• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R1000 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
En varmaan ymmärrä mitään, mutta en seuraavaakaan: Voiko sitä nappia räplätä ajon aikana vai ainoastaan pyörän ollessa paikallaan?
Voipi säädellä ajaessa

Miten toi tapahtuu ajaessa? Mulla ainakaan tapahdu mitään vaikka kuin räplään mode nappuloita. Paikallaan saan kyllä A, B, C:t näkymään mutten ajossa vaikka heitin n.50km/h vauhdissa vapaalle ja koitin silloinkin, ei tapahtunut mitään.
Ps. Sain pyörän eilen illalla, joten voi olla että jotain on jäänyt lukematta manuaalista
smile_org.gif
.
Kyllä se ajaessa toimii ihan niin että pidät jompaa kumpaa mode nappulaa pohjassa muutaman sekunnin niin a-kartta ilmestyy näytölle. Pyörähän ei näytä mitään karttaa kun käynnistät sen, mutta on silloin a-kartalla. Eli kun pitää pohjassa niin a-kartta tulee näkyviin ja sen jälkeen ylös tai alas sen mukaan minkä kolmesta ohjelmasta haluaa valita.

Omasta mielestä muuten aika turha nappula. Muuten aina a-kartalla, mutta radalla on nyt tullut ihan vaan leikittyä sillä c-kartalla. saa avata kaasun täysillä ihan missä asennossa vaan
biggrin.gif

GSX-R1000

Uusi Gsx-R1000 on suoraan pakasta otettuna valmis kilpapyörä. Koko sen tekniikka on valjastettu voittamaan. Radalla hyväksi hiottu rakenne ja loistavat ajo-ominaisuudet on siirretty sellaisenaan katukäyttöön. Voit kuvitella, miltä tuntuu hallita rajua voimaa ja taivuttaa se tottelemaan pienintäkin toivettasi. Ajat kadulla tai radalla, olet menossa kohti voittoa.

Heh.. Justiinsa juu. Mistähän voitosta tässä puhutaan. Ja tämä suoraan valmistajan suomen edustajan mainoksesta. Onko todella näin?
tounge.gif

Kai tuo voisi vähemmänkin lapsellisella tekstillä vielä naurattaa, mutta joku saattaa jättää Gixun hankkimatta kun on tuon tekstin lukenut.

Hyvä pyörä varmaankin, mutta mitäs uuden mallin omistajat sanoo itse. Onko tuo hyvää mainontaa?

sanoi:
En varmaan ymmärrä mitään, mutta en seuraavaakaan: Voiko sitä nappia räplätä ajon aikana vai ainoastaan pyörän ollessa paikallaan?
Voipi säädellä ajaessa

Miten toi tapahtuu ajaessa? Mulla ainakaan tapahdu mitään vaikka kuin räplään mode nappuloita. Paikallaan saan kyllä A, B, C:t näkymään mutten ajossa vaikka heitin n.50km/h vauhdissa vapaalle ja koitin silloinkin, ei tapahtunut mitään.
Ps. Sain pyörän eilen illalla, joten voi olla että jotain on jäänyt lukematta manuaalista
smile_org.gif
.
Kyllä se ajaessa toimii ihan niin että pidät jompaa kumpaa mode nappulaa pohjassa muutaman sekunnin niin a-kartta ilmestyy näytölle. Pyörähän ei näytä mitään karttaa kun käynnistät sen, mutta on silloin a-kartalla. Eli kun pitää pohjassa niin a-kartta tulee näkyviin ja sen jälkeen ylös tai alas sen mukaan minkä kolmesta ohjelmasta haluaa valita.

Omasta mielestä muuten aika turha nappula. Muuten aina a-kartalla, mutta radalla on nyt tullut ihan vaan leikittyä sillä c-kartalla. saa avata kaasun täysillä ihan missä asennossa vaan  
biggrin.gif
Kiitoksia!!! Mä oon ollu niin hätänen, et painoin vaan hätäseen jompaa kumpaa mode (+ tai - näppäintä) eikä mitään tapahtunu
omg.gif
. Seuraavalla kerralla osaan painaa vähän pidempään
smile_org.gif
.

GSX-R1000

Uusi Gsx-R1000 on suoraan pakasta otettuna valmis kilpapyörä. Koko sen tekniikka on valjastettu voittamaan. Radalla hyväksi hiottu rakenne ja loistavat ajo-ominaisuudet on siirretty sellaisenaan katukäyttöön. Voit kuvitella, miltä tuntuu hallita rajua voimaa ja taivuttaa se tottelemaan pienintäkin toivettasi. Ajat kadulla tai radalla, olet menossa kohti voittoa.

Heh.. Justiinsa juu. Mistähän voitosta tässä puhutaan. Ja tämä suoraan valmistajan suomen edustajan mainoksesta. Onko todella näin?
tounge.gif

Kai tuo voisi vähemmänkin lapsellisella tekstillä vielä naurattaa, mutta joku saattaa jättää Gixun hankkimatta kun on tuon tekstin lukenut.

Hyvä pyörä varmaankin, mutta mitäs uuden mallin omistajat sanoo itse. Onko tuo hyvää mainontaa?
Minen tiiä yhtään mitään, mutta ainakin GSX-R K-7 600:seen verrattuna ihan eri pyörä. Tolla kusiaisella kerkesin ajaa pari kuukautta
smile_org.gif
.

GSX-R1000

tounge.gif

Minen tiiä yhtään mitään, mutta ainakin GSX-R K-7 600:seen verrattuna ihan eri pyörä. Tolla kusiaisella kerkesin ajaa pari kuukautta
smile_org.gif
.
Juu, osu vaan silmään ja tuli kirjotettua melko tyhjänpäiväinen ihmettely.
tounge.gif

Tuo kartanvaihto vaikuttaisi aika hyvältä ajatuksena. Aika monissa uusissa autoissa tuo sama juttu toimii adaptiivisesti kuskin keskimääräisen ajokäytöksen mukaan. Tuo kartan vaihto viilattuna eri ajotarkoituksiin on edistystä. Radalle omat ja kadulle omat säädöt.

By the way, minusta nuo tuplaputket on aika tasapainoisen näköiset ja jos ne vaihtaa hiilareihin, niin kevenee kaiketi jonkin verran. (parempien äänien lisäksi)

Ei paha kuiteskaan ulkonäöksellisesti. (näin Ducatiharrastajan näkövinkkelistä..)

Hieno pyörä siis.

Täytyy kompata italoa että tuo on minusta paljon namumpi kahdella hiilari japaniin sliparilla kuin yhdellä... Mutta hinta ja paino vain puhuu yhden puolesta...

Öö, selittääkö joku vielä kerran mihin sitä nappia tarvitaan?
Johan siitä on sivutolkulla juttua tässäkin ketjussa. Etkö vain osaa vai oletko todellakin noin laiska että kaikki pitää erikseen sinulle kertoa?
tounge.gif
Niiniin. ymmärsin kyllä että se on näppärä vesisateella. ite kun ajelen vesisateella, niin vaihdan vaihdetta isomalle, jos takarengas ei pysy tienpinassa. no mä oonki vanhanaikanen.
tounge.gif

kertokaas k7:n omistajat minkälainen ajoasento on pyörässä. Pystyykö 185cm pitkä ukko ajamaan muuta kuin kuppilasta toiseen? Minkälaisia tehoja ja millä modilla se on potkinu? Ois mielessä vaihtaa tällänen. Toinen vaihtoehto ois rykkönen 07.

Itse olen 182,5cm ja minulle tuo on ihan ok ajoasento mutta sekin taas on niin siitä kiinni mistä tykkää. Mutta on tullut ajettu parhaillaan vasta n.400km:n huitasuja niin ei sen pidemmistä tietoa.

KemiMC:n penkissä vetästiin tuosta minun vakio K7:sta täys tehoisen kartalla kun oli parisataa vasta ajettu niin takasen lukemaksi 165hv. Vertailuna viime vuotinen minun vanha K6 joka vakiona antoi 155hv.

kertokaas k7:n omistajat minkälainen ajoasento on pyörässä. Pystyykö 185cm pitkä ukko ajamaan muuta kuin kuppilasta toiseen? Minkälaisia tehoja ja millä modilla se on potkinu? Ois mielessä vaihtaa tällänen. Toinen vaihtoehto ois rykkönen 07.
Osta Rykkönen. 10 tuhatta keväällä. Oikee karkki alusta ja ratakyyti. Sentäs nostaa tassua.  
033102bebe_1_prv.gif
ja Masterbiken ässä.  
033102ass_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

btw. Väärä foorumi puhua Rykkösestä.  
biggrin.gif

Heh, vaihtelun vuoks vois seuraava olla giksu. Kaikki ne hyvän fiiliksen antaa. Osta se mikä miellyttää eniten (piste)

Ite oon kans 185 pitkä ja hyvin siinä mahtuu olemaan, jalkatapit kannattaa säätää ala asentoon niin kyllä pärjää.

Onko muilla ollut tämän vessan kanssa, kyseessä siis ketjun mopo k7 1000, ongelmia kytkimen kanssa? Itsellä katosi viikonloppuna TAAS kytkin.
No niin.... Nyt se vittuilee minullakin ja viikon päästä pitäs olla menossa jo kohti cannonia niin saas nähä miten käy...

Onko Vilikki huomannut että keulimisella ois jotain tekemistä tuon kanssa kun eilisellä lenkillä varsinkin keulimisen jälkeen tunto on hieman hakusessa että voiko tuolla olla jotain tekemistä asian kanssa vai onko ihan randomisti vain sattunut niiden yhteyteen... Pitäs varmaan tehä joskus lenkki ilman hytin nostoja  
tounge.gif

Itse olen 182,5cm ja minulle tuo on ihan ok ajoasento mutta sekin taas on niin siitä kiinni mistä tykkää. Mutta on tullut ajettu parhaillaan vasta n.400km:n huitasuja niin ei sen pidemmistä tietoa.

KemiMC:n penkissä vetästiin tuosta minun vakio K7:sta täys tehoisen kartalla kun oli parisataa vasta ajettu niin takasen lukemaksi 165hv. Vertailuna viime vuotinen minun vanha K6 joka vakiona antoi 155hv.

Mulla on mittaa 191 ja K7:n ajoasento on parempi mulle kuin toisen kyykkyni joka on K3. Bikefoxin penkissä mitattiin Jaappanin koko-Yoshilla ja ruutan säädöllä 179,6hv takapyörätehoa.

No niin.... Nyt se vittuilee minullakin ja viikon päästä pitäs olla menossa jo kohti cannonia niin saas nähä miten käy...

Onko Vilikki huomannut että keulimisella ois jotain tekemistä tuon kanssa kun eilisellä lenkillä varsinkin keulimisen jälkeen tunto on hieman hakusessa että voiko tuolla olla jotain tekemistä asian kanssa vai onko ihan randomisti vain sattunut niiden yhteyteen... Pitäs varmaan tehä joskus lenkki ilman hytin nostoja  
tounge.gif
V*tun paskat. Ei siinä huollossa löytyny mitään vuotoja tai muita vikoja. Sanovat vaan et Ducatin oireet, käski kokeilla seuraavalla kerralla kun kytkin menee veltoksi samaa kun Ducateilla, joissa ollu samaa "vikaa".

Mopo kallistetaan oikealle puolelle ja aletaan pumppaan kytkinkahvaa. Sillä kuulemma lähtee "vika".

Alkaa oikeesti hieman v*tuttaan tuo homma jos se alkaa sitä yhtenään tekeen.

Itellä ei mitään hajuu mistä tuo paska voi johtua. Tulleet aika yllärinä aivan yhtäkkiä.

Ja tiedät tapani, niin ei ainakaan keulimisesta luulis johtuvan. Meinaan et ois kytkin kokoajan tunnoton. Power wheelareita on tullu vedettyä niin p*erkeleesti tuolla vessalla ja kulmakin on aivan kohdallaan.

Jos tuo tuon vielä monesti tekee niin alkaa oleen vessan vaihto aika lähellä... Näin se Suzuki kiittää, kun kolmen rytkösen jälkeen vaihtaa merkkiä...
033102ass_1_prv.gif

Tuossa vessassa vielä takavanteessaki jotain häikkää, kun ei saa oikein ratasta tasapainotettua, nytkin jotain 120 grammaa takasella. Ja tuo penkitäminenki renkaan pomppimisesta niin ja näin eli päin
033102ass_1_prv.gif

Millos se sorsastus alkoi? Vois nakata vesilintua tuolla paskalla...
biggrin.gif

Kerrankaan vittuilee tuolla kanonissa tuo kytkin niin ens vuonne en pyllistäkkään tuonne suzukin suuntaan vaan pitää keksiä jotain muuta alle!! Mukava kisassa vetää homma seis että pysähytään Blade ku pitää suzukin kytkin "korjata"...
033102ass_1_prv.gif

nyt on viis tonnia mittarissa ja tuntuu että alkaa pykimään ja tehnyt tuon jo pari kertaa...

Mulla on mittaa 191 ja K7:n ajoasento on parempi mulle kuin toisen kyykkyni joka on K3. Bikefoxin penkissä mitattiin Jaappanin koko-Yoshilla ja ruutan säädöllä 179,6hv takapyörätehoa.
Aikas hyvin potkii tai penkeissä eroa...

Mulla mitattiin nyt Molitorilla Turussa 170,1 hp takaselta ja 120 nm. Ei muuta tehty kun Yoshi Japan kokoränni ja oma boksi säädetty.

Sulla siis potkii saman verran takaselta kuin mulla tulee vaihdelaatikolta...
bowdown.gif

ohan se kumma homma ko siitä kytkimestä ei näytä tulevan kalua, se lienee ollut mallin heikoin lenkki jo useita vuosia. Suitsa inssit vois vaikka purkaa kilpailijoiden pärrät ja tarkastella net kytkimet suurennuslasin kanssa. höh. Kaveriki tais vaihtaa turhaan levyt jo parin tonnin jälkeen...(?)

Back