Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
alspe sanoi:Niin, voisihan se mulle olla hyvin järkevää ostaa alkuun seiskapätkä koska sen saanee noin tonnin, ehkä vähän reilu halvemmalla. Alkuun pitää kumminkin ostaa varusteitakin ja maksaa vakuutuksia vain 20% bonuksilla. Ilmeisesti kevariajalta mulla nuo bonarit mitkä vakuutusyhtiön laskuri antaa. Uskoisin, että seisköpuolikas menee mun alla (68kg) ihan riittävästi, enemmän ehkä henkiseltä ja fiilispuolelta jo etukäteen kaipaa isomman jytinää. Alkuun katselin enemmänkin V2-koneisia jytinän ja alaväännön takia, mutta eipä niitä liiemmin ole muutamalla tonnilla saatavilla.
Onko 2000-luvun seiskapuokissa yhtä laadukas alusta, jarrut ja kytkin kuin vastaavan ikäisessä tonnarissa?
EDIT: jaa itseasiassa tonnarin saa kyllä ihan samalla hintaa kuin vastaavan ikäisen 750:n.
Onko 2000-luvun seiskapuokissa yhtä laadukas alusta, jarrut ja kytkin kuin vastaavan ikäisessä tonnarissa?
EDIT: jaa itseasiassa tonnarin saa kyllä ihan samalla hintaa kuin vastaavan ikäisen 750:n.
rantaile sanoi:Laadukas ja Suzukin jarrut ei kyllä mahu samaan lauseeseen. No kyllä ne kadulle riittää, mutta radalle ei mikään paras.
noppis32 sanoi:Kaipa tässäkin säännöllinen huoltaminen auttaa. Uusien pyörien testeissä suzukin jarruja kehtuttu. Kun niitä verrattu muihin japanilaisiin. Esim K1 kilo gigsarin jarrut kehuttiin luokan parhaiksi, siis verrattuna muihin japanilaisiin. Ainakin oman kokemuksen mukaan säännöllinen pesu ja jarrunesteiden vaihto auttaa paljon. Kyllä noilla suzukin vakiojarruilla nopeassa ryhämässä pystyy ajamaan. Budjetti huomioiden on aika turha odottaa, että saisi erityisen laadukkaita osia radalle.
-JuhaK- sanoi:Noi K1 kilosen 6-mäntäiset on varmaan paskimmat mitä löytyy. Pääsylkkä on hanurista kaikissa ja käytännössä kaikki jarrusatulat paitsi K9-L1 kilosen satulat.
-JuhaK- sanoi:Kyllähän noi kadulla menee ja ihan samalla tavalla rempot tarvii huoltoa. Sillä vaan kirjoitin kun mainitsit juuri kyseiset satulat.
Tuolla aikaisemmin sanoit, että 600 ja 750 malleissa on sama sama alusta, niin tämä pätee vasta K4 lähtien.
alspe sanoi:Alkuun pitää kumminkin ostaa varusteitakin ja maksaa vakuutuksia vain 20% bonuksilla. Ilmeisesti kevariajalta mulla nuo bonarit mitkä vakuutusyhtiön laskuri antaa.
Siinä on se suurin 1000 ja 600 ero.
Suzukikuski sanoi:Jos siis ajaa 50km/h 3.vaihteella 3000rpm niin ohituksessa saa melkeen pudottaa ykköselle asti. Tonnarilla jos ajaa 3.vaihteella 3000rpm niin ku kahvaa kääntää ni parin sekunnin päästä on 170 lasissaSiinä on se suurin 1000 ja 600 ero.
Osta tonnari. Ei tartte enää vaihtaa. Ei tartte miettiä et mikä olis vielä rajumpi ku vastaus on ei mikään![]()
Pysyypähän valppaana