• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Glommo vanteessa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo... löysin tossa reipas kuukausi sitten sellasen pienen, mutta uutiskynnyksen ylittävän klommon etuvanteen vasemmalta puolelta...

Juuri mopon ostaneena tietty reklamoin myyjälle, että priimassa oli kuitenkin pikku vika, joka kyllä ainakin minua häiritsi. No myyjä onneksi lupasi hoitaa asian... Nyt vanne on kiertäny ympäri suomen parissa paikassa ja vika on näemmä korjattu...

Sellanen juttu vielä tuli, et klommon kohdalta lähti maalit oikasuvaiheessa. Nyt vanne on jossain maalattavana (tai jotain) ja hiukan kyllä pelottaa, et millä ne sen mainaa ensinnäkin "maalata", että siitä tulisi edes hiukan sinnepäin mikä se oli alunperin
nixweiss.gif

Hmm.... Olen jotenkin olettanut aina että Factoryn aluvanteet ovat violetiksi/siniseksi anodisoidut?

Jeps, ainakin mun Tuonossa on siniseksi anodisoidut vanteet. On paljon kovempi ja kestävämpi pinta, kuin mitä maalauksella saadaan...ja toki kevyempi
tounge.gif

Että maalauksella ei kyllä tule orgis kuntoon  
nixweiss.gif
Sitä mä tässä pelkäänkin, että millä ne muka meinaa saada vanteen edes näyttämään orkkikselta...
crazy.gif

Sen verta tarkka kuitenkin olen, et en viitti katella erivärisiä kiekkoja. Ja tuskin kukaan haluaa tollasia vanteita eriparina!

Loppuviikosta pitäis vanne olla hyppysissä, et siihen saakka odotan pelonsekaisin tuntein mitä tuleman pitää
confused_orig.gif

Niinhän siinä kävi niinku ennustettiin....

Etuvanne on nyt mattapintanen. Väri on siihen suuntaan, mutta uudestaan lähtee operoitavaksi jahka saan tässä ekat tyypit otettua muutaman viikon
thumbs-up.gif

Back