Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä tossa missään mainostettu että ois kumista mitattu... Eikös bikellä oo aina tapana ilmottaa kytkimeltä mitattu määrä?Niin takaselta mitattuna... konetehot mun mielestä ok kertoa, ram-air tehot taas yks hailee.Mun mielestä noi ilmotetut tehot on ihan perseestä.. masterbikessä YHESTÄKÄÄN kilosesta ei mitattu yli 161 heposta...![]()
onEikös bikellä oo aina tapana ilmottaa kytkimeltä mitattu määrä?
Masterbike vaan kun on monen lehden yhteistyössä tekemä testi, niin en menis takuuseen että on kytkimeltä nuo tehot mitattu.. Veikkaisin kyllä takaselta.. Tarkistakaa nyt joku..onEikös bikellä oo aina tapana ilmottaa kytkimeltä mitattu määrä?
Kyllä ne nollanelosestakin löytyy, kun on natsi-malliKun katsoo noita jonkun jenkki sivuston kuvia mittaristosta niin näyttää 1000 cc Kiksu saaneen varustukseensa HÄTÄVILKUT!!!!......
nii-i. Mastetbike 2004Masterbike vaan kun on monen lehden yhteistyössä tekemä testi, niin en menis takuuseen että on kytkimeltä nuo tehot mitattu.. Veikkaisin kyllä takaselta.. Tarkistakaa nyt joku..onEikös bikellä oo aina tapana ilmottaa kytkimeltä mitattu määrä?
Takapyöräteho on ainoo teho mikä voidaan jotenkin järkevästi mitata, siis jos mittauskin tapahtuu takapyörältä. Sitten voimalinjan hävikki joudutaan vaan arvioimaan jos halutaan konetehoa (tai kytkintehoa).vaikka ne rullat onkin siinä tehopenkissä ei se silti tarkoita että se teho mikä lukee paperissa on takapyörältä esim. Boschin penkissä ilmoitetaan aina moottoriteho mutta jos haluaa niin saa myös takapyörä tehon samaan lappuun siinä sitten näkee paljon häviää voiman siirtoon tehoja........![]()
EE speedillä näytti olevan jo 2005 mallin hinta, 17400eukkua. Ei paha jos näin on!![]()
Samaa hintaluokkaa se on kuin kymppikawa tai rykkönen, samassa liikkeessä.Jos toi hinta nyt pitää paikkaansa ni aika alas ne pystyy sen tiputtamaan verrattuna kilpailijoihinsa nähden???
Ja mun pyörän arvo senku laskee![]()
No meneppä katsomaan, EE-Speed .jaa onks neki nii halpoja luulin niitten olevan 19,000 luokkaa
Joo, esimerkiks ee-speed ja Kumitassu myy pyöriä helvetin halvalla! Mä en tod osta enää "virallisen" maahantuojan kautta tullutta pyörää enää koskaan, jos tilanne ei muutu. Nykynenkin Gixxeri on harmaatuotu, ja varsinkin sillon syksyllä 2003 kun sen ostin, hintaero oli aikamoinen!No meneppä katsomaan, EE-Speed .jaa onks neki nii halpoja luulin niitten olevan 19,000 luokkaa
"luulo ei ole tiedon väärti"![]()
Jotkut myy "vanhaa" kilogixua 19 ja risat, jotkut alle 16k.
Mää ostan sielt mistä halvimmalla saa. Omasta maksoin aikoinaan uutena 11k€, listahinta oli 24k€...![]()
Mää ostan sielt mistä halvimmalla saa. Omasta maksoin aikoinaan uutena 11k€, listahinta oli 24k€...![]()