• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GET / Athena ECUn säätäjää Suomessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Waiski_
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Waiski_

MotOrg ry jäsen
Sijainti
Sipoo
GET / Athena ECUn säätäjää Suomessa?

Otsikko kertoo kysymyksen. Löytyyköhän Suomesta GET / Athena ECUN säätäjää? Tarttees tommonen nestejäähy V2 säätää.

Löytyy.

Turbotec Alt-Control / Jarmo Niskanen. Omaan pyörääni tulossa kanssa GET:n purkki kunhan löydetään sopiva sellainen kotarin mallistosta.

Varmasti ei parempaa säätäjää löydy...

maKe- sanoi:
Löytyy.

Turbotec Alt-Control / Jarmo Niskanen. Omaan pyörääni tulossa kanssa GET:n purkki kunhan löydetään sopiva sellainen kotarin mallistosta.

Varmasti ei parempaa säätäjää löydy...

Loistavaa! Ei tarvi ajaa Italiaan asti säädettäväksi :grin:

Olen tainnut tuosta Niskasesta kuulla positiivista juttua muualtakin. Täytyypä soitella huomenna.

Waiski_ sanoi:
Loistavaa! Ei tarvi ajaa Italiaan asti säädettäväksi :grin:

Olen tainnut tuosta Niskasesta kuulla positiivista juttua muualtakin. Täytyypä soitella huomenna.

En vie pyöriäni enää ikinä muualle säädettäväksi! Sen verran olen vakuuttunut kaverista ja hänen osaamisestaan.

Back