Pistä vaan vaikka piratebayhin sieltä se on helppo "varmuus kopioida"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoin nyt "pekka peruskäyttäjille" sen tänne Rar tiedostoMulla on .pdf. Mutta mites se sulle saataisiin, ei satu olemaan mitään p2p softaa käytössä? DC++, bittorrent etc. Voishan sen tonne piratebayhin laittaa kaiken kansan saatavilleOnko kenelläkään huoltomanuaalia tai tietoa mistä sen voisi imuroida netistä.
Kirjaa kun ei saa kuin saksaksi mistä ei ymmärrä kuin kuvat.
Nettiä on jo pyöritelty pitkään tuloksetta![]()
Laittakaa, laittakaa johonkin mistä tietokoneen idioottikäyttäjäkin sen saa. Haluaa kanssa!![]()
![]()
Tiedosto on pakattu .rar muotoon (salasana gsx1400) ja on tuolla linkissä seuraavat 7 päivää saatavilla. Täytyy varmaan laittaa se piratebayhinkin niin leviää.
No mikäs nyt siinä sitten. Kokeilin vielä itse ja tuolla aukeaa---> gsx1400Ei vaan huoli tuota salasanaa![]()
Joko on kiinni pyörässä ja tallissa "laulatettu". Niin ilman säätöä (vaikka powercommaderia) voi kyl vähän käydä laihallahttp://www.demonbikes.com/images/products/6769.jpg Hei vaan tämmöset tuli tänään Englannista.
Tuuppaatko se tiedoston piratebayhin.No mikäs nyt siinä sitten. Kokeilin vielä itse ja tuolla aukeaa---> gsx1400Ei vaan huoli tuota salasanaa![]()
Sinne meniTuuppaatko se tiedoston piratebayhin.No mikäs nyt siinä sitten. Kokeilin vielä itse ja tuolla aukeaa---> gsx1400Ei vaan huoli tuota salasanaa![]()
http://www.demonbikes.com/images/products/6769.jpg Hei vaan tämmöset tuli tänään Englannista.
Kiitän Suurii suurestiSinne meniTuuppaatko se tiedoston piratebayhin.No mikäs nyt siinä sitten. Kokeilin vielä itse ja tuolla aukeaa---> gsx1400Ei vaan huoli tuota salasanaa![]()
Itse pistin LSL tangon mikä on saman korkunen kuin org mutta leveämpi.Joutusaa talvee kaikille!
Tiedustelua välissä kun tanko vaihtuu ja malleja on monia ja merkkejä kans renthalia oon aatellu mutta kertokaa joku mikä malli olis vähän leveempi ja matalampi kun alkuperänen eli suomeks mikä onn istunu teidän käteen.![]()
Ei näyttäis pahalle ollenkaan! Lukuisissa malleissa eniten hankaluutta tuottaa kun ei oo alkuperäsestä mitään mittoja oikeesti etenkin pull-back jos muuttuu niin saattaa tuntua hyvältä kaupungissa mutta tielle ei oo asiaa "herkät ranteet".Itse pistin LSL tangon mikä on saman korkunen kuin org mutta leveämpi.
Saa Stormilta myös eri korkuisina ja värisenä. << Linkki>>
Suzukin gsx 1400 LE Yoshimura mallissa näytti olevan vakiona sama tanko.
Mulla taitaa olla juur tuo sama tanko ja hyvä on ollut ajella takakorotuspalojen keraItse pistin LSL tangon mikä on saman korkunen kuin org mutta leveämpi.Joutusaa talvee kaikille!
Tiedustelua välissä kun tanko vaihtuu ja malleja on monia ja merkkejä kans renthalia oon aatellu mutta kertokaa joku mikä malli olis vähän leveempi ja matalampi kun alkuperänen eli suomeks mikä onn istunu teidän käteen.![]()
Suzukin gsx 1400 LE Yoshimura mallissa näytti olevan vakiona sama tanko.
Toki Toki .... Korotuspalat kuuluu viritykseen ehdottomasti kun halutaan tehdä lehmästä lähes gaselli..Mulla taitaa olla juur tuo sama tanko ja hyvä on ollut ajella takakorotuspalojen keraItse pistin LSL tangon mikä on saman korkunen kuin org mutta leveämpi.Joutusaa talvee kaikille!
Suzukin gsx 1400 LE Yoshimura mallissa näytti olevan vakiona sama tanko.![]()