Ei mulla ainakaan music hiljene phonen signaalin aikana activessa...Jeps, 3.5 mm:n naaraita activessa on parikin (music ja phone). Music liittimeen tulevaa signaalia vaimennetaan puheen tai phonen signaalin aikana,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mulla ainakaan music hiljene phonen signaalin aikana activessa...Jeps, 3.5 mm:n naaraita activessa on parikin (music ja phone). Music liittimeen tulevaa signaalia vaimennetaan puheen tai phonen signaalin aikana,
Taisin luottaa speksiin liikaaEi mulla ainakaan music hiljene phonen signaalin aikana activessa...Jeps, 3.5 mm:n naaraita activessa on parikin (music ja phone). Music liittimeen tulevaa signaalia vaimennetaan puheen tai phonen signaalin aikana,
sanoi:Ei mulla ainakaan music hiljene phonen signaalin aikana activessa...Jeps, 3.5 mm:n naaraita activessa on parikin (music ja phone). Music liittimeen tulevaa signaalia vaimennetaan puheen tai phonen signaalin aikana,
No shit Sherlock ! Tässä nyt puhuttiinkin tuosta active-mallista.Ei mulla ainakaan music hiljene phonen signaalin aikana activessa...
Joissakin (=niissä vähän arvokkaammissa) Autocom malleissa on tällainen toiminnallisuus.
Mielestäni hyvä valinta. Itselläni on Quest (1), Autocom, ja käyttökohteet samat kuin kysyjällä. Kakkosessa on selvä parannus (muistia lisää).Olen ajatellut ostaa Garmin Quest2
Käyttötarkoitus on moottoripyöräilyyn, retkeilyyn ja autoiluun.
MP:llä tulee reissattua europaassa ja suomessa.
Onko jossain edullisemmat hinnat kuin alla olevat hinnat (www.marinea.fi) Suomessa???
Onko erityishuomioitavaa, jos ostaa ulkomailta?
Jos ei niin mikä olisi edullisin paikka?
Garmin Quest 2 795.00 €
Garmin Moottoripyörän asennussarja 66.00 €
Saako MP sarjan asennettua suoraan pyörään (BMW K1200LT)?
Tarviiko vielä jotain erityis vaimennusta?
tai löytyykö jotain parempaa asennussarjaa?
Retkeilyyn liittyen löytyi 6 osainen karttapaketti.
Onko kyseinen paketti OK? vai löytyykö edullisempaa pakettia retkeilyyn? (retkeilyalueet Kuusamo, Isotyöte, Rovaniemen seutu, lisäksi joskus voisi tarvita pojoisemmankin alueen karttoja).
Garmin Vapaa-ajan kartta; Alue 4; 145.00 €
Garmin Vapaa-ajan kartta; Alue 5; 145.00 €
Onko vielä jotain, jota pitäisi heti hankkia?
Tarviiko erityiskaapelia esim. Autocomiin liitettäessä?
Yleensä tankkilaukun karttataskussa...>Fujitsu siemens pocker loox 720 kämmenmikro
>Tomtom 5
>Royaltek Bluetooth gps-palikka.
Vaikuttaa hyvältä setiltä: Miten pidät kuivana sateen sattuessa?
Ainakin Köpin mukaan Garminin conffaaminen kesti useita tunteja ja tupakkaa kului, käyttöliittymä perseestä ja sitä sun tätä updatea sai latailla, validoida tuotetta sarjanumeroilla joka päivityksen yhteydessä jne. Tuon alkuasennuksen jälkeen käyttö on kuulemma ihan mukavaa...2. jos kyseessä ajoneuvokäyttöön tarkoitettu navigaattori (esim. garmin): on, jos taas PDA: ei
onhan se totta että pelkästään navigointiin tehdyt laitteet ovat monesti helpompia ottaa käyttöön, mutta ongelmia tulee sitten päivitysten ja muutosten (karttapohjat jne) kanssa.Garmin 320 tuli "valmiina" Suomen pohjilla. Keski-euroopan pohjat jopa minä pystyin vaihtamaan. Vastaukseni liittyi PDA vs. ajoneuvonavigaattori - vertailukysymykseen, jossa mielestäni ajoneuvonavigaattoreita voi pitää yleisesti ottaen helpompana ottaa käyttöön.
1. Aika rajoitetusti. Noi entisen sovjet blokin maat kun eivät oikein ole vielä tottuneet julkaisemaan karttoja sotilassyistä. Uskoakseni siellä joku haistaa rahanteon ja ryhtyy julkaisemaan karttoja gepseihin.No, niin nyt on aika palauttaa asiaan perhtyneet erikoisasiantuntijat maan tasalle, et esitän VAIN muutaman hyvin helpon kysymyksen liittyen siihen, että kannattaako tavallisen matkamotoristin vielä satsata "Kepsi" systeemeihin ja taskumikroihin ym. kivan hilpeeseen....
helponkin asian saa kuulostamaa vaikealta mutta tulihan tuokin kuitenkin kuntoon ?Garminin conffaaminen kesti useita tunteja ja tupakkaa kului, käyttöliittymä perseestä ja sitä sun tätä updatea sai latailla, validoida tuotetta sarjanumeroilla joka päivityksen yhteydessä jne. Tuon alkuasennuksen jälkeen käyttö on kuulemma ihan mukavaa...
1. käsittääkseni ei vielä...uskoisin että ratkaisu tulee...joskus...että kannattaako tavallisen matkamotoristin vielä satsata "Kepsi" systeemeihin ja taskumikroihin ym. kivan hilpeeseen....
Garminin MapSource yhteensopiviin saa ainakin Puolan, Tsekin, Slovakian, Unkarin, Slovenian, Kroatian ja Bosnian. Lisäks se WorldMap on ihan riittävä maitten läpiajoon. Huonopuoli on se että noi kaikki on eri toimittajalta joten hintaa kertyy ja joissain GPS malleissa saattaa toi tallennuskapasiteetti muodostua ongelmaksi.Kysymys 1: Onko saatavilla jokin navigaattori, joka tuntee sellaset kartat, et vois ajella tuolla Baltiassa, Slovakiassa, Unkarissa, Romaniassa ja Bulgariassa eksymättä pahemmin??? (siis juuri siellä, missä ko. navigaattoria eniten kaipaa, lännemmässähän on isot ja leveät tiet...)