satu olemaan sinne ostopaikkaan kuin 490km..Saahan sen huollattaakin muissa valtuutetuissa suzuki huolloissa niin miksei takuukorjatakkin.Jos jollain on tietoa ongelmiini tai arvausta mikä voisi olla vikana niin olen jo tässä vaiheessa kiitollinen vastanneille
bowdown.gif
.Ja pyörällä on ajettu huimat 6560km.

Mistä ostit pelin? Liittyykö maahantuojan kommentti "harmaatuontiin"...

Toivottavasti saat apua ongelmiisi pikaisesti.

Itse ostin pyörän käytettynä ja on alunperin ostettu suomesta Kärkkäiseltä ylivieskasta.Eli kyllä ihan suomipyörä on ja sehän tässä ihmetyttääkin että ei voisi muka muualle viedä takuukorjaukseen kuin ostoliikkeeseen..Toivotaan että suzuki tulee oikaisesti kuntoon..

Itse ostin pyörän käytettynä ja on alunperin ostettu suomesta Kärkkäiseltä ylivieskasta.Eli kyllä ihan suomipyörä on ja sehän tässä ihmetyttääkin että ei voisi muka muualle viedä takuukorjaukseen kuin ostoliikkeeseen..Toivotaan että suzuki tulee oikaisesti kuntoon..
Kärkkäisen suzukit taitaa olla just noita "harmaatuotuja".

Tuo sammuilu ja check-valon syttyminen mistä aikaisemmin sanoit, taitaa johtua seisontatuesta. Joko itse jalalla tönäiset sitä vähän tai sitten anturi on viallinen.

Jos pyörä on ostettu viralliselta maahantuojalta niin sen kyllä voi korjauttaa missä tahansa virallisella suzuki korjaamolla pyörä sinne vaan takuu kirja mukana.

Jos taas ostettu ns. harmaatuojalta niin merkki korjaamot ei vältämättä suostu korjaamaan koska takuu hyvityksen saaminen on hankalampaa siinä tapauksessa sinne mistä on ostettu.

Onkos toi kärkkäinen sit virallinen maahantuoja??Mitenkäs EE-Speedin pyörät takuukorjataan??
joo, ne tuo virallisesti saksasta suzukinsa. Käsittääkseni kawat tulee sumekolta niille. korjatkaa jos väärässä..

Ja eu:ssa kun ollaan niin eikös takuuhuolto/korjaus pitäisi saada vaikka italiassa niin halutessaan.

Onkos toi kärkkäinen sit virallinen maahantuoja??Mitenkäs EE-Speedin pyörät takuukorjataan??
joo, ne tuo virallisesti saksasta suzukinsa. Käsittääkseni kawat tulee sumekolta niille. korjatkaa jos väärässä..

Ja eu:ssa kun ollaan niin eikös takuuhuolto/korjaus pitäisi saada vaikka italiassa niin halutessaan.
Kyllä varmaan pitäisi muttaa totuus on toinen pakkohan niiden ei ole korjata kaikkia pyöriä riippuu aika paljon liikkeestä.

Kyllä se kuuluu takuukorjata, oli harmaatuonti tai ei. Alat uhkailemaan kuluttajaasiamiehellä ni varmaan tilanne muuttuu..
nixweiss.gif

Niin minäkin olen käsittänyt että eu:n myötä on ihan sama minne suzuki korjaamolle vien sen ja homma hoidetaan niin kuin takuuaikana on tapana,mutta näin ei ilmeisesti sitten olekkaan...Eli pahimmassa tapauksessa joudun kuskaamaan ton sinne yliveiskaan jonne on matkaa ihan v*itusti???Olisiko kellään sitten tiedossa mikä korjaamo korjaisi näitä pyöriä missä takuut voimassa oli sitten mistä ostettu tai kenen maahantuomia??Kertokaa vain jos on jotain muuta vaihtoehtoa kun toi 490km matka

Soitat ja kysyt kärkkäiseltä mitä mieltä ovat?
Yksi vaihtoehto voisi olla, että korjautat pyörän paikallisella suzuki dealerilla ja lähettävät laskun kärkkäiselle.
Aika pitkälle neuvottelukysymyksiä, tehdastakuu on kuitenkin voimassa ja sieltä ne rahat kuitenkin haetaan. Reittiä tai toista pitkin.

Soita RM Heino/Espoon liike. Siellä ovat ainakin joitakin harmaa-pelejä huoltaneet aivan ilman kiukuttelua. Heillä on virallinen Suzukin edustus ja huolto.
smile_org.gif

Kiitokset avuista
bowdown.gif
täytyypi maanantaina soitella tonne kärkkäiselle ja sit jos on tarvis ni R.M Heinolle.

Soita RM Heino/Espoon liike. Siellä ovat ainakin joitakin harmaa-pelejä huoltaneet aivan ilman kiukuttelua. Heillä on virallinen Suzukin edustus ja huolto.
smile_org.gif
Olen tästä ennenkin puhunut täällä,juuri kyseisessä liikkeessä kyllä huoltivat harmaatuonti pelini ilman kiukuttelua mutta itse jouduin maksamaan,ja sen laskun periminen olikin taas toinen juttu. nm. kokenut tämän.

smile_org.gif
Olen tästä ennenkin puhunut täällä,juuri kyseisessä liikkeessä kyllä huoltivat harmaatuonti pelini ilman kiukuttelua mutta itse jouduin maksamaan,ja sen laskun periminen olikin taas toinen juttu. nm. kokenut tämän.
Kyllähän ne "viralliset" liikkeet huoltaa pyörän kuin pyörän; huollossa maksaja on taattu, eli asiakas. Takuukorjaukset onkin sitten ihan toinen juttu.

Niin minäkin olen käsittänyt että eu:n myötä on ihan sama minne suzuki korjaamolle vien sen ja homma hoidetaan niin kuin takuuaikana on tapana,mutta näin ei ilmeisesti sitten olekkaan...Eli pahimmassa tapauksessa joudun kuskaamaan ton sinne yliveiskaan jonne on matkaa ihan v*itusti???Olisiko kellään sitten tiedossa mikä korjaamo korjaisi näitä pyöriä missä takuut voimassa oli sitten mistä ostettu tai kenen maahantuomia??Kertokaa vain jos on jotain muuta vaihtoehtoa kun toi 490km matka
Soitappa Kouvolaan MP-Tuning&servise Torsti Varpulalle ja kysy sieltä, se on ainakin virallinen Suzuki huolto.

Mielenkiintosta..mulla esiinty tota sammuilu ongelmaa keväällä mun 05.Käytätin huollossa kans,mut mitään varsinaista vikaa ei löytyny..vähä sielä ne rämppäs vaan jotain bensa letkua,joka oli ollu taitoksis ja sen koommin ei o nyt sammuillu tuo peli..aika mystinen juttu tuo kans oli..
nixweiss.gif
Toivottavasti saat pelittään vehkees kans.
thumbs-up.gif

Mielenkiintosta..mulla esiinty tota sammuilu ongelmaa keväällä mun 05.Käytätin huollossa kans,mut mitään varsinaista vikaa ei löytyny..vähä sielä ne rämppäs vaan jotain bensa letkua,joka oli ollu taitoksis ja sen koommin ei o nyt sammuillu tuo peli..aika mystinen juttu tuo kans oli..
nixweiss.gif
Toivottavasti saat pelittään vehkees kans.  
thumbs-up.gif
Täytyypi tuota asiaa huoltomiehelle sanoa ,että onko ne bensaletkut tarkistanut..Voipi hyvinkin olla samaa vikaa..Tuo vaihteiden "katoaminen" tai se ettei mene kunnolla päälle on edelleen mysteeri..Samoin tuntuu että kytkin täristää hieman lähdössä ja moottorijarrutuksella on vaihelaatikossa aika iso välys..Taitaa olla kunnon maanantai kappale
veryangry.gif
.No toivotaan että kaikki viat löytyvät ja takuukorjaukset toimivat muuallakin kuin ostoliikkeessä..Kiitokset taas avusta kaikille..

Back