Waiski_ Liittynyt 3.7.2008 Sijainti Sipoo 23.6.2013 #1 GET / Athena ECUn säätäjää Suomessa? Otsikko kertoo kysymyksen. Löytyyköhän Suomesta GET / Athena ECUN säätäjää? Tarttees tommonen nestejäähy V2 säätää.
GET / Athena ECUn säätäjää Suomessa? Otsikko kertoo kysymyksen. Löytyyköhän Suomesta GET / Athena ECUN säätäjää? Tarttees tommonen nestejäähy V2 säätää.
M maKe- Liittynyt 13.11.2012 23.6.2013 #2 Löytyy. Turbotec Alt-Control / Jarmo Niskanen. Omaan pyörääni tulossa kanssa GET:n purkki kunhan löydetään sopiva sellainen kotarin mallistosta. Varmasti ei parempaa säätäjää löydy...
Löytyy. Turbotec Alt-Control / Jarmo Niskanen. Omaan pyörääni tulossa kanssa GET:n purkki kunhan löydetään sopiva sellainen kotarin mallistosta. Varmasti ei parempaa säätäjää löydy...
Waiski_ Liittynyt 3.7.2008 Sijainti Sipoo 24.6.2013 #3 maKe- sanoi: Löytyy. Turbotec Alt-Control / Jarmo Niskanen. Omaan pyörääni tulossa kanssa GET:n purkki kunhan löydetään sopiva sellainen kotarin mallistosta. Varmasti ei parempaa säätäjää löydy... Napsauta laajentaaksesi... Loistavaa! Ei tarvi ajaa Italiaan asti säädettäväksi Olen tainnut tuosta Niskasesta kuulla positiivista juttua muualtakin. Täytyypä soitella huomenna.
maKe- sanoi: Löytyy. Turbotec Alt-Control / Jarmo Niskanen. Omaan pyörääni tulossa kanssa GET:n purkki kunhan löydetään sopiva sellainen kotarin mallistosta. Varmasti ei parempaa säätäjää löydy... Napsauta laajentaaksesi... Loistavaa! Ei tarvi ajaa Italiaan asti säädettäväksi Olen tainnut tuosta Niskasesta kuulla positiivista juttua muualtakin. Täytyypä soitella huomenna.
M maKe- Liittynyt 13.11.2012 24.6.2013 #4 Waiski_ sanoi: Loistavaa! Ei tarvi ajaa Italiaan asti säädettäväksi Olen tainnut tuosta Niskasesta kuulla positiivista juttua muualtakin. Täytyypä soitella huomenna. Napsauta laajentaaksesi... En vie pyöriäni enää ikinä muualle säädettäväksi! Sen verran olen vakuuttunut kaverista ja hänen osaamisestaan.
Waiski_ sanoi: Loistavaa! Ei tarvi ajaa Italiaan asti säädettäväksi Olen tainnut tuosta Niskasesta kuulla positiivista juttua muualtakin. Täytyypä soitella huomenna. Napsauta laajentaaksesi... En vie pyöriäni enää ikinä muualle säädettäväksi! Sen verran olen vakuuttunut kaverista ja hänen osaamisestaan.