• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Grillaus ja moottoripyöräily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaket
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
käyhän se näinkin se grillinkuljetus.

grilli
Pitääpä kokeilla ensi kesänä, kun lähtee mökille.
biggrin.gif

Tuohan on kerrassaan loistava idea. Huoltiksilla alkaa sämpylät olla nykyään sen verta kalliita, että taidan itsekin alkaa rahdata grilliä mukana. Siinä voi säästää kesän aikana aika paljon rahaa kun pitää grilliä mukana ja paistelee itse makkarat levähdyspaikoilla.
idea3.gif

Onhan tuossa ihan turvallisuuttakin kaveri hakenut,kun on tuo ritilä naaman suojana lintuja,kiekkoja,halkoja ja mitä kaikkia tuolla tiellä nyt yleensä lentelee...

Tilanteen taustat:

Vaimo: Tuotko samalla kaupasta jotakin grillattavaa ja juotavaa?
Mies: Öhöö, mä oon motskarilla...
Vaimo: No mitä, itsehän sen mopoharrastuksen halusit aloittaa eikä se silloin ollut mikään kuljetusongelma...(blaablaablaablaa + kahden minuutin saarna vakuutuksista, osamaksuista, bensakuluista)...että on se nyt kumma ettei pari grillimakkaraa mahdu kyytiin?
Mies: No okei joo, katon mitä saan taskuihin mahtumaan.
Vaimo: Hyvä. Ja sitten tuot samalla uuden grillin.
Mies: Mit vit! Tuota...
Vaimo: Mitä tuota?! Tuotko kaasu- vai hiiligrillin?
Mies: Öhöö
Vaimo: Selvä, ota kaasugrilli.
Mies: Joo...(ajattelee: mut vittu en tuo kaasua...)
Vaimo: Ja, kulta, muista ottaa kaasupullo huoltsikalta.
Mies: niinpä tietysti...
Vaimo: Ajathan sitten varovasti, mooooi!
Mies: niin aina...

Back