DizzySpell
MotOrg ry jäsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gastrol gps toimii varmasti kuin myöskin tuo Hondan GN4.Morot !
Kaverini puolesta täs kyselen et mitkä öljyt kyseiseen
vekottimeen kannattais laittaa ku vaihteet kuulemma
hiukan takkuaa??![]()
Tuntuu löytyvän omakohtaisia kokemuksia...Delvacia voi pistää traktoriin ja kaikkiin alle 1990vm pyöriin![]()
Ehkä GPS toimii??? Vaan ainakaan FJR.n kytkin ja laatikko ei sillä toimiGastrol gps toimii varmasti kuin myöskin tuo Hondan GN4.Morot !
hiukan takkuaa??![]()
Delvacia voi pistää traktoriin ja kaikkiin alle 1990vm pyöriin![]()
Voit tilata Yamahalta siihen öljyt niin toimii.. Ainakaan kukaan kenelle olen gps:t laittanut fjr:ään niin ei ole ikinä valittanut mitään niistä. (noin 30 ihmiselle olen semmoiset laittanut)Ehkä GPS toimii??? Vaan ainakaan FJR.n kytkin ja laatikko ei sillä toimiGastrol gps toimii varmasti kuin myöskin tuo Hondan GN4.Morot !
hiukan takkuaa??![]()
![]()
Ne ei sit varmaan paremmasta tiedä kun eivät ole valittaneet. Joo, aivan jumiin menee, hei älä viitsi, tosiasiat on vaan myönnettävä vaikka saisi parhaan katteen jonkin ei niin hyvin toimivan tavaran myynnistäVoit tilata Yamahalta siihen öljyt niin toimii.. Ainakaan kukaan kenelle olen gps:t laittanut fjr:ään niin ei ole ikinä valittanut mitään niistä. (noin 30 ihmiselle olen semmoiset laittanut)Ehkä GPS toimii??? Vaan ainakaan FJR.n kytkin ja laatikko ei sillä toimiGastrol gps toimii varmasti kuin myöskin tuo Hondan GN4.Morot !
hiukan takkuaa??![]()
![]()
Miten muuten laatikko oireilee gps:llä? Meneekö jumiin kenties?
Suzukeissahan öljynvaihtoväli on muuten 6 tonnia. Ja halvimmat mahdolliset nurkissa lojuneet vaihtaisin ainakin itse vielä vähän useammin, kun se on niin halpaa, ja puhdistuisi nurkatkin samalla.Ite olen käyttänyt nurkista löytyneitä halvimpia mahdollisia 10W-30 mineraaliöljyjä ja mopo on pelannut aivan täydellisesti öljynvaihtovälin, tosin nyt noin 8tkm ajettuna kytkin ei enää irrota aivan täydellisesti kuumana
heheh..Ne ei sit varmaan paremmasta tiedä kun eivät ole valittaneet. Joo, aivan jumiin menee, hei älä viitsi, tosiasiat on vaan myönnettävä vaikka saisi parhaan katteen jonkin ei niin hyvin toimivan tavaran myynnistäVoit tilata Yamahalta siihen öljyt niin toimii.. Ainakaan kukaan kenelle olen gps:t laittanut fjr:ään niin ei ole ikinä valittanut mitään niistä. (noin 30 ihmiselle olen semmoiset laittanut)Ehkä GPS toimii??? Vaan ainakaan FJR.n kytkin ja laatikko ei sillä toimiGastrol gps toimii varmasti kuin myöskin tuo Hondan GN4.Morot !
hiukan takkuaa??![]()
![]()
Miten muuten laatikko oireilee gps:llä? Meneekö jumiin kenties?. Toimi OK. paukkumatta alkuperäisillä öljyillä, ja toimii taas kun laitoin Yamaluben osasynteettiset sisään.
Tai onhan sekin mahdollisuus että en yksinkertaisesti osaa käyttää pyörääni oikein, enhän ole vasta kun reilut 300tkm semmoisilla ajellut. Pitäisköhän sinun tulla antamaan opastusta![]()
![]()