Moro! Olen ostamassa tälläistä pyörää ja haluan ensin selvittää pari asiaa. Missä kohtaa tehdään ensimmäinen venttiilien säätö/tarkastus, onko mahdollisesti 24 tkm ja miten hintava huoltokeikka siitä tulee? Perusslipari ei ole kauneimmasta päästä, joten sen vaihto tulee varmasti myös eteen eli suosituksia tähän. En halua sen kummempaa meteliä vaan lähinnä pienemmän ja tyylikkäämmän pöntön. Vaihtaa minkä tahansa pöntön, niin pitää siis käydä säädättämässä pajalla? Tehoputkea en kuitenkaan ole ostamassa. Tangon vaihdosta on täällä myös keskusteltu, mutta onko miten iso temppu tälläisen amatöörin se itse vaihtaa?
Kiitos.
Kiitos.

Mutta vakavasti aihetta käsitellen, mielestäni on selvä etu, että voin tarvittaessa vaihtaa alkuperäisen, hillittömän kokoisen tuuban takaisin, jos polliisisetä niin määrää. Tuunatut pyörät on tietysti tapauskohtaisia, jotkut räpellyksiä ja toiset hyvällä maulla tehtyjä. Siinä mielessä orkkisosat on hyvä olla jos tuunaukset ei miellytä.
Sulla on tullut ihan kiitettävästi rompetta mukaan ja vielä piristettykin.Mun pyörä vakio,mutta tosi hyvin pidetty ja huollettu.No vaihdoin tänään jo kirkkaat vilkut ja kirkkaan led takavalon.Vähän jo kävi mielessä sliparin vaihto...Pitää vähän katsella minkä hintaisia esim.yoshimuran pöntöt on ja mistä halvimmalla saa.