Mitens LSL istuu paikalleen, ottaako tankkiin kiinni ? Eroaako ajoasento paljonkin alkuperäisestä.LSL:ään oon ollu tyytyväinen kuten moni muukin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitens LSL istuu paikalleen, ottaako tankkiin kiinni ? Eroaako ajoasento paljonkin alkuperäisestä.LSL:ään oon ollu tyytyväinen kuten moni muukin.
Myyty panullehep!Nyt sitten vihdoin viimein korotuspalat tulossa, myyn ne pois kun ei tarvetta. Ensi viikolla pitäisi postin ne toimittaa. Hinta on 100 euroo jos jota kuta kiinnostaa. Tietysti toimituskulut päälle. Se joka ekana sanoo hep, on palojen uusi onnellinen omistaja.![]()
Ei ota tankkiin kiinni . Ajoasento muuttuu lähinnä vain leveämmäksi.Mitens LSL istuu paikalleen, ottaako tankkiin kiinni ? Eroaako ajoasento paljonkin alkuperäisestä.LSL:ään oon ollu tyytyväinen kuten moni muukin.
OK ! , hyvä tietää. Kuka myy Renthalia ?Ei ota tankkiin kiinni . Ajoasento muuttuu lähinnä vain leveämmäksi.
Tanko on täysin saman muotoinen kuin alkuperäinen mutta leveämpi. Itsellä oli kesän tuo kiinni ennenkuin vaihdoin FATBAR RENTHALiin. FATBAR matalampi tukevampi jäykempi paremman näköinen ja 3x kalliimpi raisereineen![]()
Pk-seudulla ainakin Oolraitti, Yamaha-center...OK ! , hyvä tietää. Kuka myy Renthalia ?Ei ota tankkiin kiinni . Ajoasento muuttuu lähinnä vain leveämmäksi.
Tanko on täysin saman muotoinen kuin alkuperäinen mutta leveämpi. Itsellä oli kesän tuo kiinni ennenkuin vaihdoin FATBAR RENTHALiin. FATBAR matalampi tukevampi jäykempi paremman näköinen ja 3x kalliimpi raisereineen![]()
![]()
Vai että omenat kainalossa!All right myy Renthalia;vastaava stongaa myy Fanwill Racing, trial Shercon vakio stonga.Hinta paljon suotuisampi..Itellä LSL:llä samoilla kulmilla ku vakio mut matalampi,toimii.Kaverin pyörässä fatbar:Leveämpi ja suorempi,tuli fiilis kun ajelis"omenat kainalossa".Pidemmällä matkalla rasittavampi ajoasento,jos se nyt jotain meinaa.. korttelin kierrossa varmaan "katu-uskottavampi"..![]()
Niin, tohon se taitaa tökätäkin liian pienillä ruiskurungoilla. 164hp on nimittäin pirun vähän 1620cc koneesta! 140hp saa renkaalle melko pienillä muutoksilla, vakiotilavuudella.Ei niitä ruiskurunkoja tarvitse vaihtaa. Täällä Australiassa yksi paikallinen MP-lehti on "hiukan" rakennellut GSX:n konetta. Siinä on 1620cc männät, Yoshin nokat ja putki, muokattu imukotelo ym.ym. Ei turboa eikä kaasuja. Projektin nimi on Mr.Muscle![]()
Max. teho 165,25hv@7000rpm
Max. vääntö 127,32 ft-lbs eli paljon...
Seuraavassa numerossa on 1/4 mailin aikoja. Saapa nähdä mioten lähtee...
Voin kirjoitella jutusta enemmänkin, kunhan ehdin.
Niin ja mun musta ´05 olisi myynnissä jos jotakuta kiinnostaa... 24tkm ajettu ja kaikin puolin kiva! Täältä on hiukan pitkä matka lähteä kiilloittelemaan..
Jännästi kyllä tosiaan on huipputehot 7000rpm, luulis 10000rpm olevan 200hv jos vain palikat ois oikein valittu.Ei niitä ruiskurunkoja tarvitse vaihtaa. Täällä Australiassa yksi paikallinen MP-lehti on "hiukan" rakennellut GSX:n konetta. Siinä on 1620cc männät, Yoshin nokat ja putki, muokattu imukotelo ym.ym. Ei turboa eikä kaasuja. Projektin nimi on Mr.Muscle![]()
Niin ja mun musta ´05 olisi myynnissä jos jotakuta kiinnostaa... 24tkm ajettu ja kaikin puolin kiva! Täältä on hiukan pitkä matka lähteä kiilloittelemaan..
Samaa mieltä, tuolla tilavuudella pitäis päästä parempaan. Taitaa tuossa nuo läppärungot/kansi tulla vastaan, eli kuristaa pahasti virtausta kun ilmaa/bensaa pitäs liikkua kunnolla kierroksilla!Jännästi kyllä tosiaan on huipputehot 7000rpm, luulis 10000rpm olevan 200hv jos vain palikat ois oikein valittu.Ei niitä ruiskurunkoja tarvitse vaihtaa. Täällä Australiassa yksi paikallinen MP-lehti on "hiukan" rakennellut GSX:n konetta. Siinä on 1620cc männät, Yoshin nokat ja putki, muokattu imukotelo ym.ym. Ei turboa eikä kaasuja. Projektin nimi on Mr.Muscle![]()