• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Gikseri lunariin, Benelli koeajettu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja equilibrium
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Varmaan jo huomasittekin mitä tuolle seiskapuolikkaalle sattui...
lookaround_orig.gif
Ainakin soittoja on tullut kun Vantaan Sanomissakin jotain siitä höpisivät...

Uusia mopoja on sitten tullut silmäiltyä tiistaiyön jälkeen, ja tollainen Benellin TNT tai TNT Sportti näyttää ja tuntuu päivä päivältä paremmalta. Hyvän tarjouksen sain, ja maanantaina sitten sellainen kai? Onhan tässä vielä huominen aikaa miettiä...

Lyhyeksi siis jäi suitsalla ajo, vaikka siitä kovasti tykkäsinkin. Toivotaan että yhteiset päivät tuon seuraavan mopon kanssa kestäisivät hieman pidempään.
tounge.gif

Meni vain vähän huonoon happeen tiistaiyönä ja nyt ei ole enää ajokuntoinen. En viitsi aiheesta uutta keskustelua aloittaa, kun edellinen meni jo kiistelyn puolelle (vaikka siihen kai mulla ei ollut osaa eikä arpaa). Mutta onko Benellistä kellään pidempiaikaisia kokemuksia? Mulla vain alkuihastus ja hyvältä tuntui alla...

TNT 1130 kävin ajamassa ja Café Racerin. Molemmista tykkäsin, Cafe Raceria ajattelin kuiteski. Ne clip-on-tangot vaan vähän epäilyttää, en tykkää niin kovasti.

Meinaatko että joku antaa sulle vielä vakuutuksen  
biggrin.gif
Miten ikinä riskikuljettaja määritelläänkin, täytät kriteerit kirkkaasti.

biggrin.gif
Hyvä pointti. Sinun tapauksessasi kannattaa selvittää ennen ostopäätöstä pyöräkohtaisesti mistä ja mihin hintaan saat vakuutukset.

Yksi tuttava ajoi kotilolla pari pientä kolaria lyhyen ajan sisällä ja jo sen jälkeen vakuutuksien saaminen oli nihkeää. Mikäli olen ymmärtänyt oikein niin ajat ensimmäistä kauttasi ja vakuutusyhtiö on korvannut vahinkoja jo kolmesti, joten kaskon saaminen ei välttämättä onnistu ihan helposti. Liikennevakuutuksen saat mistä tahansa koska se on pakko myöntää, mutta bonuksia ei tule välttämättä yhtään.

biggrin.gif
Hyvä pointti. Sinun tapauksessasi kannattaa selvittää ennen ostopäätöstä pyöräkohtaisesti mistä ja mihin hintaan saat vakuutukset.

Yksi tuttava ajoi kotilolla pari pientä kolaria lyhyen ajan sisällä ja jo sen jälkeen vakuutuksien saaminen oli nihkeää. Mikäli olen ymmärtänyt oikein niin ajat ensimmäistä kauttasi ja vakuutusyhtiö on korvannut vahinkoja jo kolmesti, joten kaskon saaminen ei välttämättä onnistu ihan helposti. Liikennevakuutuksen saat mistä tahansa koska se on pakko myöntää, mutta bonuksia ei tule välttämättä yhtään.
Jos ei saa vakuutuksia ite niin pistää vaikka mummon nimiin sen pyörän ja vakuutukset.

Olisko aika vaihtaa harrastusta tai käydä ainakin opettelemassa mp:n käsittelyä jossain?  
eek.gif
Ajotaidon puute ei ole mikään este menestyksekkään moottoripyöräharrastuksen aloittamiselle. Puutetta voi kompensoida järjellä ja siinä matkan varrella sitten karttuvat myöskin taidot.

Jos sitten taas järkeä on elämää alulle pantaessa annettu vain lusikalla, on sitä myöhemminkään paha alkaa kauhalla vaatimaan.

Olisko aika vaihtaa harrastusta tai käydä ainakin opettelemassa mp:n käsittelyä jossain?  
eek.gif
Ajotaidon puute ei ole mikään este menestyksekkään moottoripyöräharrastuksen aloittamiselle. Puutetta voi kompensoida järjellä ja siinä matkan varrella sitten karttuvat myöskin taidot.

Jos sitten taas järkeä on elämää alulle pantaessa annettu vain lusikalla, on sitä myöhemminkään paha alkaa kauhalla vaatimaan.
thumbs-up.gif
Hyvät kommentit. Ei lisättävää, mutta olen samaa mieltä ed. kanssa 100%.

Itse asiassa mun naapurin 4-vuotias tytär on myymässä honda monkey:a vm. 84. Siitä vois olla hyvä aloittaa?

Sitten siitä vähitellen eteen päin?

eek.gif

Tähän voisi lisätä sen verran,että kaikki tekevät virheitä,mutta vain tyhmät toistavat ne
wink.gif

Lähinnä kun oon seurannu ja kuunnellu näitä gixxerin mälläys "keikkoja"

Darvin hoitaa sutkin pois kuleksimasta kun otat ton pelin alle.
Tää oli aika rumasti sanottu

Mikäli olen ymmärtänyt oikein niin ajat ensimmäistä kauttasi ja vakuutusyhtiö on korvannut vahinkoja jo kolmesti, joten kaskon saaminen ei välttämättä onnistu ihan helposti.
Tää selitti asiaa

Tota.... Olisko aika vaihtaa harrastusta tai käydä ainakin opettelemassa mp:n käsittelyä jossain?
Tää oli asiaa

Ja mää toivon että ostat sellaisen pyörän jolla on kiva ajaa ja toivon että jatkat harrastustasi vielä monta vuotta
thumbs-up.gif

P.S.
"Heittäköön ensimmäisen kiven se joka on synnitön"
033102bebe_1_prv.gif

Back