Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teillä on tuntunut säät "suosivan" tuolla reiteillä.Mjaa, no Huurteellahan on sattunut ainakin hyvät kelit tuolla. Viimeksi kun itse tuolla kurvailin, huipulla oli lunta tienvierillä ja muutama lämpöaste, sitten eteläpuolta kun lähdettiin laskeutumaan niin päästiin katselemaan pilvien syntyä ylhäältäpäin, klik ja klak. Pilvien alla tietenkin satoi sitten vettä.
Joo, kyllähän tuolla retkellä pääasiassa oli kosteaa ja vieläkin kosteampaa, tai sitten tuli lunta. Oltiin kyllä henkisesti jo varauduttu kastumaan, kun Sveitsin/Itävallan futiksen EM-kisoja tiirasi tölsästä niin aina tuli vettä kuin aisaaTeillä on tuntunut säät "suosivan" tuolla reiteillä.Mjaa, no Huurteellahan on sattunut ainakin hyvät kelit tuolla. Viimeksi kun itse tuolla kurvailin, huipulla oli lunta tienvierillä ja muutama lämpöaste, sitten eteläpuolta kun lähdettiin laskeutumaan niin päästiin katselemaan pilvien syntyä ylhäältäpäin, klik ja klak. Pilvien alla tietenkin satoi sitten vettä.
Itse tuli lähdettyä Andermatin rundille tuon " I wanna get high" -tourin reissukuvien myötä, mutta hiukkasen jännitti kun teidän reissulla oli tullut lunta keskellä heinäkuuta.