Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla 2xBarracuda http://www.barracuda-exhaust.de/Pakoputkista tarkoitin, että onko putkien määrällä vaikutusta esim. moottorin suorituskykyyn tai äänipolitiikkaan?
175cm. ja hyvin toimii.Mitenkä prätkän koko, kun oon 174 cm hoikka tapaus. Jaksaako käsitellä?
175 cm ja 82 kg. Ihan mainiosti käyttäytyy. Paitsi kerran ku vielä harjoiteltiin yhteiseloa. 4. kausi takana ja jokaikisen kerran vaihtokuumeen yllättäessä olen tehnyt...en mitään175cm. ja hyvin toimii.Mitenkä prätkän koko, kun oon 174 cm hoikka tapaus. Jaksaako käsitellä?
Muutenkin, vaikka on iso kokoinen, niin hyvä tapainen.
Tietenkin saa pirun irti kaasua vääntämällä![]()
Mikä tuon pyörän teho/painosuhde on?Tuplaputket on mielestäni komeammat ainakin vakiona. Ne on vanhemmssa malleissa, muistaakseni vm 2004 asti.
Yksirööriset viriputket on selkeästi kevyempiä ja usein aika hienojakin.
Tuulisuojat tai pleksit ei oikein sovi tämmöiseen nakuun.. omassa matalampi tanko ja mittaristo vähän ohjaa viimaa niin 120 voi ajaa ihan mukavasti.
Vakuutukset vuodessa; liikenne n 700e ja täyskasko n 250e Turvassa.
Taitaa olla vakuutusyhtiöiden tiedoissa jotain:Mikä tuon pyörän teho/painosuhde on?Tuplaputket on mielestäni komeammat ainakin vakiona. Ne on vanhemmssa malleissa, muistaakseni vm 2004 asti.
Yksirööriset viriputket on selkeästi kevyempiä ja usein aika hienojakin.
Tuulisuojat tai pleksit ei oikein sovi tämmöiseen nakuun.. omassa matalampi tanko ja mittaristo vähän ohjaa viimaa niin 120 voi ajaa ihan mukavasti.
Vakuutukset vuodessa; liikenne n 700e ja täyskasko n 250e Turvassa.
Tossa olisi hyvä ja pirteä yksilö myynnissä:Kiinnostaisi ostaa GSX 1400. Onko väliä sillä, onko pyörässä yksi tai kaksi pakoputkea? Miten tuulisuoja, tykkäättekö ajella ilman vai eri pituisilla plexeillä? Paljonko näissä maksaa suunnilleen vakuutukset? Jos teillä on kyseinen prätkä myynnissä, niin let me know.
Onhan asento paljon pystympi ja rennompi kuin F susnassa.Pidetään mielessä, Jönssi.
Miten 1400:n ajoasento eroaa 750 F:stä? Alaselkä on kipuillut tuon F:n kanssa.
Jos pyörässä on tarvikeputki niin tarkasta, että e-hyväksynnän leima löytyy putkesta. Täällä (Oulu) lähtee muuten kilvet pyörästä, jos poliisi tarkistaa tienpäällä.Kiitos vastauksista. Mietityttää vielä, että riittääkö orkkiksen teho ja vääntö vai ostanko heti penkitetyn Akrapovicin tai Devilin putkella?