• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R1000 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuinkas ootte tykästynyt/vihastunut vai kiinnittäneet edes huomiota siihen uuteen namikkaan joka säätelee niitä pyörän tehoja? Kolmeko niitä tehoalueita oli nyt saatavilla? Itse olen haaveillut K7 mallista mutta tuo arveluttaa. Hajoava turhake..?
Miksi edes ostaa tonnista jos ajaa 600cc tehoilla?

Minä en ehtinyt sitä pahemmin räplätä koeajon aikana, muttei ne tehot järjettömästi mihinkään häviä, enemmän muuttuu reagointi kaasuun, sadekelillä varmasti ihan hyödyllinen vehje.

Minä en ehtinyt sitä pahemmin räplätä koeajon aikana, muttei ne tehot järjettömästi mihinkään häviä, enemmän muuttuu reagointi kaasuun, sadekelillä varmasti ihan hyödyllinen vehje.
Ööö... eikös se tehon häviö ja kaasuun reagointi juurikin ole sama asia? Eli kun tehot pienenee niin eihän se reagoi enään kaasuun samalla tapaa kun osa koneista on laitumella.

Muutaman kerran kokeillut sitä mutta vähän huonosti saanut kuvaa. pitäneen koittaa seuraavalla kemoran reissulla pikkasen hifistellä tuon kanssa niin jos radalla saisi paremman kuvan sen toiminnassa...

Kuinkas ootte tykästynyt/vihastunut vai kiinnittäneet edes huomiota siihen uuteen namikkaan joka säätelee niitä pyörän tehoja? Kolmeko niitä tehoalueita oli nyt saatavilla? Itse olen haaveillut K7 mallista mutta tuo arveluttaa. Hajoava turhake..?
Miksi edes ostaa tonnista jos ajaa 600cc tehoilla?

No jos tuo "turhake" (=käyttökytkin) hajoaa, niin käyttöön jää automaattisesti A-kartta (tehokkain). Uskoisin tuollaisen käyttökytkimen toimintavarmuuden olevan tässä tekniikan kehitysvaiheessa ihan riittävä.
Sinänsä kartan vaihtomahdollisuus on omasta mielestäni varsin mukava ominaisuus. C-karttaa ei ole juuri tullut käytettyä, mutta B on ollut käytössä ehkä enemmän kuin A. Erityisesti kylmillä ilmoilla takarenkaan pito on varsin rajallista ja B-kartalla kaasuun vastaaminen on vähemmän terävää --> vähemmän tahattomia takapyörän lipsahduksia. Kun tupin kääntää nurin, on A- ja B-karttojen vaste sama, eli RAJU  
smile_org.gif

Parempia ajokelejä odotellessa...  
cool.gif

kyllä on hyvä toi c kartta varsinkin sateella. Jotenkin tuntuu jot kaupungissakin ei ole meno niin nykivää ja tökkivää.
smile_org.gif

Morjens. Jos jollakin oikein himottaa päästä vetelee tuolla uutukaisella niin minulta sellainen löytyisi tarpeettomana, voisin siis luopua siitä rahallista korvausta vastaan.

Käykää kattelemassa tarkemmat speksit ja soittoa minulle kun kiinnostutte

http://www.nettimoto.com/viewVeh....cle.php

No niin aamulla sain sitten uuden kilosen haettua
062802jumpie_prv.gif

Eipä voi muuta sanoo ku että mahtava peli sen on
062802moto_prv.gif

Thö nappia kokeilin jonku verran tolla c:lläkin ja onhan siinä
selkee ero.Voi olla sadekelillä varmaan aika mielenkiintoinen...?

lyö sateella 50km/h vauhdista ykkösellä tuppi nurin ja pidä siinä asennossa 10s-kuolema se on MIELENKIINTOISTA.

Tuo rajoitusnappi on sama, kun löisi strutsia vasaralla polveen(jos niillä sellainen on).

PS: Oikeasti olen sitä mieltä, että tuo nappi on ihan käyttökelpoinen.

Tämän vuoden japsi-kilokyykkyjen testi:
http://www.motorcycle-usa.com/Article....&Page=1

Vähän sylettää kun uhrasivat muutaman lisähepan tehden Gixxerin hyvä, ala- ja keskirekisterin.. Tuon testin mukaan Bladessa ja 10R:ssä näyttäis olevan parhaat motit kadulle tällä hetkellä, jos tykkää väännöstä.

06/07 Bladen motti kyllä tuntuukin ajossa pirun hyvältä.

Näyttäis kyllä noi kiksun montut vääntökayrässa lähtevän pelkkien kannujen vaihdolla.

Vähän sylettää kun uhrasivat muutaman lisähepan tehden Gixxerin hyvä, ala- ja keskirekisterin.. Tuon testin mukaan Bladessa ja 10R:ssä näyttäis olevan parhaat motit kadulle tällä hetkellä, jos tykkää väännöstä.

Vähän OT...
Mutta kun kävin koeajaan uuden Rytkösen, niin ala-keskialueella tuntu olevan aika hengetön Vs. mun -06gixxeri..
Ja tuossahan tuo syy näkyy käyrässä suoraan..Eli en ihan omasta päästäni sitä keksiny
smile_org.gif

Vähän OT...
Mutta kun kävin koeajaan uuden Rytkösen, niin ala-keskialueella tuntu olevan aika hengetön Vs. mun -06gixxeri..
Ja tuossahan tuo syy näkyy käyrässä suoraan..Eli en ihan omasta päästäni sitä keksiny  
smile_org.gif
Joo, kyllähän tuollaiset erot tuntee selvästi ajossa..

Back