Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
shyhander sanoi:Missä hintaluokassa tuo mainittu majoitus radan läheisyydessä on, onko kuinkamonen hlön koppeja vai kartanoita, tämä kiinnostaa jossainmäärin tuota meikäläisen toista osapuolta.
S^Hansu sanoi:Oliko niin, että kärryn kanssa meneminen oli kallista. Pitänee huolehtia, että pyörä on mahdollista myös ajaa tuonne. Joka tapauksessa voin olla mukana myös kyytiä hakevana ja jos sen kärryn itse hankin niin myös tarjoavana.
Mitenkähän Juhannus vaikuttaa Ruotsissa?

S^Hansu sanoi:Mitenkähän Juhannus vaikuttaa Ruotsissa?

S^Hansu sanoi:Hiukan promoa kuvien muodossa. Niin lähtökuopissa tuonne, että vitutus olis järkyttävä, jos ilmenis ettei porukka ole tarpeeks lähdössä.
Maisemia
Goofy S sanoi:Tiedättehän että Gotlanti on muutakin kuin historiallinen Visbyn kaupunki, Peppi Pitkätossun koti Kneppsbyssä ja aivan upea Gotlandringin rata.
Gotlannissa on loputtomasti upeita hyväkuntoisia mutkateitä. Osa kapeita, osa yksityisvoimin ylläpidettyjä mutta poikkeuksetta kaikki erinomaisessa kunnossa.
Saari on 52 km leveä, 176 km pitkä ja sillä on noin 800 km rantaviivaa.
Noihin mittoihin ovat vauraat naapurimme saaneet mahtumaan uskomattoman määrän hienoja pikkuteitä. Pikkuteitä jotka suorastaan huutavat meitä Örkkimotoristeja nauttimaan maisemista ja mutkista.
Voin vaikka lähteä vetämään letkaa pienempiä teitä pitkin esim. eteläkärkeen. Lupaan ja takaan että ette kadu.
Tsekatkaa, oheisessa kartassa näkyvistä teistä ei yksikään ole huonokuntoinen. Ne ovat kaikki sileää asfalttia. Ne ovat houkuttelevia.
Esimerkkinä Klinten ja Hojstan välillä kulkeva Russparkin tie lienee paras mutkatie mitä olen ikinä ajanut.
Toinen ehdokas voisi olla esim. lenkki Hallin kautta Kappelshamniin. Melkoisen maukas vauhtipätkä...
Eli tekemistä riittää muillekin kuin ratailijoille. Jos mopossa on kilvet niin välillä kannatta poistua radalta...
Nyt pitää selvitellä majoitusta tarkemmin, onko radan lähistöllä mökkimajoitusta isommalle poppoolle (4 aikuista ja 4 lasta reissussa mukana)?Tomber sanoi:Jos kaikki asiat järjestyy niin lähden letkaan ehdottomasti mukaanNyt pitää selvitellä majoitusta tarkemmin, onko radan lähistöllä mökkimajoitusta isommalle poppoolle (4 aikuista ja 4 lasta reissussa mukana)?
Hyvä tietää että orgin kauttakin mahdollista saada majoitus, olen tuolta destinationgotland sivujen kautta etsinyt mutta siellä varausaika on kaikille mökeille lauantaista lauantaihin joka ei sovi tähän reissuun ollenkaan. Tuo Gotlanti vaikuttaa ihan mukavalta reissukohteelta lapsiperheille eli yhdistetty rata/perheloma voisi kerrankin oonistuaNitrous sanoi:On, mutta kannattanee hetki odotella, että saadaan pari juttua varmistumaan. Orgin kautta voi olla mahdolista saada tuo majoitus edukkaammin.
Mutta jos on malttamaton ja tosiaan haluaa koko pesueen yhteen mökkiin, on destinationgotland ihan hyvä sivusto majoitusten etsimiseen.
Tomber sanoi:Hyvä tietää että orgin kauttakin mahdollista saada majoitus, olen tuolta destinationgotland sivujen kautta etsinyt mutta siellä varausaika on kaikille mökeille lauantaista lauantaihin joka ei sovi tähän reissuun ollenkaan. Tuo Gotlanti vaikuttaa ihan mukavalta reissukohteelta lapsiperheille eli yhdistetty rata/perheloma voisi kerrankin oonistua![]()
Tomber sanoi:Hyvä tietää että orgin kauttakin mahdollista saada majoitus, olen tuolta destinationgotland sivujen kautta etsinyt mutta siellä varausaika on kaikille mökeille lauantaista lauantaihin joka ei sovi tähän reissuun ollenkaan. Tuo Gotlanti vaikuttaa ihan mukavalta reissukohteelta lapsiperheille eli yhdistetty rata/perheloma voisi kerrankin oonistua![]()

Veistos sanoi:Täälläkin varovasti ehdotettu yhdistettyä rata/perhelomaa Gotlantiin.Vaimo antanut hailakkaa vihreetä valoa asian suhteen..
![]()