• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R 750 K8

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jafo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
750_2.jpg

750_3.jpg

Tällaista kävin koeajamassa edellisenä vloppuna ja oli kyllä aivan mahtava laitos. Hieno pyörävalinta tehty siellä takarivissä. Nyt vaan sirompi kilpiteline, tumma pleksi ja hiilikuitupönttö ja ulkoasu on täydellinen.

Eka musta mikä on tullu vastaan. Ei noita vielä montaa oo liikenteessä näkynyt. Radalla varmasti eniten kotonaan, kuten oma -07 mallinenkin..

hieno on mustana. Taitaa olla pönttöjen hommaaminen turhaa, kun on äänenmittaukset vähän joka radalla nykyään. ei muuta kuin ajoa ja uutta kumia alle kun entinen antautuu..

kilpitelinekkin on ihan siisti noinkin, ja noin mustassa pyörässä tumma plexi menee jo överikis.

hieno on mustana. Taitaa olla pönttöjen hommaaminen turhaa, kun on äänenmittaukset vähän joka radalla nykyään. ei muuta kuin ajoa ja uutta kumia alle kun entinen antautuu..

kilpitelinekkin on ihan siisti noinkin, ja noin mustassa pyörässä tumma plexi menee jo överikis.
viuhvauh sanon minä. Pöntön mukana tulee db-killeri minkä kanssa pitäs saada äänet normiin. Kilpiteline nyt on pakko tehä et saa jonninjoutavat orkkismuovit h*lvettiin ja musta tuplakupla kruunaa pärrän
cool.gif

Tuplakuplat :oksennushymiö: Noin on siisti, kilpiteline vain sirompaan ja itse laittaisin vielä GP-putken. Ja sitten vain
062802moto_prv.gif

Henk.koht. mielipide;
orkkiskilpiteline oli paljon paremman ja tasapainoisemman näköinen.

Upea laite on tuo uusi pikkugikseri. Semmoinen juttu vaan pistää silmään, että miksi punaiset vanneteipit, kun mitään muuta punaista ei pyörästä löydy. Itse ainakin ehkä kiillottaisin vanteen reunat, vaikka vähän työläämpi rojekti onkin. Mutta joka tapauksessa helevetin hieno pyörä.
bowdown.gif

Upea laite on tuo uusi pikkugikseri. Semmoinen juttu vaan pistää silmään, että miksi punaiset vanneteipit, kun mitään muuta punaista ei pyörästä löydy. Itse ainakin ehkä kiillottaisin vanteen reunat, vaikka vähän työläämpi rojekti onkin. Mutta joka tapauksessa helevetin hieno pyörä.
bowdown.gif
Onhan siellä sentään punainen tappokytkin!
wink.gif
biggrin.gif

Ensimmäisessä kuvassa tyylikkäimpänä - se on se kokonaisuus. Ja tämä siis oma mielipide, eikä sitten palkoja nenään.
Komia on aina komia vaikkakin vain kolmevarttinen
biggrin.gif

Mistä Jafo hommasit kilpitelineen? Vai väsäsitkö itte pellistä...
buttrock.gif

Itsellä sama pyörä musta/oranssi versiona. Kuvia tulee kunhan saan vähän ensin rakenneltua.
smile_org.gif

Tuossahan on valmiiksi kiinni sirompi kilpiteline. Mitä sitä uutta ostelemaan kun irroottaa vaan ylimääräiset romppeet.

on kyllä todella upee pyörä
inlove.gif

mun pitää lähteä päivittämään oma. Oli kyllä tosi hieno.
Yleensä olen regasteippejä vastaan, mutta tässä ne toi kyllä ehdottomasti lisää ulkonäköä. Aivan upee. Olen ihan myyty
smile_org.gif

Back