• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R1000 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, kyllä on ankian näkönen noilla putki viritelmillä.

Tulee mopo ajat mieleen ku opetteli hitsikoneen käyttöä ja rupes värkkään jotain putkistoa pv:hen.

Todella ruman näköistä jälkeä molemmat mun mopo hitsit ja nuo k7 rännit
033102ass_1_prv.gif
Et ole vissiin katellu motoGP:tä viime vuosina, meinaan vaan että tuo "look" on suoraan radalta. Mielestäni tuollaiset putket on erittäin hienot, ei mitään kiillotettuja RS-3:sia enää. Tosin tuo vaimennin osa sais olla kauempana putken päästä niin ei näkys nuo mehupillin kokoiset reijät..
smile_org.gif

Perhanan nätti varsinkin putkiltaan tuo Oranssimusta -malli. Mitenköhän pystyisiköhän moiset modaamaan K4:ään? Mitään tietoa moisista ei vielä Yoshin sivuilla ole.
Saahan siihen K4:een Racefit-putken jos haluaa saman tyylisen putken kuin tuossa kuvassa. Tosin yksipuoleisenahan se tulee ja ei vaimenna yhtään mitään.
Ja meteli on sen mukaista...
biggrin.gif
Kyllä tähän maailmaan ääntä mahtuu!
buttrock.gif

Juttelin Siukolan Ekin kanssa tuosta uudesta mallista. Olivat testanneet sitä jo alustavasti, ja nyt lähdössä Valenciaan jatkamaan testejä. Sanoi, että keskikierrosteho on parantunut entisestään, ja uusi runko on kuulemma helpompi ajaa. Vertasi eroa suunnilleen samaksi kuin '04->'05. Taitaa olla hieman mainosmiehen puhetta, mutta ei varmaankaan täysin tuulesta temmattua.

moro!!

Oli miten oli, mut tilaukseen menee. On se vaan niin hiano ja rymäkkä peli. Niin ja noi teräspytyt on ihan must pakko hankkia,
inlove.gif
sport05.gif

Noniin... Japanista kuuluu hyviä uutisia! Yoshimura on julkaissut alustavan Racing kilkkeitten kataloogin K7:aan! Ja kappas vain... myöskin 4-2-1 putkisto saatavilla
buttrock.gif

kataloogi

Tuossa yläpuolella suora linkki, kannattaa käydä vilkuilemassa, päivittävät tuota ihan kivasti.

Edit by Hannula: otin kuvan pois, koko näkyi olevan 1,5 megaa...

Mä taidan sitten olla jotenkin perverssi, kun minusta nuo vakiputket on hyvinkin hyvän näköiset. Ja tollaisia soitinorkesterin torvia mä en ikinä laittais pyörään. Suorastaan naurettavan törkeän näköiset.

Muuten hieno pyörä, mut K5-K6 mallissa oli minusta huomattavasti paremman näköinen toi etuvalo. Makuasia.

Mä taidan sitten olla jotenkin perverssi, kun minusta nuo vakiputket on hyvinkin hyvän näköiset. Ja tollaisia soitinorkesterin torvia mä en ikinä laittais pyörään. Suorastaan naurettavan törkeän näköiset.

Muuten hieno pyörä, mut K5-K6 mallissa oli minusta huomattavasti paremman näköinen toi etuvalo. Makuasia.
Etuvaloa on jouduttu hiukan muuttamaan, koska itse etukate on uusittu paremman aerodynamiikan saavuttamiseksi. Korjasivat muuten tuohon '07 malliin tuon älyttömyyden mikä K5/K6 polttimoja vaivasi siirtymällä standardi H7 ja H4 polttimoihin iänikuisen HB3 sijaan. Pieniä mutta tärkeitä muutoksia. Nimimerkillä: Kokeilkaapa etsiä jostain HB3 xenon polttimoja oikealla värilämpötilalla

Mielestäni nuo MotoGP tyyliset vaimentajat ovat kaikessa yksinkertaisuudessaan hienoja. Itse en mitään ylimääräisä krumeluureja tarvitse. Kunhan tuote vain toimii parhaalla mahdollisella tavalla. Itse en alkuun pitänyt k5/k6 vaimentajasta mutta aikani sitä katseltuani se alkoi näyttää oikein hyvältä, ehkä olen minäkin seksuaalisesti hiukan erikoisesti orientoitunut mutta annettakoon se minulle anteeksi.

Kuten eräs nimimerkki gixxer.com:ssa mielestäni kiteytti koko gsx-r ideologian lauseella "Raw performance with no compromises".

Itse en alkuun pitänyt k5/k6 vaimentajasta mutta aikani sitä katseltuani se alkoi näyttää oikein hyvältä, ehkä olen minäkin seksuaalisesti hiukan erikoisesti orientoitunut mutta annettakoon se minulle anteeksi.
Sama vika rahikaisella vaimentajan suhteen. Nyt kuitenkin menin ja tälläsin tilalle Tri-ovalin, harmittaakohan jossain vaiheessa..
bawling.gif

Itse en alkuun pitänyt k5/k6 vaimentajasta mutta aikani sitä katseltuani se alkoi näyttää oikein hyvältä, ehkä olen minäkin seksuaalisesti hiukan erikoisesti orientoitunut mutta annettakoon se minulle anteeksi.
Sama vika rahikaisella vaimentajan suhteen. Nyt kuitenkin menin ja tälläsin tilalle Tri-ovalin, harmittaakohan jossain vaiheessa..
bawling.gif
En usko, että harmittaa. Kokeilitko muuten käsissäsi tuota orkkispönttöä? Painaa kuin synti...!

Kokeilitko muuten käsissäsi tuota orkkispönttöä? Painaa kuin synti...!
Sitähän se on aina useiden orkkisten kanssa: painoeroa on varmaan muutama kilo. Ja se täytyy vielä sanoa, että loppujen lopuksi ei se orkkis niin kauheasti painanut, on niitä painavampiakin orkkiksia käsitelty.

Sääli kun Yoshia ei tullut punnittua, olisi mielenkiintoista tietää paljonko sillä ja orkkiksella on painoeroa, kukaan punninnut?

Racing-kataloogi päivittynyt...:

"Dear everyone,

The K7 race parts list and the data on the website are again updated from the last one. Please confirm the attachment and the following link.

http://www.yoshimura-jp.com/en/index.html
http://www.yoshimura-jp.com/kitparts/images/Pre.jpg

The updated information is about the transmission and we have confirmed the K5-K6 kit gears can be fitted on the K7 model."

PS: Ei muuten paha ennakkohinta '07:llae EE-Speedillä: SUZUKI GSXR 1000 **Ennakko 3/07!** 2007 16250e

SUZUKI GSXR 1000 **Ennakko 3/07!** 2007 16250

EE-Speedillä aika edullisesti olisi ennakkoon tarjolla uutta gsx-r:ää.. Onko ketään jo tarttunut syöttiin? Pitkä matka on kuitenkin jenkkejen hintoihin.. Siellä sama pyörä kaikkine kuluineen kotiovelle toimitettuna noin 8250e
idea3.gif

Sitten pätkä lehdestä Superbike magazine UK:

Having dominated not only 2005 with the K5 GSXR-1000, but laughed in the face of its rivals' revisions in 2006, you could argue that Suzuki could have rested on plump laurels in 2007. But GSXR project leader Hirosio Lio and his swarm of worker bees have been busy redefining the leading edge in the class. In each of its three previous incarnations the GSXR-1000 has simply kicked ass, and the K7 version looks in prime position to do just that again.
Already possessing a swelte body and killer motor, Suzuki has thrown a hell of a lot technology at the GSXR rather than upset the current applecart.

.........Different engine maps are common on race machinery and can enable a rider to adapt to different conditions, such as wet or cooked tires, but this tecnology has yet to filter down to road machinery.
Until now.
Position one on the switch gets you pure, unadulterated, firebreathing 184 bhp (up 6bhp from the K6 bike). Position two softens the power to around 150bhp, call it an autumn setting, while position three cuts the bike to around 120bhp for a proper 'wet' setting. Engine mapping and fuel injection changes will control the power differentials ratrher than any clever variable valve timing or the like.
The wet setting remains constant, while setting two jumps to full power on the application of full power.
Funnily enough, these settings makes the GSXR1000 not only a litre bike sportsbike, but also a GSXR750 and 600 in one stunning package.

Maybe more old news, but they also mention the 12 hole injectors, reshaped valves, 2mm bigger exhaust valves to work with the more agressive camshaft and the already much talked about cans.

One more:

The K7 GSXR also boasts a new five-piece frame that shifts the rider towards the centre of gravity. BSB champ John Reynolds rode the bike in germany and remarked that the geometry is the same as his 2005 race bike - trail increase 2mm to 98mm.....

Pitkä matka on kuitenkin jenkkejen hintoihin.. Siellä sama pyörä kaikkine kuluineen kotiovelle toimitettuna noin 8250e
idea3.gif
Ei per****
mad.gif
..ja sitte ne viel tuhlaa kaikki öljyvaratki
Juu ja valittavat foorumilla, että on se moottoripyöräily aika kallista hommaa
biggrin.gif
Saisivat olla tyytyväisiä vaan noilla hinnoilla!

Aika hauskasti sanottu, 3 pyörää yhdessä pyörässä: "these settings makes the GSXR1000 not only a litre bike sportsbike, but also a GSXR750 and 600 in one stunning package."

Back