G
Guest
Guest
Duell sivuilta kyseiset kengät löytyvät.![]()
Hienot on saappaat, just sellaset joita oon hakenu MUTTA koot alk. 40 eli mistäs tällänen siro jalkainen 35/36 saa kunnon saappaat???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Duell sivuilta kyseiset kengät löytyvät.![]()
Lastenosastolta? Halvempia ja kuravellileikkejä paremmin kestäviä. Ja olen ihan tosissani, mullakin osa vaatteista sieltä.![]()
Hienot on saappaat, just sellaset joita oon hakenu MUTTA koot alk. 40 eli mistäs tällänen siro jalkainen 35/36 saa kunnon saappaat???
Kellään muulla kokemuksia näistä kengistä? Etenkin vedenpitävyydestä.Tuommoiset minäkin ostin ja tykkään kovasti. Sateessa en ole päässyt vielä ajamaan. Noissa kun ei ole tuota korkoakaan juuri niin on helpompi asetella jalat tapeilleTäältä löytyy Lindstrands:n Custom-bootsit Dryway-kalvolla. Kaverilla tollaset ja ei ole ainakaan moittinut. Lähtöhinta suomessa n.150€. Ei nyt ihan perinteinen biker-malli, mutta kuitenkin. Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia Dryway:sta...![]()
Jari
Kokeileppas ihan perus Bikereita a'la Bootfactory. Kokoja on varmasti jokaiselle ja jos ei ole niin tekevät. Hintakin on tosin kohdallaan, omani (toiset, edelliset kestivät n. 8 vuotta ja ovat nyt mökkikenkinä) maksoivat muistaakseni 220 €. Kunnon myrkyt kun laittaa päälle niin voi 100 km mennä sateessa eikä sukat kastu, bootsit vaan muotoutuu jalkaan paremmaksiLastenosastolta? Halvempia ja kuravellileikkejä paremmin kestäviä. Ja olen ihan tosissani, mullakin osa vaatteista sieltä.![]()
Hienot on saappaat, just sellaset joita oon hakenu MUTTA koot alk. 40 eli mistäs tällänen siro jalkainen 35/36 saa kunnon saappaat???![]()
Miksi ihmeessä Coret? Kun saappaat huoltaa kunnon valjasrasvalla niin ei tarvitse leikkiä erilaisilla kalvoilla. Kestää vettä ja jos ei kestä niin lähin peili näyttää syyllisen.Kokeileppas ihan perus Bikereita a'la Bootfactory. Kokoja on varmasti jokaiselle ja jos ei ole niin tekevät. Hintakin on tosin kohdallaan, omani (toiset, edelliset kestivät n. 8 vuotta ja ovat nyt mökkikenkinä) maksoivat muistaakseni 220 €. Kunnon myrkyt kun laittaa päälle niin voi 100 km mennä sateessa eikä sukat kastu, bootsit vaan muotoutuu jalkaan paremmaksiLastenosastolta? Halvempia ja kuravellileikkejä paremmin kestäviä. Ja olen ihan tosissani, mullakin osa vaatteista sieltä.![]()
Hienot on saappaat, just sellaset joita oon hakenu MUTTA koot alk. 40 eli mistäs tällänen siro jalkainen 35/36 saa kunnon saappaat???![]()
![]()
Olen tuolla omalle pirkolle yrittänyt saada bootseja jalkaan, mutta kun ei tykkää niin ei tykkää. Ei tykkää mopostakaan, mutta ostan joka vuosi isomman, niin kauan että sanoo että tykkää!
Miksi ihmeessä Gorettomat? Ei tarvitse leikkiä rasvoilla, kun kalvo hoitaa vedenpitävyydenMiksi ihmeessä Coret? Kun saappaat huoltaa kunnon valjasrasvalla niin ei tarvitse leikkiä erilaisilla kalvoilla...
Oletko ollut kaikin puolin tyytyväinen kenkiisi? Minkälaiset nuo ovat kävellä, tekevätkö suojat (sääri, nilkka, pohja) kengistä laskettelumonot?Tässä yksi vaihtoehto:
http://www.mc-lifestyle.com/Ajovaru....ban-GTX
Mulla ollut nuo käytössä useamman vuoden, ei ole vesi tullut sisään.
Jaa'a, en yleensä osta ajokenkiä kävelyominaisuuksien perusteella, mutta onhan niillä käveltykin. Kokoontumisajoissa ovat olleet yli viikonlopun ainoina kenkinä mukana, joten kävelty on ja pystyssä pysytty ilman suurempaa ahdistusta. Suojia ei juurikaan huomaa kuin pukiessa, nilkkasuojaa ei ainakaan noissa mun popoissa edes ole. Eli jos vertaan vaikka noihin toisiin ajokenkiini sidin crossfireihin, urbanit ovat suorastaan suojattomat ja sopivat lähinnä poseerauskäyttöönOletko ollut kaikin puolin tyytyväinen kenkiisi? Minkälaiset nuo ovat kävellä, tekevätkö suojat (sääri, nilkka, pohja) kengistä laskettelumonot?Tässä yksi vaihtoehto:
http://www.mc-lifestyle.com/Ajovaru....ban-GTX
Mulla ollut nuo käytössä useamman vuoden, ei ole vesi tullut sisään.
Tietääkö kukaan, että pääsisikö noita sovittamaan jossain kaupassa? Hieman hölmöä aina tilailla nettikaupoista tavaroita sovitukseen. Varsinkin kun kengistä pitää aina kokeilla vähintään kahta eri kokoa...
Wolff sanoi:Onkos päivitettyjä kokemuksia Lindstrandin Switch bootseista? Lähinnä kiinnostaisi pitääkö oikeasti vettä ja miten toimii lämpimissä olosuhteissa ts. paistuuko jalat?