• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Gotlandring 19.6.2015 - 21.6.2015 (juhannus)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Älkää ihan suorilta jaloilta peruuttako, vaikka kaikki paikat ei tulisi täyteen. Mä oon valmis pikkusen sponssaan, eli jos kaikki jo päivät lunastaneet olis valmiita hieman sponssaan, ni vois jopa onnistuakkin.

Tavoitemäärä ei aivan toteutunut määräaikaan mennessä, mutta olen huomenna (tai kun saan kiinni heidät) niin ratayhtiöön yhteydessä ja neuvotellaan asiasta. Kun asiasta on lisää kerrottavaa, niin tiedotan siitä täällä.

Huomioikaa mun aikaisempi kommentti. Juu on kello sata, mut ihan tosissaan.

liput taskussa. Eihän siel oo enää ku 19 jäljellä, joten pian varmaan myydään ei oota... :p

Mulla ainakin pelas tuo 100e hinta nyt.

Huomenna pitäisi olla tulossa tarjous/sopimus/lasku, josta selviää mustaa-valkoisella vielä hinta ja yksityiskohdat. Tällä hetkellä näyttää kuitenkin siltä, että reissu toteutuu, mutta ei luvata vielä 100% varmaksi, ennenkuin on puumerkit paperissa ;)

Lauantaina ja sunnuntaina tulee meidän kanssa ajelemaan pieni porukka ruotsalaisia ratailijoita.

Onko kellään tilaa pakussa/kärryssä korvausta vastaan tai haluaisiko joku lähteä kimppakivaan meikäläisen kärryllä?

Pitäisi vissiin aktivoitua noiden matkojen osaltakin.

Juutana sanoi:
Onko kellään tilaa pakussa/kärryssä korvausta vastaan tai haluaisiko joku lähteä kimppakivaan meikäläisen kärryllä?

Pitäisi vissiin aktivoitua noiden matkojen osaltakin.

Mä elättelen toivetta tänne lähdöstä, mutta tuo varmistuu vasta kevväämmällä.

Tällä hetkellä on Gotlannissa sähkönkäyttäjille (rengaslämppärit yms) tulossa pieni lisämaksu. Maksu on näillä näkymin pari kymppiä tapahtumaa kohden. Tästä päästään eroon sillä, että lähtijämäärä kasvaa yhdellä tai kahdella lähtijälle.

Gotlannin reissu kuitenkin toteutuu, joten eikun lauttoja yms varaamaan. Muistakaa lautta-alennus orgin-jäsenille!

Hianoa että reissu toteutuu, taitaa rata syödä regasta aika tasaisesti? Ihan vaan sen takia kyselen että tietää kumminpäin tuon Alastarolla käytetyn rinkulan laittaa (oikea sivu kuluneempi).

Tomber sanoi:
Hianoa että reissu toteutuu, taitaa rata syödä regasta aika tasaisesti? Ihan vaan sen takia kyselen että tietää kumminpäin tuon Alastarolla käytetyn rinkulan laittaa (oikea sivu kuluneempi).

Syö oikeelta enempi ja asvaltti on aika kuluttava. Voisin arvata, että samat kumit toimii mitkä toimii Botniallakin. Ite yhen mediumin siellä viimeks tuhosin setin aikana. Pehmeet kai ois kestäny paremmin.

Jollen tänään laita ostaen mopolle paikkaa ja siis matkusta kevyesti, niin maanantaina neuvottelen, miten kesäloman kanssa, jos pääsis hiukan vapaammin kulkeen, niin pakun kanssakin vois. Eli aikasemmin sinne ja myöhemmin takasin.

Paku toisi mahdollisuuden kimppaan toiselle mopolle täältä Turun suunnalta, vaihtoehtosesti olen kuulolla, jos joku vastaavasti aattelee kärryllä tai pakulla.

:jippikaijee: Toteutumiselle.

Nitrous sanoi:
Syö oikeelta enempi ja asvaltti on aika kuluttava. Voisin arvata, että samat kumit toimii mitkä toimii Botniallakin. Ite yhen mediumin siellä viimeks tuhosin setin aikana. Pehmeet kai ois kestäny paremmin.

Kiitos infosta. Botnia ollu ikävä mun renkaille :kynttila: pitää säätää rengaspaineet huolellisemmin tuonne, lähden kahdella takasella reissuun toivottavasti riittävät.

Onko kukaan ajatellu jos menis aikasemmin paikalle, tai lähtis myöhemmin? Entä, kyselikö järjestävät mahdollisuuksia ottaa tuota mökkiä jo esim. keskiviikkona ja jättää vasta tiistaina? Tässä veikkasin, että yöpymispaikat yleisesti ovat kortilla saarella viikonlopun aikana.

Nimimerkillä hommasin loman Jussin yli, ei kiirettä mihinkään suuntaan. :)

Pää hajos kyllä tältä illallta tuon miten matkustaa jutun suhteen. Huomenna uudestaan.

No jos samassa Mavenissa olet niin kai sieltä ennen ja jälkeen yksi yö onnistuu.
Tekisi kyllä itsekin mieli olla siellä pidempään mutta nyt ei taida lomat osua sopivasti.

intebarafest.se sivuston mukaan Gotlandringillä 95db meluraja. Kehottavat ottamaan Killerit mukaan.

Back